2014-11-13, 21:38
  #3373
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Härligt med tränare som tycker att det är jämnt när motståndarna vinner skottstatistiken med 22-0.
Citera
2014-11-13, 21:39
  #3374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Härligt med tränare som tycker att det är jämnt när motståndarna vinner skottstatistiken med 22-0.
Då har du inte hört Anders Forsbergs analyser.
Citera
2014-11-13, 21:42
  #3375
Medlem
Jävlar vad besviken jag blir på Modo, det finns matcher som jag tycker att det SKA vara vinst på, en av dessa är hemma mot DIF, men det får inte se ut som det stundtals gör ikväll, det är alldeles för lätt att ta 3 poäng av oss i vissa matcher, det måste lösas fort.
Citera
2014-11-13, 21:46
  #3376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Jävlar vad besviken jag blir på Modo, det finns matcher som jag tycker att det SKA vara vinst på, en av dessa är hemma mot DIF, men det får inte se ut som det stundtals gör ikväll, det är alldeles för lätt att ta 3 poäng av oss i vissa matcher, det måste lösas fort.
Med Ahnelövs säsongsdebut också.... Instämmer helt. Jag är orolig inför hur fortsättningen av serien kommer se ut trots att det sägs vara extremt svårt att åka ur. Något säger mig att vi förlorar på lördag också. Tappar vi såväl Olofsson, Nylander och Kempe till JVM så kan det bli nattsvart om vi inte väldigt snart rycker upp oss.
Citera
2014-11-13, 21:46
  #3377
Medlem
Leksingens avatar
Det måste vara underbart att få möta leksand, veta att man är garanterad 3poäng.
Citera
2014-11-13, 21:50
  #3378
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Det måste vara underbart att få möta leksand, veta att man är garanterad 3poäng.

Nja, det vet jag inte. Ni hade ju helt klart era stunder, och kunde mycket väl haft ledningen efter andra. Men sedan undrar man vad planen var inför tredje

Ni ska vara jävligt glada att ni har Alsenfeldt i alla fall. Att han skulle vara slut är ju största skämtet i år.
Citera
2014-11-13, 21:53
  #3379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Det måste vara underbart att få möta leksand, veta att man är garanterad 3poäng.
Kan ju vara tvärtom också att det är underbart att möta Modo. Det återstår att se på lördag.
Citera
2014-11-13, 21:54
  #3380
Medlem
Folket som säger att Luleåsupportrarna klagade mycket på domaren idag kan ju ta och kika dessa två klipp, båda renderade i utvisning för Luleå.

https://vine.co/v/Oil59tzzaFq

https://twitter.com/moritzdaniel/status/532978704826523648
Citera
2014-11-13, 21:57
  #3381
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Nja, det vet jag inte. Ni hade ju helt klart era stunder, och kunde mycket väl haft ledningen efter andra. Men sedan undrar man vad planen var inför tredje

Ni ska vara jävligt glada att ni har Alsenfeldt i alla fall. Att han skulle vara slut är ju största skämtet i år.
Ja, Oscar var grym idag, hans storspel och att Ryno äntligen fick måla bådar lite gott inför framtiden i alla fall.
Citera
2014-11-13, 21:59
  #3382
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Folket som säger att Luleåsupportrarna klagade mycket på domaren idag kan ju ta och kika dessa två klipp, båda renderade i utvisning för Luleå.

https://vine.co/v/Oil59tzzaFq

https://twitter.com/moritzdaniel/status/532978704826523648

Man kan undra hur det hade låtit i Cmores studio om det där drabbat deras älskade DIF eller nya gullelaget Örebro. Då hade det nog varit hallå om dom inkompetenta randiga mupparna.
Citera
2014-11-13, 22:00
  #3383
Medlem
Displaceds avatar
Det värsta är nästan alla jävla kärringar på Brynäs Facebook-sida som spyr ut sig hur detta kommer vända av sig själv trots att de antagligen inte ens sett några matcher. Med noll spelidé, konstant slarv i försvaret och en tränare som är nöjd efter 7e raka förlusten så vänder inte detta. Fyfan jävla pisslag som inte fattar att förändring behövs.
Citera
2014-11-13, 22:01
  #3384
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Folket som säger att Luleåsupportrarna klagade mycket på domaren idag kan ju ta och kika dessa två klipp, båda renderade i utvisning för Luleå.

https://vine.co/v/Oil59tzzaFq

https://twitter.com/moritzdaniel/status/532978704826523648
Första är ju solklar interference. Andra klippet snubblar väl HV-spelaren men jag kan förstå att det ser ut som en tripping.

Oavsett vilket så förändrar ju inte det faktum att Luleåsupportrarna faktiskt klagade mycket på domarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in