Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Pojkvän/man räknas inte för när man har ett förhållande så förväntar man sig att man ska ha sex med mannen.
Varför skulle en kvinna umgås med en manlig kompis utan att hennes man är där? Om en kvinna inte umgås med främmande män utan att hennes man är närvarande så riskerar hon inte att bli våldtagen. Det betyder att kvinnor som blir våldtagna medvetet har satt sig i de situationerna. Varför? För att de hoppas bli våldtagna från första början.
2) Om man blir slagen och våldtagen då blir man dominerad, eller hur? Eftersom kvinnor automatiskt tänder på dominans så kommer de automatiskt att njuta av det.
Varför skulle inte jag få umgås med mina killkompisar utan att min pojkvän är med? Jag umgås med vilka jag vill och när jag vill. Händer ofta att jag är ute med mina killkompisar då min kille inte är med. Jag har känt dom längre än vad jag känt min kille. Har aldrig skett nånting med nån av dom...bortsett från en kram och puss då.
Nä alla kvinnor njuter inte av att bli dominerade och även om man gillar det så njuter man automatiskt inte av att bli våldtagen.
Vad säger följande om mig tycker du
Umgås med mina killkompisar utan att killen är med
Har pussats med några av dom
En har vid några tillfällen sovit över i samma säng
Gillar att bli dominerad
Smisk
Stryptag
Biten/nypt i tuttarna
Fasthållen
Jag är seriöst nyfiken på vad en som du tycker om mig som kvinna? Skulle en kille styra och ställa över mig gällande hur jag skulle göra saker och vad jag fick och inte göra. Hade jag bett honom dra åt helvete. Hade min kille inte låtit mig vara den jag är, blivit arg då jag pratar/umgås med andra killar hade jag blivit skogstokig.
Jag vet ju hur du resonerar när det gäller hur man ska vara som kvinna/flickvän/fru. Mannen ska styra.