2014-10-31, 08:30
Medlem
Satt mitt första stick igår, ingen smärta ingen ömhet. Gick hur fint som helst. Smärtfri beställning snabb leverans
Citera
2014-11-04, 15:07
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Snabb leverans från SVEA, trevliga killar! Dags att prova deras testo E och dbollar

/YB
Citera
2014-11-06, 16:13
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Kan gå i god redan nu att deras 5mg dboll tabs funkar. Redan nu på dag 3 så känner jag att svettningarna kommer ordentligt.
Jag är inte någon person som svettas mycket öht. Men nu räcker det att jag borstar tänderna så börjar det rinna på ryggen

Ser framemot kommande veckor. 35mg ED.
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2014-11-06 kl. 16:21.
Citera
2014-11-08, 14:01
Medlem
Alla verkar prata om underdosering men ingen tar upp något som kanske är ännu viktigare, föroreningar (bl.a tungmetaller).
Citera
2014-11-08, 14:08
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregrynspojken
Alla verkar prata om underdosering men ingen tar upp något som kanske är ännu viktigare, föroreningar (bl.a tungmetaller).

Menar du att det skulle finnas giftiga tungmetaller i svea´s oljor eller? Har du bevis för det eller?
Citera
2014-11-08, 15:21
Medlem
Linkanyaos avatar
Någon här som testat SVEA dboll 5or? =) och hur e trycket i dom om man kör 4st dvs 20mg om dagen? vilken tid tycker ni man ska ta dom om dagarna samma tid varje dag eller?
Citera
2014-11-10, 17:45
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkanyao
Någon här som testat SVEA dboll 5or? =) och hur e trycket i dom om man kör 4st dvs 20mg om dagen? vilken tid tycker ni man ska ta dom om dagarna samma tid varje dag eller?

Kan säga att det är bra saker. Jag tar 35mg och är inne på dag 7-10, kommer inte ihåg exakt. Har gått upp 3kg, ökat lite i basövningar. Pumpen är nästan olidlig. Måste köra lågreps annars går det inte att träna ordentligt pga pumpen.

Dbol har halveringstid på 4-5h. Så sprid ut det så gott du kan.

Edit: ligger även på 700mg testo e ew. Som ger en extra knuff på trycket och ökningarna.
Citera
2014-11-10, 22:23
Medlem
Vill tokgröna Svea!! Lite seg leverans då pengarna kom in i torsdags men varorna skickades inte förrän i helgen. Hade dock varorna i brevlådan idag måndag och svea skickade med en extra vial testo E som kompensation för förseningen. Sjuuukt grym service säger jag bara! =)
Citera
2014-11-11, 17:50
Medlem
Linkanyaos avatar
Grönare än gräset kan man lugnt säga men dock var det för lite i dbollarna köpte 100 men fick 92 inte så mycket att börja gorma om =) snabb å bra service
Citera
2014-11-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Menar du att det skulle finnas giftiga tungmetaller i svea´s oljor eller? Har du bevis för det eller?

Det är snarare tvärtom, har du bevis på att det inte finns det? Så här är det, vid framställning av dessa preparaten så är det så att många biprodukter kommer med, som främst tungmetaller. Sedan går det att rensa bort detta med olika filtreringsprocesser men grejen är att det kostar. Vissa UGL köper förorenad råvara, främst från Kina där det är oftast billigast. Sen packar de bara ner det i sina vialer osv. Wipps så har vi superbillig olja fullproppad med gifter.

Jag vill verkligen veta att Svea Labs är legit, om det ändå vore någon som hade labtestat produkterna. De verkar fungera, de är billiga och det är "svenskt". Hade lätt kunnat köra på Sveas grejer om jag hade någon garanti på renligheten, med tyvärr kommer jag köra lite kändare märken.
Citera
2014-11-16, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danit
Vill tokgröna Svea!! Lite seg leverans då pengarna kom in i torsdags men varorna skickades inte förrän i helgen. Hade dock varorna i brevlådan idag måndag och svea skickade med en extra vial testo E som kompensation för förseningen. Sjuuukt grym service säger jag bara! =)

Förstår jag rätt i att pengarna var hos Svea på en torsdag och på måndagen fick du grejerna, och det här på något sätt var en seg leverans? Du måste mena att det hann gå en vecka i mellan eller va?
Citera
2014-11-16, 06:46
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregrynspojken
Det är snarare tvärtom, har du bevis på att det inte finns det? Så här är det, vid framställning av dessa preparaten så är det så att många biprodukter kommer med, som främst tungmetaller. Sedan går det att rensa bort detta med olika filtreringsprocesser men grejen är att det kostar. Vissa UGL köper förorenad råvara, främst från Kina där det är oftast billigast. Sen packar de bara ner det i sina vialer osv. Wipps så har vi superbillig olja fullproppad med gifter.

Jag vill verkligen veta att Svea Labs är legit, om det ändå vore någon som hade labtestat produkterna. De verkar fungera, de är billiga och det är "svenskt". Hade lätt kunnat köra på Sveas grejer om jag hade någon garanti på renligheten, med tyvärr kommer jag köra lite kändare märken.

Nej så fungerar det inte! Det är den som kommer med påståendet som ska stå för bevisen, det finns inga som helst bevis för att sveas produkter skulle vara sämre (giftigare) än någon annans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in