2014-11-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Jag tänker lite att det kan ju vara så att din GS (eller Organized Harassment) ser ut precis så som du beskriver, och att du har uppfattat det helt rätt i ditt fall. Men skulle det inte kunna vara så att det här är ett program soym väldigt många människor utsätts för och att grunderna, syftet och målet med det hela är samma för alla TI's, och likaså att många av deras vanligaste metoder används på alla, men att man också skräddarsyr detta lite från TI till TI? Med andra ord; det kan finnas vissa olikheter i vad man utsätts för. Är det en tanke som du är öppen för?

Jag har nu haft tillfälle att observera hur de går till väga gentemot mig under den tid som jag har varit medveten om det hela, och jag har också ägnat mycket tid åt att se tillbaka i tiden flera flera år av mitt liv och kan konstatera ännu fler uppenbara mönster och tillvägagångssätt. Utifrån vad jag har upptäckt och förstått, när det gäller min egen GS, så går detta djupare och är mer omfattande än vad du beskriver i ditt fall. Det betyder nog inte för den skull att det nödvändigtvis måste vara något som har varit mycket kostsamt. Jag är medveten om att jag kan ha missuppfattat vissa aspekter också, men på det stora hela tror jag att jag nu har ganska stor koll på vad som sker i mitt fall, åtminstone.

Jag erkänner att jag i nuläget inte har några bevis att visa upp, men lyckas jag skaffa något som kan vara övertygande så ska jag försöka lägga upp det på något sätt. En sak som jag inte vill göra dock är att installera övervakningskameror i min lägenhet. Jag vill helt enkelt inte ha det så hemma, och dessutom så är jag inte särskilt bra på tekniska prylar. Jag vill helst inte hålla på och filma någon, för jag känner mig obekväm med en sådan situation.

Jag kan i alla fall försäkra att jag personligen inte är någon som skriver här med några dolda syften att sprida disinformation. Jag berättar om mina upplevelser och förstår att många säkert inte tror mig, men sen finns det eventuellt en eller annan som gör det också, jag vet inte?

Jag förstår känslan av att misstänka andra som berättar att de är utsatta för detta. Det är svårt att låta bli att undra ifall de talar sanning eller inte. Just detta upplever jag som en av de jobbigaste aspekterna, för man önskar ju inget hellre än att kunna få kontakt med andra TI's som förstår och det skulle också göra att man kände sig lite mindre isolerad.

En utav poängerna med gs är att få offret att försöka skaffa bevis, de vill offret att springa runt med en kamera o försöka få fram bevis! Ju mer offret håller på desto roligare blir det för dom. Det är därför det tjatas så mkt om det i tråden.....
2014-11-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Processad
Fortsättning; talare under konferensen:

Mojmír Babáček
Title: The Ways to Defeat the Secrecy surrounding the existence of mind control technology
Summary: The only reason why the mind control technology can be used on innocent people is that it is classified. The governments are perfectly aware of the fact that once the citizens know that the government is in a possession of technology that can control the thinking and bodily functions of the citizens, the citizens would demand immediate and verifiable ban of those technologies.
For that matter the victims of experimentation with those technologies, the classification of those technologies is the major obstacle on their way back to freedom and good health. Once the classification is defeated, they will be able to demand the verification of the use of those technologies against their persons and reimbursement for the damages caused to their lives by this technology.
Their fight for freedom and good health should be directed at reaching this goal. The major problem is that they are the only group interested in this struggle, and they are small in numbers.

There are several ways to get attention of larger masses of people or lawmakers or government officials: 1) Distributing the information on the existence of mind control technologies via internet with viable evidence.
2) Informing the deputies in parliaments about the existence of those technologies since most of them do not have security clearances to obtain this kind of information.
3) Procurement of evidence of people being exposed to those technologies and presenting it to the media.

Alfred Lambremont Webre, MA, JD
(Alfred Lambremont Webre is not present in Brussels but will speak to you via a prerecorded presentation)
Title: Using The Law to Prevent Covert Robotization, Torture, & Harassment of Humanity
Summary: Over the aeons, humanity has turned to The Law to protect itself against preventable aggression, ranging from genocide to crimes against humanity to aggressive war. New physics principles have facilitated the covert commission of these horrendous war crimes on a mass scale never envisioned before, not detectible to conventional analysis, and able to evade enforcement standards of existing international humanitarian law and criminal law. This presentation will summarize how The Law can be used to ban new physics principles weapons, and prevent covert robotization, torture and harassment of humanity.

John Allman
Title: My story in chronological order
Summary:
- Becoming targeted and how I let this harm my life.
- The unanswerable questions I realised I was asking, to which targeted people often mistakenly think that they have authoritative answers.
- Why you should never say, “I know this sounds crazy, but ...”.
- The “victory is just around the corner” delusion.
- The madness-sanity continuum – flying on instruments – living with unanswered questions.
- Avoid “gushing”.
- My first publications on Indy Media.
- Christians Against Mental Slavery.
- The secret power of lawlessness.

- Correspondence with the British government, and other officials
- John McMurtrey’s scientific work about voice-to-skull.
- My TV appearance.
- The civil rights rally in Houston in 2004.
- The exhibition at the Labour Party conference.
- My Gender Recognition Act court case.
- The Alliance For Change – fighting Parliamentary Elections.
- The 2005 lobbying of Congress in 2005.
- The Harassment and Torture Charity.
- John’s Less-Legal Weapons Conference (and Janes’ Less-Lethal Weapons Conference).

- World Day.
- Peer-assisted self-deprogramming.
- The Deborah Interviews Show.
- The charity shop I opened.
- The 4th and 5th European Symposiums on Non-lethal Weapons, my paper and Walter Madlinger’s, and Colonel John B Alexander.
- The death of Darrim Daoud and the coroner’s inquest and my court case about it.
- The loophole in the Regulation of Investigatory Powers Act and the test case presently before the UK courts.
- Getting your priorities right.

- Whom can you trust? Saviours, celebrities and whistle-blowers.
- The self-help e-books.
- The future of activism.

Jaa detta är vad man tvingats följa nu i ett gäng år, som offer tyvärr!
2014-11-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTjejen
Känner ni att någon jävlas med erat huvud skall ni hålla er så långt borta ifrån mobiler, laptops och allt som är trådlöst osv som det bara går. För att någon skall kunna bråka med en måste dom kunna hitta en.

Nja....spelar mindre roll om man har v2k...de använder ett annat frekvensområde....men du har rätt på ett annat sätt
2014-11-11, 22:01
Medlem
bernad_laws avatar
Till nya i tråden: Inkopierade textstycken skall efterföljas av egna reflektioner kring vad länkarna/texten handlar om. /Mod
2014-11-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
En utav poängerna med gs är att få offret att försöka skaffa bevis, de vill offret att springa runt med en kamera o försöka få fram bevis! Ju mer offret håller på desto roligare blir det för dom. Det är därför det tjatas så mkt om det i tråden.....

Japp. Så är det.
2014-11-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Se på det här klippet med avstängt ljud och observera hur man beter sig i bakgrunden! Nästan alla beter sig normalt, men kolla in dom som inte gör det! Vad håller dom på med?

http://www.dn.se/webb-tv/klipp/nyheter/valdigt-viktigt-icke-besked-av-sd/

Det tycks som att personerna har en attityd och ett syfte, och med tanke på hur de framstår, med minspel och arbetande käkmuskler, så är de inte linslusar som är där för att visa upp sig.

Är det någon som vet vad det är för personer? Jag antar att händelserna utspelar sig i något pressrum i riksdagshuset? Man kan läsa i personernas ansikten vad de känner och deras vånda tycks vara stor.

Det här är ett mönster som jag känner igen mycket tydligt.. Jag vet inte vad som sker, men jag tror att det är en speciell form av GS, som jag själv blivit utsatt för många gånger. Någon annan som känner igen situationen?

Ta bort ljudet och fokusera på händelserna i bakgrunden!

Jag vet att jag har hört TI's prata om att perps runt omkring dem använder just käkmusklerna på det här sättet, att de kniper ihop läpparna. Men har själv inte varit med om detta. Det kanske kan beskrivas som en sorts subtil form av GS.
2014-11-11, 22:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
ahh, snyggt moment 22 ni målat upp åt alla oss andra....
Om man ifrågasätter er så är man en gangstalker, och om man efterfrågar bevis så är man också en gansgstalker. Det går med andra ord inte att göra någonting (möjligtvis utom att ignorera er) om man inte vill vara TI eller GS..
2014-11-11, 22:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag vet att jag har hört TI's prata om att perps runt omkring dem använder just käkmusklerna på det här sättet, att de kniper ihop läpparna. Men har själv inte varit med om detta. Det kanske kan beskrivas som en sorts subtil form av GS.

eller så kanske de var lite nervösa inför media i samband med att SD släppte sin skuggbudget - kanske inte en helt orimlig tanke om man följt media på sistonde?
OJ nu ifrågasatte jag, då är jag visst en gangstalker..
2014-11-11, 22:46
Medlem
Citat:

Förtydligande: Jag sa inte att just det videoklippet som postades här nödvändigtvis innehåller verklig GS, men just att spänna käkmusklerna så som de gör, på ett metodiskt sätt, har jag hört det vittnas om.
2014-11-11, 23:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Förtydligande: Jag sa inte att just det videoklippet som postades här nödvändigtvis innehåller verklig GS, men just att spänna käkmusklerna så som de gör, på ett metodiskt sätt, har jag hört det vittnas om.

Lite underligt om du inte har sett detta själv, för t.ex. bland stressade människor i morgonrusningen är detta beteende nästan lika vanligt som röda bilar ute på gatorna.
2014-11-11, 23:49
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Jag vet inte hur denna sortens stalkers är funtade, men de har utvecklat metoder att vara obehagliga som nog inte har en vetenskaplig förklaring.

Bortsett från vad personerna i klippet egentligen håller på med - NÅGOT är det - så liknar deras agerande intill förväxling agerandet hos stalkers som jag har råkat ut för. De står bredvid varandra och "stånkar" och tittar sig omkring på ett overkligt sätt. Vad man som offer upplever är växande obehag och oförmåga till koncentration.

Vid ett tillfälle eskalerade en sådan situation till en direkt konfrontation då jag blev mordhotad, gjorde en polisanmälan och blev kallad till rättegång. Resultatet av konfrontationen blev att jag fick en helvetisk huvudvärk i över en vecka och kunde varken sova eller äta, bara dricka vatten och spy. Efter två veckor kunde jag ta mig till vårdcentralen och läkaren tittade på mig och FRAMKALLADE huvudvärken på nytt. Han försökte förklara för mig att det fanns något man kunde göra för att slippa smärtorna, men jag var helt oförstående och han resignerade och skrev ut värktabletter.

Det är en konst att vara obehaglig. En konst som säkerligen har utvecklats genom historien även om inte alla har den läggningen. En del kriminella verkar utveckla denna "konst" i fängelserna. Men även den sortens kriminella som aldrig hamnar i fängelse omger sig med utövare.

Den förre chefen för kontraspionaget, Olof Frånstedt, skriver i sin bok Spionjägaren del 2 att IB-chefen Birger Elmér sysslade med parapsykologi, och jag är inte förvånad.
Senast redigerad av theanthropologist 2014-11-12 kl. 00:33.
2014-11-12, 11:10
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.t-textvägg raderad.

//mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här