2014-11-09, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Han är underground, en av de få äkta målarna kvar i Sverige. Han vill inte ha sina grejer på internet och för den som lägger ut något väntar dryga böter. Kort och gott en person man inte vill göra sig ovän med!

Så eftersom man lägger ut en del av sina grejer är man oäkta? Och vad har nått du sa ha o göra med om man vill vara vän med en person eller inte?...
Citera
2014-11-09, 20:31
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pm-6564
Aldrig ens sett eller hörtalas o skuer

Skue var forumdelens största samtalsämne 2012, jag känner hur nostalgin kryper på mig när vi sitter här och åter diskuterar denna målare. Det är svårt att sätta fingret på skue men något för honom tillbaka hit åter igen.

//Din kunnige Njeks
Citera
2014-11-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Så eftersom man lägger ut en del av sina grejer är man oäkta? Och vad har nått du sa ha o göra med om man vill vara vän med en person eller inte?...

han torska en gång, då grep han sig själv. Panelen var för dålig.
Citera
2014-11-09, 21:14
Medlem
falafelnummeretts avatar
Vad tusan hände med Snafr iMalmö? Helt plötsligt slutade det pratas om honom och man har inte sett något nytt på länge.
Citera
2014-11-09, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Haha, va längesen jag skratta så mycket.
7300 stycken alltså. Konstigt att jag aldrig hört eller sett en enda då.

Bodde i skaraborg förut så ja ohja för 2-3 år sedan såg man rull på varenda jävla tåg så visst har han kört nått så in i helvete med paneler men kanske inget att överskatta i mängd om en jämför med större lirare som kört i 20 år.
Citera
2014-11-10, 02:54
Medlem
Polkakolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafelnummerett
Vad tusan hände med Snafr iMalmö? Helt plötsligt slutade det pratas om honom och man har inte sett något nytt på länge.

Psykfallet lessnade väl på att klottra och återgick till att skjuta heroin
Citera
2014-11-10, 23:32
Medlem
Någon som vet vilket som är de äldsta crewet som fortfarande är aktivt idag?
Citera
2014-11-11, 12:14
Medlem
Citat:

Precis, en famesökande bögjävel är vad man är då. Sedan jag vill jag ge dig rådet att gå en svenska kurs och därefter läsa mina inlägg en gång till.
Citera
2014-11-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Precis, en famesökande bögjävel är vad man är då. Sedan jag vill jag ge dig rådet att gå en svenska kurs och därefter läsa mina inlägg en gång till.

Så i princip alla är famesökande bögjävlar? Vad handlar graff om? Sorry för att jag är ärlig men du är lika mycket famesökande bögjävel när du klottrar ditt namn på stan gubben. Och ironiskt att be mig gå en svenskkurs* när du inte ens kan stava till skiten och till och med särskriver.
Citera
2014-11-11, 12:49
Medlem
Citat:
Sorry för att jag är ärlig men du är lika mycket famesökande bögjävel när du klottrar ditt namn på stan gubben.
Tråkigt att du blev ledsen, men du ser ingen skillnad på att klottra på stan och klottra på stan och sedan gå hem och ladda upp det på internet?
Citera
2014-11-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deutsch
Tråkigt att du blev ledsen, men du ser ingen skillnad på att klottra på stan och klottra på stan och sedan gå hem och ladda upp det på internet?

Pubertal arg avundsjuk tonårsanda.. Jag klottrar på stan för min skull och ingen annans. Om en person inte vill ha bilderna på någon av sina hårddiskar hemma och istället väljer ett ställe online så gör det en till "oäkta" graffare. Orkar inte mer jävla fittoys hejdå.
Citera
2014-11-11, 12:53
Medlem
pm-6564s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafelnummerett

snafr bor kvar i malmö , målar dock inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in