2014-11-11, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknna
En bild på bajsankan innan hon blev ful;

https://mtgxfreetvjasmine.files.wordpress.com/2014/11/img_0821.jpg
Wooooooooow, förstår verkligen inte
Citera
2014-11-11, 19:49
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
såg ju betydligt bättre ut när hon hade små läppar än nu ju...Varför ändra

Det är något många tjejer har fått för sig -- ju större läppar desto snyggare. Det är därifrån "duckface" kommer, det är ett sätt att tillfälligt göra läpparna större på bilder = det måste ju se snyggare ut (tänker dom) Mycket märkligt det där. Finns det ens någon som på riktigt blivit snyggare efter en läppförstoring?
Citera
2014-11-11, 19:59
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:

Är det verkligen hon?

Varför förstöra sig själv när man redan ser bra ut?
Citera
2014-11-11, 20:16
Medlem
Avdunstnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Gynnig, jo lite kanske. Men vet inte om hon tjänar så mkt på det? Poängen är väl att man ska bli programledare eller liknande. Robinson Emma gjorde ju lite grejer också när jag tänker på saken.

Småtjejer är väl bra om man är liksom 19 och vill knulla. Men de har ju i längden heller inga pengar? Finns ju inget upplägg för att slippa jobba med "vanliga" saker.

Hon har ju varit bra på att nätverka. Efter det här med "Förkväll", så drog hon igång det här med sitt "konstnärsskap" och nu har hon hållt på att kladda i några år då det tydligen lönar sig.
Vet inte vad hon kan tänkas sälja för per "vernissage", men hon drar säkert in en årslön på de här samarbetet hon har med Ystad Saltsjöbad.
Och en sak är säker, och det är att inte en jävel hade lagt ett öre på Gynnings "konst", om det inte vore för hon har gjort namnet Gynning till ett varumärke.
Folk tror de investerar i värdefull konst som kommer stiga i värde, tragiskt att folk har så dålig koll.
Och sen har hon emellanåt lite reklamkampanjer som drar in en del pengar och sin lilla webshop som hon håller igång genom att underhålla hjärndöda bloggläsare.
Och vi kommer se henne som programledare igen för något nytt skräpprogram, då hon verkar poppa upp med jämna mellanrum med någon taskig tv- produktion.

Någon nämde Peyre, hon var en av Bingos småtjejer som han skjutsade in i dokusåpavärlden, så hon var redan igång med sitt "glamourmodellande". Ingenting som hon fick från dokusåpan, vilken det nu var hon deltog i.
Senast redigerad av Avdunstning 2014-11-11 kl. 20:18.
Citera
2014-11-11, 20:29
Medlem
Holisistics avatar
Citat:

En klar försämring efter ingreppet IMHO.
Citera
2014-11-11, 22:12
Medlem
BabyFFs avatar
Oj. Hjälp.. Ingen av de nya var ju attraktiva. Alls.
Citera
2014-11-11, 22:12
Medlem
xaniixs avatar
Har en fråga som jag tänker på varje gång jag ser PH. Hur fan kan dom ha dom där Twitter kommentarerna som kommer upp då och då när programmet redan är inspelat och klippt färdigt å skit.?
Citera
2014-11-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Har en fråga som jag tänker på varje gång jag ser PH. Hur fan kan dom ha dom där Twitter kommentarerna som kommer upp då och då när programmet redan är inspelat och klippt färdigt å skit.?

för att twitter saken är kanske live men inte programmet hööö
Citera
2014-11-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananskal1
Är det inte löjligt hur många killar som kommer in relativt mot antal tjejer? Hoppas att resterande bara är tjejer eller något, tröttnat som fan på de som är där.

Killarna gör bättre TV i år.

Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Tror nog det inte är helt lätt att rekrytera tjejer till den här typen av program, skulle tro att det säkert är minst det dubbla av killar som söker in kontra tjejer.

Även om det borde gå emot varje mänsklig instinkt och förnuft att söka sig till ett program där ett produktionsteam bestämmer hur du ska framställas inför ett helt land så är det knappast så nu, utan finns mängder med både tjejer och killar som söker sig dit. Förstår inte varför fler killar skulle gå dit.
Citera
2014-11-11, 22:17
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallooooojjjj
för att twitter saken är kanske live men inte programmet hööö

Jaså. Men hur gör dom så vi kan se det på Tvn också? Asså jag är verkligen inte med hur dom får det att funka.
Citera
2014-11-11, 22:19
Medlem
Scamps avatar
Aaaaaaah!!!! Kan Saga hålla käften! Satan va irriterande röst bruden har.
Citera
2014-11-11, 22:19
Medlem
fan vad saga stör mig.. hoppas kristian skiter i henne snaaaaart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här