2014-11-13, 23:48
  #3409
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Som att slåss och bete sig som idioter på läktarna till exempel.
Slåss det på läktarna i Scandinavium? Annars är Goa Gubbars filosofi: "Bara älska, aldrig hata"

Nu toppar vi SHL, hur jävla gött är inte det då!
Citera
2014-11-14, 00:10
  #3410
Medlem
Starkt utav Luleå att slå HV71 idag. Vad tror ni om lördagens omgångar?
Citera
2014-11-14, 00:30
  #3411
Medlem
LT10s avatar
Det är nog ingen högoddsare att ynkryggen M.Nilson missar matchen på lördag? om han nu vågar ta några skär på Hovets is väntar 8094 på att ta emot honom.

Vi glömmer aldrig "kaptenen" som gled runt som en primadonna och inte tog jobbet när det behövdes som mest. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som smög ut bakvägen från Tegera arena dagen vi åkte ut för att slippa förklara sig i media. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som valde pengarna istället för att ställa upp för föreningen likt trotjänarna Ölvestad, Ottosson, Fimpen.

Varmt välkommen tillbaka till Hovet. Ska bli ett sant nöje att få se dig igen din pengakåta h*ra.
Citera
2014-11-14, 06:42
  #3412
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Det är nog ingen högoddsare att ynkryggen M.Nilson missar matchen på lördag? om han nu vågar ta några skär på Hovets is väntar 8094 på att ta emot honom.

Vi glömmer aldrig "kaptenen" som gled runt som en primadonna och inte tog jobbet när det behövdes som mest. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som smög ut bakvägen från Tegera arena dagen vi åkte ut för att slippa förklara sig i media. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som valde pengarna istället för att ställa upp för föreningen likt trotjänarna Ölvestad, Ottosson, Fimpen.

Varmt välkommen tillbaka till Hovet. Ska bli ett sant nöje att få se dig igen din pengakåta h*ra.

Du hade också valt HV före Djurgårn.
Citera
2014-11-14, 07:27
  #3413
Medlem
Illusioners avatar
http://www.expressen.se/sport/kronikorer/magnus-nystrom/magnus-nystrom-han-borde-ta-over-brynas/

Håller med Nyström.
Citera
2014-11-14, 09:07
  #3414
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
http://www.expressen.se/sport/kronikorer/magnus-nystrom/magnus-nystrom-han-borde-ta-over-brynas/

Håller med Nyström.
Har sagt det ett tag nu. Men att TJ får sparken finns inte på världskartan.
Citera
2014-11-14, 09:33
  #3415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Är inte händelsen lite för länge sedan för att börja gagga om det igen nu? Inte för dig kanske men som diskussionsämne här.

Är den sen? Senast i går snackades det om att Fernholms karriär är över.

Så svara på frågan ist om du nu ska kommentera det hela. Blir ju faktiskt lite pinsamt efter det att systern sprang ner i korridoren.
Citera
2014-11-14, 09:33
  #3416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Har sagt det ett tag nu. Men att TJ får sparken finns inte på världskartan.

Vem ska ersätta? Finns bättre alt?
Citera
2014-11-14, 09:42
  #3417
Medlem
Draedons avatar
Plus
+Ryno gör mål
+Alsenfelt visa glimtar av förra årets storform

Minus
-Allt annat

Avgå alla, skandal osv. osv. Bara att ladda om med antidepressiva inför morgondagen. Syns i Tegera.
Citera
2014-11-14, 09:43
  #3418
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vem ska ersätta? Finns bättre alt?
Ingen ska ersätta är det sagt. Det har pratats om Roger Melin till nästa säsong men frågan är om han vill träna vad som verkar bli ett allsvenskt lag. Men inget för denna säsong, Brynäs hade sin chans att reda ut detta under uppehållet men tog den inte.
Citera
2014-11-14, 09:48
  #3419
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Det är nog ingen högoddsare att ynkryggen M.Nilson missar matchen på lördag? om han nu vågar ta några skär på Hovets is väntar 8094 på att ta emot honom.

Vi glömmer aldrig "kaptenen" som gled runt som en primadonna och inte tog jobbet när det behövdes som mest. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som smög ut bakvägen från Tegera arena dagen vi åkte ut för att slippa förklara sig i media. Vi glömmer aldrig "kaptenen" som valde pengarna istället för att ställa upp för föreningen likt trotjänarna Ölvestad, Ottosson, Fimpen.

Varmt välkommen tillbaka till Hovet. Ska bli ett sant nöje att få se dig igen din pengakåta h*ra.

Nej att Macke är "sjuk" på lördag känns rätt sannolikt och det är väl lika bra det...varför fokusera på något två år bakåt i tiden? Orka vara långsint.

Hoppas publiken kan lägga energi på att lyfta fram Dif imorgon för att tillfoga plasthåvee sin fjärde raka torsk istället för att hata på Macke som borde vara "död" för varje sann Djurgårdare.

Ignorera honom är min inställning.
Citera
2014-11-14, 09:56
  #3420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Ni ska vara jävligt glada att ni har Alsenfeldt i alla fall. Att han skulle vara slut är ju största skämtet i år.

Grejen är ju att förra året spelade han på sin högsta nivå hela tiden. Ingen har sagt att han är slut men han kommer aldrig hålla en lika jämn högsta nivå som förra året. Det kan vem som helst se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in