2014-11-10, 23:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nacional

Sen vad fan gör den där jasmine i spelet fortfarande, en människa med den stämman som bara bidrar till att sänka stämning konstant under alla episoder utan någon särskild att stå med är fortfarande kvar.
Lite sådär känner jag för Ylva. Större irritationsobjekt finns ju inte med sin bedrövliga engelska. Helt otroligt att ingen där stör sig på henne. Själv hade jag gett henne en handflata och bett henne hålla sig till ett jävla språk. Måste ju ha nått fel i hjärnan för ingen normal människa pratar sådär.
Citera
2014-11-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Sämsta avsnittet hitills. Wow,vad dåligt.

Utan tvekan.

Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Ylva går från klarhet till klarhet...

Absolut, enbart rationella beslut. From strength to strength som hon hade sagt själv.

Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Riktig högstadiementalitet på Michelle. Typiska manipulativa bruden som alltid får uppmärksamhet och som hon vill, annars sätter hon sig på tvären som en treåring.

Av de vi fått se så verkar hon dock vara väldigt opopulär bland mer eller mindre alla andra deltagare.
Citera
2014-11-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Lite sådär känner jag för Ylva. Större irritationsobjekt finns ju inte med sin bedrövliga engelska. Helt otroligt att ingen där stör sig på henne. Själv hade jag gett henne en handflata och bett henne hålla sig till ett jävla språk. Måste ju ha nått fel i hjärnan för ingen normal människa pratar sådär.

Jo av allt att döma har du medhåll av de flesta andra.
Citera
2014-11-10, 23:29
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Kan det möjligtvis vara sirenen som kommer tillbaks?

om hon inte tackade nej så förtjänar hon de.

dom snackar om henne hela tiden
Citera
2014-11-10, 23:34
Medlem
ArsenalRamboRamseys avatar
Så en kille kommer åka ut denna veckan igen eller?

En brud måste ju ryka snart!
Pallar inte brudarna asså..

Michelle - manipulativ. Lögnare.
Och för fan! Ge Calle lite cred!

Saga - Hon får sätta på vilken kille som helst utan att Kristian ska få bli upprörd men när Kristian hånglar lite med Paow då säger hon att Kristian sviker henne och att hon inte kan lita på han, asså..

Ylva - Kan hon prata mer svengelska eller? Störigt..

Jasmine är den enda ok bruden just nu
Citera
2014-11-10, 23:37
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Tänk om sirenen kommer in nu..

Citera
2014-11-10, 23:38
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Varför har nykomlingen så konstiga kinder? Är det finnar eller ärr?

Finnar när han var yngre som blivit ärr förmodligen.
Citera
2014-11-10, 23:42
Medlem
Bandida.locas avatar
Alltså moderator... flytta all ot om horeri vs sexuellt frigjord. Det förstör denna vackra tråd!

... fy vad segt allt går nu... ovärt att titta på det nu!
Den nya killen ser ut att ha rosacea (hudsjukdom som försämras av sol)
Citera
2014-11-10, 23:58
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentNojja

Jaaaa.. Det har du jävligt rätt i!
Citera
2014-11-11, 01:01
Medlem
Det är Erik som kommer tillbaka, man såg ju Kians glädjekramgråt i slutet, finns väl ingen annan han skulle kunna bli så överlycklig över, eller?
Citera
2014-11-11, 03:19
Medlem
tomatos99s avatar
Missa förra veckans avsnitt. Så är det någon här som kan förklara varför Ylva och bajsankan inte snackar med varandra längre.
Citera
2014-11-11, 03:31
Medlem
Dest88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatos99
Missa förra veckans avsnitt. Så är det någon här som kan förklara varför Ylva och bajsankan inte snackar med varandra längre.
Ärligt talat kommer jag inte ihåg även om jag såg avsnitten, har för mig det var någonting angående Kian. I grund och botten handlar det dock om att Ylva ogillar Paow och Jasse och Paow är tightare än Ylva och Jasse, så som den sanna mobbaren som Jasse är så skapar hon massa argument på fyllan för att försöka frysa ut Ylva som är den "svaga länken".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in