2014-11-11, 03:57
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dest88
Ärligt talat kommer jag inte ihåg även om jag såg avsnitten, har för mig det var någonting angående Kian. I grund och botten handlar det dock om att Ylva ogillar Paow och Jasse och Paow är tightare än Ylva och Jasse, så som den sanna mobbaren som Jasse är så skapar hon massa argument på fyllan för att försöka frysa ut Ylva som är den "svaga länken".

Handlade väl också om att Ylva callade ut Saga angående hur hon behandlar Kristian? Och Bajsankan då tyckte att hon inte skulle lägga sig osv?

F.ö verkar ju "Löken" vara den nya Jorge, helt jävla anonym. Jävla pajas, och han nya snubben verkar ganska pantad också. Dom är ju inte ens pantade på ett charmigt sätt som Kristian, utan bara dumma.

Bajsankan och Ylva hoppas jag båda åker snart, fyfan, maken till irriterande människor får man leta efter.. Michelle är bara för IQ befriad för sitt eget bästa..

Kian vill jag rycka ut det jävla bögörhänget på och att han dessutom får det att låta romantiskt att vara en player får mig att skratta. Hoppas Bajsankan dissar sönder honom, om inte lär hon ju cockblocka sig själv det jävla miffot.
Citera
2014-11-11, 13:19
Medlem
Smart ändå av Calle. Ganska tydligt att han inte ville köra ut någon från början, men trots det utropar han att han vill höra taktiksnacket och får dom en och en att gå till honom.
Så trots att han inte använder makten att köra ut någon, så får han reda på EXAKT vad alla tycker och tänker och känner, vilka de vill köra ut och hur dom motiverar det. Han får reda på var alla står, för ingen är väl så ärlig som när de har chansen att påverka att välja vem som ska ut.
Citera
2014-11-11, 15:15
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrok
Där var det ju dock Michelle som hade lurat honom. Jävligt snyggt spelat av henne eftersom hela huset sedan fick för sig att han gick runt och ljög ihop saker för att splittra Kian och Jasmine eller åtminstone göra dem osäkra.

Michelle har faktiskt varit ärlig. Kommer ihåg en vecka då Kian hävdade att han var sugen på Michelle... var väl zombie-veckan.
Citera
2014-11-11, 16:00
Medlem
Jäkligt oväntat slut på detta avsnitt. Känslomässig storm på hotellet.
Citera
2014-11-11, 16:25
Medlem
Skrattade så jag grät när Adam skulle rida. Hahaha.
Citera
2014-11-11, 16:46
Medlem
Är det inte löjligt hur många killar som kommer in relativt mot antal tjejer? Hoppas att resterande bara är tjejer eller något, tröttnat som fan på de som är där.
Citera
2014-11-11, 17:10
Medlem
bulle65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskal1
Är det inte löjligt hur många killar som kommer in relativt mot antal tjejer? Hoppas att resterande bara är tjejer eller något, tröttnat som fan på de som är där.

Tror nog det inte är helt lätt att rekrytera tjejer till den här typen av program, skulle tro att det säkert är minst det dubbla av killar som söker in kontra tjejer.
Som kvinnlig deltagare i ett sånt här program blir man betydligt mer sårbar och löper en större risk än en manlig deltagare att drabbas av stora proportioner hat vid sidan av programmet. Den här tråden är bland annat ett stort bevis på det.
Citera
2014-11-11, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Tror nog det inte är helt lätt att rekrytera tjejer till den här typen av program, skulle tro att det säkert är minst det dubbla av killar som söker in kontra tjejer.
Som kvinnlig deltagare i ett sånt här program blir man betydligt mer sårbar och löper en större risk än en manlig deltagare att drabbas av stora proportioner hat vid sidan av programmet. Den här tråden är bland annat ett stort bevis på det.

Med tanke på hur många som sökte så tror jag inte att det rådde någon brist på tjejer...
Citera
2014-11-11, 18:03
Medlem
Räknas det som spoiler att säga att Saga gråter idag?
eller är det som att säga att det kommer rulla eftertexter i dagens program?
Citera
2014-11-11, 18:15
Medlem
Saga är fan den enda människan i världen som gnäller på att hennes kille har för bra personlighet.
Citera
2014-11-11, 19:01
Medlem
Naknnas avatar
En bild på bajsankan innan hon blev ful;

https://mtgxfreetvjasmine.files.wordpress.com/2014/11/img_0821.jpg
Citera
2014-11-11, 19:08
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknna