Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
får och får, man får kritisera vad som helst.
folk får dödshot på twitter för allt möjligt. Behöver man "lämna landet" för det? LOL. Lättkränkt.
Dock stöttar jag Birro i hans uttalande fastän jag ständigt försvarar islam. Det är fakta att religiös terrorism just nu oftast är islamsk. Det är inget kontroversiellt att säga det. Det är även fakta att terrorn oftast drabbar andra muslimer.
förtjänas sägas igen.
För varje islamsk kvinnohatare finns säkert 20 svennar som skriver brev till de journalist-"fittor" som de tycker förtjänar tystas.
Du verkar inte förstå att vi har minst
150 jihadister (ISIS, Al-Qaida, etc) som bor i Sverige med svenska medborgarskap?
Att skratta åt att Birro väljer att lämna Sverige när han uttryckligen blivit hotad med/av just ISIS(IS) är i mina ögon ett reellt hot då dessa föraktar västerländsk demokrati. Du kallar det lättkränkt. Jag kallar dig ignorant och verklighetsfrånvänd. Vi har haft
ett terrorattentat på svensk mark och hindrat flera, vi har sovande celler i Sverige redo att agera, vi har individer som attackerat mål i andra länder utanför Sverige och dömts för terrorbrott, somliga med uppsåt att skada så många som möjligt. Dessa har religionen Islam och tanken om den islamska staten som ideologi och målsättning. Lättkränkt? Du är ignorant och oförmögen att greppa verkligheten.