2014-11-08, 19:18
Medlem
Jerkstores avatar
En fråga! Funderar på att köpa en Dubsta 6x6. Den går att köpa via Warstock cache and carry. Kommer jag behöva ringa Pegasus varje gång jag vill ha den eller kommer den räknas som Personal Vehicle och finnas i garaget?
Citera
2014-11-08, 19:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
En fråga! Funderar på att köpa en Dubsta 6x6. Den går att köpa via Warstock cache and carry. Kommer jag behöva ringa Pegasus varje gång jag vill ha den eller kommer den räknas som Personal Vehicle och finnas i garaget?
Jag förmodar att du förvarar den i ditt garage med tanke på denna bilden: http://i.imgur.com/FvUGudF.jpg
Citera
2014-11-08, 21:36
Medlem
Tjena gubbs! Om ni vet något money glitch som funkar atm kan ni vara snälla och PM:a med en liten beskrivning eller en video. MVh!
Citera
2014-11-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huxson
Tjena gubbs! Om ni vet något money glitch som funkar atm kan ni vara snälla och PM:a med en liten beskrivning eller en video. MVh!
Kan ingen själv men det är synd att det inte går ge bort pengar. Har ständigt alldeles för mycket av dom och dom är enbart intjänade på uppdrag.
Förstår faktiskt inte hur det kan vara svårt att få ihop stålar på vanligt vis.
Tar man lite tid på sig och inte stressar igenom uppdragen så ger dom rätt hyggligt med cash.
Citera
2014-11-08, 23:41
Medlem
RedGooses avatar
Vad fan är det som har hänt med onlineläget egentligen? Varje jävla deathmatch är det någon custom skitmapp där endast en får tillgång till vapen och bara röjer ner resten, man hinner förfan inte ens gå in i menyn och lämna spelet...

Vad ser folk egentligen för mening i att "fuska" sig till pengar i ett spel där allt handlar om att ta sig uppåt? Det är lite som att spela ett spel där det är storyn som spelar roll men istället för att faktiskt spela spelet så fuskar man så att man kommer till slutet direkt.

Har inte spelat online på länge så detta är iaf intrycket jag har fått nu den senaste timmen jag har spelat. Är det så här hela multiplayer-delen är nu?
Citera
2014-11-09, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedGoose
Vad fan är det som har hänt med onlineläget egentligen? Varje jävla deathmatch är det någon custom skitmapp där endast en får tillgång till vapen och bara röjer ner resten, man hinner förfan inte ens gå in i menyn och lämna spelet...

Vad ser folk egentligen för mening i att fuska sig till pengar i ett spel där allt handlar om att ta sig uppåt? Det är lite som att spela ett spel där det är storyn som spelar roll men istället för att faktiskt spela spelet så fuskar man så att man kommer till slutet direkt.

Har inte spelat online på länge så detta är iaf intrycket jag har fått nu den senaste timmen jag har spelat. Är det så här hela multiplayer-delen är nu?

Jag personligen fuskade till mej pengar för att grinda uppdrag är inte roligt i längden.

Finns massvis av anledningar, det är många som tror att spelet blir tråkigt när man fuskar till sej pengar så man kan köpa allt. Tvärtom, du slipper grinda i 2 dagar för att ha råd att maxxa den nya bilen som du så gärna vill ha. Är det en lite skitunge son katar sej över mic så är det bara dra fram tanken och spränga skiten.

Jag äger alla Pegasus fordon som finns, och det är sååå gött att bara kunna slå en pling för att få det du vill ha.

Dessutom så kan man fokusera på att spela uppdrag, eller race i mitt fall, som man faktiskt tycker är kul att spela och kunna skita i hur mycket pengar man får för det. Jag tycker verkligen inte om att grinda ihop 1 mille för att kunna köpa nått nytt, du kanske tycker det är roligt men smaken är ju som baken...

Däremot så har jag aldrig, och kommer aldrig fuska på ett sånt sätt som förstör spelupplevelsen för andra. Alltså hacka till mej odödlighet, spawna massa kusliga fordon i andras garage etc. Sånt är inte speciellt kul. Men att håva in ett par gratis millar, det är ett erbjudande jag skulle ta alla dagar i veckan. Synd bara att det inte finns nån vettig moneyglitch på den senaste patchen. : )
Citera
2014-11-09, 12:01
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Jag personligen fuskade till mej pengar för att grinda uppdrag är inte roligt i längden.

Finns massvis av anledningar, det är många som tror att spelet blir tråkigt när man fuskar till sej pengar så man kan köpa allt. Tvärtom, du slipper grinda i 2 dagar för att ha råd att maxxa den nya bilen som du så gärna vill ha. Är det en lite skitunge son katar sej över mic så är det bara dra fram tanken och spränga skiten.

Jag äger alla Pegasus fordon som finns, och det är sååå gött att bara kunna slå en pling för att få det du vill ha.

Dessutom så kan man fokusera på att spela uppdrag, eller race i mitt fall, som man faktiskt tycker är kul att spela och kunna skita i hur mycket pengar man får för det. Jag tycker verkligen inte om att grinda ihop 1 mille för att kunna köpa nått nytt, du kanske tycker det är roligt men smaken är ju som baken...

