2014-11-09, 15:36
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Titta på studien jag länkade i mitt förra inlägg,

det här betyder att 64% av kvinnorna erkände att de vill bli tvingade till sex.

Men våldtäkt är gillat hos i princip alla kvinnor. Våldtäkt för kvinnor är bara en form av sexuell dominans det är ingen big deal.

Jag säger sanningen.
Om du frågar unga män skulle en hel del svara att slagsmål kan vara ganska roligt. Innebär inte nödvändigtvis att alla de unga männen gillar att bli grovt misshandlade, få en fraktur och bli liggande i koma resten av livet eller hur?
Citera
2014-11-09, 16:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKJuristen
Kvinnor och män vet lika mycket om våldtäkt som de vet om mord.

Känslan av att bli mördad och känslan av att bli våldtagen.

Så sanningen om våldtäkt går nog att avfärda relativt enkelt.

Att kvinnor vill ha kuk, detta i massor och utan egen kontroll är inte samma sak som att säga att kvinnor vill bli våldtagna.

Ingen våldtagen kvinna har velat detta.

Sen att man kan tolka njutning i detta har en psykologisk förklaring.
Självförsvar.
Ren och skär självförsvar mot ytterligare våld :/

Nej våldtäkt och mord är inte jämförbart.

Ja kvinnor vill bli våldtagna.

Citat:
Ursprungligen postat av Alice1222
En stor majoritet av alla kvinnor blir påtända av att tänka på att bli dominerade. Ibland tänder kvinnor också på att bli våldtagna. Betyder det att de vill bli våldtagna? Nej!

En fantasi är en säker miljö. Våldtäkt är inte det. Man riskerar att dö, bli gravid, få könssjukdomar osv osv. Visst, det kanske kommer vara skönt. Men ofta blir man så rädd och förskräckt när det verkligen händer att det bara är ett enda stort skräckmoment och gör det omöjligt att på något sätt njuta av det.

När man har en fantasi så kan man inte bli gravid, man kan inte dö, man kan inte få könssjukdomar och man kommer alltid att njuta av självaste händelsen. I ens fantasier så fungerar allt på en drömlik nivå. Så är det inte i verkligheten, och detta är ett faktum som de flesta kvinnor vet om.

Hur vet du att kvinnor inte vill bli våldtagna? Bevis för det är att kvinnor medvetet sätter sig i situationer där de vet att de kan bli våldtagna. Om de inte ville bli våldtagna skulle de inte göra det.

När kvinnor säger "fantasi" så menar de att de vill det på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Om du frågar unga män skulle en hel del svara att slagsmål kan vara ganska roligt. Innebär inte nödvändigtvis att alla de unga männen gillar att bli grovt misshandlade, få en fraktur och bli liggande i koma resten av livet eller hur?

Misshandel gör ont sex är skönt det är helt olika saker.
Citera
2014-11-09, 16:48
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Misshandel gör ont sex är skönt det är helt olika saker.
Våld kan vara skönt och sex kan mycket väl göra ont (prova själv så får du se).
Citera
2014-11-09, 16:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Våld kan vara skönt och sex kan mycket väl göra ont (prova själv så får du se).

Nej våld är inte skönt det gör ont.

Nej sex gör inte ont.

De flesta våldtäkter innehåller inte våld och gör inte ont för kvinnan så det är som vanligt sex fast mer upphetsande.
Citera
2014-11-09, 16:56
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Nej våld är inte skönt det gör ont.

Nej sex gör inte ont.

De flesta våldtäkter innehåller inte våld och gör inte ont för kvinnan så det är som vanligt sex fast mer upphetsande.
Våld kan vara skönt, det handlar om personliga preferenser och situation helt enkelt. Eller menar du att jag inte får tycka våld är skönt?

Friktionsskador i samband med sex är inte omöjligt och det gör ont.
Citera
2014-11-09, 17:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Våld kan vara skönt, det handlar om personliga preferenser och situation helt enkelt. Eller menar du att jag inte får tycka våld är skönt?

Friktionsskador i samband med sex är inte omöjligt och det gör ont.

