Citat:
Ursprungligen postat av
Leksingen
Det måste vara underbart att få möta leksand, veta att man är garanterad 3poäng.
Nja, det vet jag inte. Ni hade ju helt klart era stunder, och kunde mycket väl haft ledningen efter andra. Men sedan undrar man vad planen var inför tredje
Ni ska vara jävligt glada att ni har Alsenfeldt i alla fall. Att han skulle vara slut är ju största skämtet i år.