2014-11-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Mycket av det VIM man ser idag är väl också nyare generationen.
Annars startades väl BEL runt slutet av 80-talet?

Precis, ny generation eller inte så lever Vim crew fortfarande sedan slutet av 80-talet och är aktivt?
Angående Bel får någon annan svara på.
Citera
2014-11-14, 04:42
Medlem
Polkakolas avatar
öhhh, vadå nya generationen VIM ?
Citera
2014-11-14, 09:36
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Mycket av det VIM man ser idag är väl också nyare generationen.
Annars startades väl BEL runt slutet av 80-talet?

Jo bel är gamla rävar! Kolla muds fotolog, troligtvis bästa svenska graffbloggen ever!
Citera
2014-11-14, 12:59
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Jo bel är gamla rävar! Kolla muds fotolog, troligtvis bästa svenska graffbloggen ever!
Länk?

Nya generationens VIM? Trodde det var samma gamla rävar... Det där med att NFC skulle vara aktiva, visst, lite grejor kommer väl upp men som sagt så går det ju knappast att jämföra med hur aktiva VIM fortfarande är.
Citera
2014-11-14, 13:47
Medlem
Edit: skitsamma ni får tro hur ni vill.
Citera
2014-11-14, 14:02
Medlem
Nya generationen VIM..
Mja, finns ett gäng "yngre" förmågor, bla. i Oslo och i Danmark.
Citera
2014-11-14, 15:00
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit

Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Länk?
http://www.fotolog.com/mud_bel_mv/
Citera
2014-11-14, 22:08
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Länk?

Nya generationens VIM? Trodde det var samma gamla rävar... Det där med att NFC skulle vara aktiva, visst, lite grejor kommer väl upp men som sagt så går det ju knappast att jämföra med hur aktiva VIM fortfarande är.

Nej de finns ingen nyare generationens VIM de är gamla rävar udner nya pseudonymer. NFC har jag sett nytt av cyclone fram tills han dog (RIP) sen en del senare av win aka reson, även en del bombing av bland annat coke från förra året med mera, aktiva ja, mycket aktiva, nej. Vim är dock aktiva i större utsträckning och ett äldre crew. Bel är väl ett yngre crew än bådadera.
Citera
2014-11-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lira
Bra inlägg grabbar! Vet ni när Vim startades?

Ja en och en annan writer sedan 80 tidigt 90 finns det ju.

Hurvida är Hnr aktiva, sett Hnr från 93 om det är samma det vill säga.

Cp har ju också kört sedan 93, aktiva men då mest lagligt vad jag sett.

Det finns ju betydligt många mer crew som har kört sen 93 och tidigare som fortfarande är aktiva.
Citera
2014-11-18, 09:30
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Det finns ju betydligt många mer crew som har kört sen 93 och tidigare som fortfarande är aktiva.

Mja, med aktiva menar man väl endå crews som relativt regelbundet lägger olagligt/bombar. Då är det inte så jättemånga helt plötsligt. Kom på en till isådanafall, TWA med demens är ju ganska aktiv. Att lägga en-tre crewtags var tredje år räcker inte.
Citera
2014-11-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkaOG
Mja, med aktiva menar man väl endå crews som relativt regelbundet lägger olagligt/bombar. Då är det inte så jättemånga helt plötsligt. Kom på en till isådanafall, TWA med demens är ju ganska aktiv. Att lägga en-tre crewtags var tredje år räcker inte.

Precis så jag menar, varför jag tog med just Cp är för att Tel köttar konstant hela tiden på lagliga. Men tycker Cp är värda att bli nämnda endå! Är nog ett flertal gamla rävar som kan relatera till Cp och andra crew från Dalarna då dem flesta rest runt. Vem från Sk hade ju många kontakter utanför Dalarna.
Citera
2014-11-24, 15:21
Medlem
Hade en livlig diskussion med en grabb som nyligen börjat köra, han skriver Sad och jag vågade påstå att det redan existerar en sad i sverige? Men han var väldigt säker på sin sak och sa bara att jag hade fel hela tiden! Jag vill nästan sätta mitt liv på att jag sett ett fler talet målningar av en sad för ett antal år sedan när jag rockade fotolog flitigt! Försökt söka på nätet utan något resultat, så nu går frågan vidare till er fbare finns det eller har det funnits någon som skrivit Sad i sverige? Detta blir ju fruktansvärt pinsamt om jag har fel gentemot den lille grabben!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in