Citat:
Ursprungligen postat av
Dest88
Ärligt talat kommer jag inte ihåg även om jag såg avsnitten, har för mig det var någonting angående Kian. I grund och botten handlar det dock om att Ylva ogillar Paow och Jasse och Paow är tightare än Ylva och Jasse, så som den sanna mobbaren som Jasse är så skapar hon massa argument på fyllan för att försöka frysa ut Ylva som är den "svaga länken".
Handlade väl också om att Ylva callade ut Saga angående hur hon behandlar Kristian? Och Bajsankan då tyckte att hon inte skulle lägga sig osv?
F.ö verkar ju "Löken" vara den nya Jorge, helt jävla anonym. Jävla pajas, och han nya snubben verkar ganska pantad också. Dom är ju inte ens pantade på ett charmigt sätt som Kristian, utan bara dumma.
Bajsankan och Ylva hoppas jag båda åker snart, fyfan, maken till irriterande människor får man leta efter.. Michelle är bara för IQ befriad för sitt eget bästa..
Kian vill jag rycka ut det jävla bögörhänget på och att han dessutom får det att låta romantiskt att vara en player får mig att skratta. Hoppas Bajsankan dissar sönder honom, om inte lär hon ju cockblocka sig själv det jävla miffot.