Citat:
Ursprungligen postat av
Stegen
Han slog ett värdelöst pass som råkade studsa fram till en Modoit. Besitter han egenskaper som ingen annan i Modo har tycker jag verkligen synd om er. Att du säger att han var en stor injektion till ert anfallsspel talar väl mer för min del då ert anfallsspel inte direkt var sprudlade?
Du nämner ETT dåligt pass som om det skulle ha någon som helst bevis för dina påståenden. Bättre kan du. Även dom bästa kan göra dåliga passningar ibland. Det borde väl även den mest kunniga förstå, eller hur? Vårt anfallspel var inte strålande nej, men Nylander bidrar enormt mycket med fart, pucktempo, passningsspel och skridskoåkning. Sedan har ni till stor del"Starky" att tacka för era 3 poäng, men det är för dåligt att bara göra ett mål framåt med tanke på att vi sköt över 40 skott. Du får gärna ha vilka åsikter du vill, men spela inte dum.