Citat:
Ursprungligen postat av
iNoob
Jag personligen fuskade till mej pengar för att grinda uppdrag är inte roligt i längden.
Finns massvis av anledningar, det är många som tror att spelet blir tråkigt när man fuskar till sej pengar så man kan köpa allt. Tvärtom, du slipper grinda i 2 dagar för att ha råd att maxxa den nya bilen som du så gärna vill ha. Är det en lite skitunge son katar sej över mic så är det bara dra fram tanken och spränga skiten.
Jag äger alla Pegasus fordon som finns, och det är sååå gött att bara kunna slå en pling för att få det du vill ha.
Dessutom så kan man fokusera på att spela uppdrag, eller race i mitt fall, som man faktiskt tycker är kul att spela och kunna skita i hur mycket pengar man får för det. Jag tycker verkligen inte om att grinda ihop 1 mille för att kunna köpa nått nytt, du kanske tycker det är roligt men smaken är ju som baken...
Däremot så har jag aldrig, och kommer aldrig fuska på ett sånt sätt som förstör spelupplevelsen för andra. Alltså hacka till mej odödlighet, spawna massa kusliga fordon i andras garage etc. Sånt är inte speciellt kul. Men att håva in ett par gratis millar, det är ett erbjudande jag skulle ta alla dagar i veckan. Synd bara att det inte finns nån vettig moneyglitch på den senaste patchen. : )
Jag hör till dem som fick x antal miljarder av någon för ca ett år den.
De pengarna hjälpte mig på traven med lite bilar och pegasus fordon. Jag har långt ifrån alla pegasus fordon dock. Enda jag använder är Buzzard. Jag är glad att jag blev av med pengarna dock. Det var liksom inte kul att köpa det "bästa" och maxa allt bara sådär.
MEN. Jag fattar inte varför folk tycker det är så jävla svårt att tjäna pengar? Igår körde jag en playlist med ett gäng och fick ihop 300 000. Och det var kul. Det finns massor av playlists som ger riktigt bra utdelning. Om man kör 10 pers på en spellista med race längre än ca 3,5 mil per varv gånger 2 varv blir utdelningen vid vinst mycket bra. Det är dessutom roligt.
Spela spelet för bövelen.
Jag hade en så jävla bra spelsession igår. Använd dina tillgångar och utnyttja hela kartan är mitt tips.
Hade en 9000 bounty på mig och lyckades hålla undan i
nästan ett dygn ingame. Skitkul var det. Helikoter bil motorcykel tåg flygplan och off the radar användes och det var inte förrän en snubbe fick tag i en buzzard och körde off the radar som han lyckades få ner mig.
Online har varit så jävla kul i över ett år nu och det har bara blivit bättre.
Hoppas på en ny uppdatering snart dock. Kommer väl bli en Julspecial säkert...
Ser fram emot det och fortsätter spela race, uppdrag, deathmatches, capture, LTS och freeroama.
Världens bästa spel.
Lagget dock... det enda som kan få mig att flippa. Men det är bara ibland.