1) Det är ingen som tycker att våld är skönt. Något som gör ont fysiskt kan inte vara skönt.

2) Nej för man blir våt automatiskt när man blir penetrerad det gäller även om kvinnan blir våldtagen.
Citera
2014-11-09, 17:43
Bannlyst
Citat:
1) Det är ingen som tycker att våld är skönt. Något som gör ont fysiskt kan inte vara skönt.

2) Nej för man blir våt automatiskt när man blir penetrerad det gäller även om kvinnan blir våldtagen.
Vad är det som är njutbart med så kallad spanking och örfilar som vissa kvinnor faktiskt vill ha?
Citera
2014-11-09, 17:56
Medlem
Denoms avatar
Citat:

Jag njuter av våld.

Vissa kroppsfunktioner reagerar långsamt beroende på individ så det är inte högst osannolikt att någon som blir våldtagen inte alls är våt och därmed får sig en smärtsam resa.
Citera
2014-11-09, 17:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag njuter av våld.

Nej det gör du inte.

Citat:
Vissa kroppsfunktioner reagerar långsamt beroende på individ så det är inte högst osannolikt att någon som blir våldtagen inte alls är våt och därmed får sig en smärtsam resa.

Ja vissa kvinnor blir våta snabbare/långsammare men det handlar om typ 30 sekunder kanske 1 minut högst. Så sexet kommer att vara fysiskt skönt för alla kvinnor.
Citera
2014-11-09, 18:09
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Nej det gör du inte.
Jo ge mig en örfil så kan jag lova dig att jag blir lite hård.
Citat:
Ja vissa kvinnor blir våta snabbare/långsammare men det handlar om typ 30 sekunder kanske 1 minut högst. Så sexet kommer att vara fysiskt skönt för alla kvinnor.
Våldtäktsmännen är kanske snabba att avsluta och då är det bara en kort period av plågande smärta som kvinnorna tvingas genomlida för ingenting.
Citera
2014-11-09, 18:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Våldtäktsmännen är kanske snabba att avsluta och då är det bara en kort period av plågande smärta som kvinnorna tvingas genomlida för ingenting.

Ja i det fallet är det bara obehagligt/smärtsamt för kvinnan.
Citera
2014-11-13, 22:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Pojkvän/man räknas inte för när man har ett förhållande så förväntar man sig att man ska ha sex med mannen.

Varför skulle en kvinna umgås med en manlig kompis utan att hennes man är där? Om en kvinna inte umgås med främmande män utan att hennes man är närvarande så riskerar hon inte att bli våldtagen. Det betyder att kvinnor som blir våldtagna medvetet har satt sig i de situationerna. Varför? För att de hoppas bli våldtagna från första början.

2) Om man blir slagen och våldtagen då blir man dominerad, eller hur? Eftersom kvinnor automatiskt tänder på dominans så kommer de automatiskt att njuta av det.

Varför skulle inte jag få umgås med mina killkompisar utan att min pojkvän är med? Jag umgås med vilka jag vill och när jag vill. Händer ofta att jag är ute med mina killkompisar då min kille inte är med. Jag har känt dom längre än vad jag känt min kille. Har aldrig skett nånting med nån av dom...bortsett från en kram och puss då.

Nä alla kvinnor njuter inte av att bli dominerade och även om man gillar det så njuter man automatiskt inte av att bli våldtagen.

Vad säger följande om mig tycker du

Umgås med mina killkompisar utan att killen är med
Har pussats med några av dom
En har vid några tillfällen sovit över i samma säng
Gillar att bli dominerad
Smisk
Stryptag
Biten/nypt i tuttarna
Fasthållen

Jag är seriöst nyfiken på vad en som du tycker om mig som kvinna? Skulle en kille styra och ställa över mig gällande hur jag skulle göra saker och vad jag fick och inte göra. Hade jag bett honom dra åt helvete. Hade min kille inte låtit mig vara den jag är, blivit arg då jag pratar/umgås med andra killar hade jag blivit skogstokig.

Jag vet ju hur du resonerar när det gäller hur man ska vara som kvinna/flickvän/fru. Mannen ska styra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in