Däremot så har jag aldrig, och kommer aldrig fuska på ett sånt sätt som förstör spelupplevelsen för andra. Alltså hacka till mej odödlighet, spawna massa kusliga fordon i andras garage etc. Sånt är inte speciellt kul. Men att håva in ett par gratis millar, det är ett erbjudande jag skulle ta alla dagar i veckan. Synd bara att det inte finns nån vettig moneyglitch på den senaste patchen. : )
Jag hör till dem som fick x antal miljarder av någon för ca ett år den.
De pengarna hjälpte mig på traven med lite bilar och pegasus fordon. Jag har långt ifrån alla pegasus fordon dock. Enda jag använder är Buzzard. Jag är glad att jag blev av med pengarna dock. Det var liksom inte kul att köpa det "bästa" och maxa allt bara sådär.

MEN. Jag fattar inte varför folk tycker det är så jävla svårt att tjäna pengar? Igår körde jag en playlist med ett gäng och fick ihop 300 000. Och det var kul. Det finns massor av playlists som ger riktigt bra utdelning. Om man kör 10 pers på en spellista med race längre än ca 3,5 mil per varv gånger 2 varv blir utdelningen vid vinst mycket bra. Det är dessutom roligt.

Spela spelet för bövelen.
Jag hade en så jävla bra spelsession igår. Använd dina tillgångar och utnyttja hela kartan är mitt tips.
Hade en 9000 bounty på mig och lyckades hålla undan i nästan ett dygn ingame. Skitkul var det. Helikoter bil motorcykel tåg flygplan och off the radar användes och det var inte förrän en snubbe fick tag i en buzzard och körde off the radar som han lyckades få ner mig.

Online har varit så jävla kul i över ett år nu och det har bara blivit bättre.
Hoppas på en ny uppdatering snart dock. Kommer väl bli en Julspecial säkert...
Ser fram emot det och fortsätter spela race, uppdrag, deathmatches, capture, LTS och freeroama.
Världens bästa spel.
Lagget dock... det enda som kan få mig att flippa. Men det är bara ibland.
Citera
2014-11-09, 14:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
-snip-
Jag har problem med att göra uppdrag för att tjäna pengar eftersom det blir så repetitivt. Ett uppdrag är kul för mig 2-3 gånger, sen har jag tröttnat på det helt. Det enda jag vill göra är att åka omkring fritt precis som jag kunde göra i Grand Theft Auto IV. I GTA: Online går det inte eftersom jag inte vill spendera mina hårt fördärvade pengar.
Citera
2014-11-09, 14:21
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag har problem med att göra uppdrag för att tjäna pengar eftersom det blir så repetitivt. Ett uppdrag är kul för mig 2-3 gånger, sen har jag tröttnat på det helt. Det enda jag vill göra är att åka omkring fritt precis som jag kunde göra i Grand Theft Auto IV. I GTA: Online går det inte eftersom jag inte vill spendera mina hårt fördärvade pengar.
Jag kör väldigt sällan uppdrag faktiskt. Tycker race och DM är roligare.
Men alternerar allt.
LTS/DM/Capture/Missions/Race/Air Race/GTA race/Freeroaming.
Så vissa missions har jag inte kört på ett halvår eller mer.
Klart man tröttnar på ett uppdrag om man kör det 3 ggr i rad liksom.

Jag har aldrig brist på pengar. Det skulle vara om jag köpt nytt fordon då. Men det går ju rätt snabbt att arbeta in pengar. Har just nu 1,5 mille. De ska jag spendera. Varför skall man inte spendera pengarna man kämpat sig till?
Det är liksom det som är det roliga.
Att kunna köpa vad man vill ha. Trodde det var meningen med att tjäna pengar.... både i verkliga livet och i GTA online.
Eller är jag konstig?
Citera
2014-11-09, 14:25
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Jag kör väldigt sällan uppdrag faktiskt. Tycker race och DM är roligare.
Men alternerar allt.
LTS/DM/Capture/Missions/Race/Air Race/GTA race/Freeroaming.
Så vissa missions har jag inte kört på ett halvår eller mer.
Klart man tröttnar på ett uppdrag om man kör det 3 ggr i rad liksom.

Jag har aldrig brist på pengar. Det skulle vara om jag köpt nytt fordon då. Men det går ju rätt snabbt att arbeta in pengar. Har just nu 1,5 mille. De ska jag spendera. Varför skall man inte spendera pengarna man kämpat sig till?
Det är liksom det som är det roliga.
Att kunna köpa vad man vill ha. Trodde det var meningen med att tjäna pengar.... både i verkliga livet och i GTA online.
Eller är jag konstig?
Det är absolut inget konstigt med det. Folk tycker olika.

När jag sätter mig ner och spelar ett spel vill jag kunna hoppa direkt till det roliga utan några restriktioner eller straff. Att först behöva jobba ihop pengar för att kunna göra det man faktiskt vill göra får spelet att kännas mer som en syssla än ett tidsfördriv med underhållningsvärde. När jag sedan hoppar till den roliga biten kostar allting plötsligt pengar.
Citera
2014-11-09, 15:40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Beror på vem du gör det med.
Citera
2014-11-09, 21:43
Medlem
Dimaks avatar
Så sugen på GTA, har inte spelat GTA sen 4 september! Kom igen nästa Torsdag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in