Citat:
Ursprungligen postat av
LT10
Det är nog ingen högoddsare att ynkryggen M.Nilson missar matchen på lördag? om han nu vågar ta några skär på Hovets is väntar 8094 på att ta emot honom.
Vi glömmer aldrig "kaptenen" som gled runt som en primadonna och inte tog jobbet när det behövdes som mest. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som smög ut bakvägen från Tegera arena dagen vi åkte ut för att slippa förklara sig i media. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som valde pengarna istället för att ställa upp för föreningen likt trotjänarna Ölvestad, Ottosson, Fimpen.
Varmt välkommen tillbaka till Hovet. Ska bli ett sant nöje att få se dig igen din pengakåta h*ra.
Nej att Macke är "sjuk" på lördag känns rätt sannolikt och det är väl lika bra det...varför fokusera på något två år bakåt i tiden? Orka vara långsint.
Hoppas publiken kan lägga energi på att lyfta fram Dif imorgon för att tillfoga plasthåvee sin fjärde raka torsk istället för att hata på Macke som borde vara "död" för varje sann Djurgårdare.
Ignorera honom är min inställning.