Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-12, 09:32
  #385
Medlem
Jonirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Har du provat det år 2021 eller skriver du ur gammal ilska från 2016? Jag ligger på deras testo c nu och det funkar prima.


jaha....har du tagit en paus från att ringa snuten och gola ner människor?
senast så uppmande du någon här som ville ringa snuten för det luktade cannabis hos grannen.
du va väldigt drivande och skrev STOLT hur du tidigare själv hade ringt och tipsat polisen.

så har du lagt ner golbög fasonerna och kör hard core på svea nu?
iof har du inte skrivit ett knyst kring doping under hela din medlemsperiod men antar du va upptagen med att gola ner folk..

länk till hailb0p golning:
(FB) grannen röker marijana
inlägg nr 59
__________________
Senast redigerad av Jonirl 2021-09-12 kl. 09:35.
Citera
2021-09-13, 15:09
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonirl
jaha....har du tagit en paus från att ringa snuten och gola ner människor?
senast så uppmande du någon här som ville ringa snuten för det luktade cannabis hos grannen.
du va väldigt drivande och skrev STOLT hur du tidigare själv hade ringt och tipsat polisen.

så har du lagt ner golbög fasonerna och kör hard core på svea nu?
iof har du inte skrivit ett knyst kring doping under hela din medlemsperiod men antar du va upptagen med att gola ner folk..

länk till hailb0p golning:
(FB) grannen röker marijana
inlägg nr 59
Oj, har det kommit in en blattehora hit på f12 helt plötsligt och spelar Allan ballan. Har varit på f12 i flera år din sopa och skulle gola ner en granne till brajrökare vilken dag som helst då jag inte vill ha in luffarlukten i mitt hem, gäller likaså vanlig cigarettrök.

Stick nu hem till mamsen din patetiska sopa.
Citera
2021-10-01, 11:38
  #387
Medlem
My-Times avatar
Är det någon som vet ung. hur lång leveranstid Svea har?
Citera
2021-10-02, 18:20
  #388
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Är det någon som vet ung. hur lång leveranstid Svea har?
Vet inte ens om dom är gröna längre, har hört dåliga rykten om dom. Men förhoppningsvis har jag fel
Citera
2021-10-16, 14:31
  #389
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Är det någon som vet ung. hur lång leveranstid Svea har?
Svarar på mitt eget inlägg, det tog nog bara fyra arbetsdagar eller så innan paketet kom
Citera
2023-03-09, 13:16
  #390
Medlem
Svea är gröna! Snabb leverans och de ser till att göra kunden nöjd! Mycket samarbetsvilliga.
Citera
2023-03-10, 18:45
  #391
Medlem
Svea levererar, men sen är ju frågan vad grejerna innehåller. Har varit många batcher som varit väldigt svagt doserade.
Citera
2023-09-22, 22:24
  #392
Medlem
Jag hittar inte deras sida längre. Vad har hänt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback