2014-11-08, 17:03
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Problemet med dessa grupper är ju att bevisen lyser lika starkt med sin frånvaro som här... Det finns helt enkelt absolut ingenting som talar för att gang stalking i dessa former är något annat än inbillning. Dessa Facebookgrupper (och även här) är antagligen extremt skadliga, det är helt enkelt folk med bräckligt psyke som peppar varandra till att inbilla sig att de är förföljda.
Den form av stalking som förekommer på nätet och du själv gärna spelar med i enligt Säpos manual som vi såg här tidigare vill mycket till för att kunna bortförklara.
2014-11-08, 17:41
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Eftersom "de styrande" är så högt över er i samhällskedjan och de är så effektiva i sin stalking av er drabbade att ni aldrig kommer komma åt dem? Då undrar jag bara.. Varför ens bry sig?

Betänk den frågan, så kanske ni kan komma ifrån era psykotiska tankar? Eller så drabbas ni väl av en insikt som får er att begå självmord, men då sparar ni åtminstone er själva onödigt lidande, och i längden besparas även vi friska människor av galningar runt omkring oss?

Enligt egennyttoprincip och mental självbevarelse av mest primitiva sort har du helt rätt i att det inte är lönt att bry sig. För oss som drabbats av ansvarskänsla gentemot anhöriga och medmänniskor däremot är det inte lika enkelt att falla in i så rationella tankebanor. Om inte annat så tar gärna nyfikenheten över självbevarelsen och bekvämligheten när man fått anledning att se förhållandena djupare.
Att det är av ren omtanke folkhemska utilitarister vill få särskilda ti isolerade från varandra och snarast drivna till psykos och självmord tror jag säkert.
2014-11-08, 18:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Den form av stalking som förekommer på nätet och du själv gärna spelar med i enligt Säpos manual som vi såg här tidigare vill mycket till för att kunna bortförklara.
Nu lyckades du påstå att jag tydligen är en organiserad gangstalker som följer någon påhittad manual från Säpo, men du lyckades fortfarande inte på något som helst sätt visa att gangstalking förekommer. Märkte du det, eller är du för djupt försjunken i ditt påhittade tillstånd för att förstå när du påstår en massa saker helt utan belägg?

Intressant att du vill skydda anhöriga, vad säger de om dig? Håller de med om att du är stalkad? Hjälper de dig i din kamp mot världen? Du är tydligen inte tvångsadopterad och gangstalkad av hittepåmamma och hittepåpappa som RosaLotus, och det är väl i alla fall positivt antar jag..
2014-11-08, 18:16
Medlem
[quote=SnakePlisssken|51030803]Problemet med dessa grupper är ju att bevisen lyser lika starkt med sin frånvaro som här... Det finns helt enkelt absolut ingenting som talar för att gang stalking i dessa former är något annat än inbillning. Dessa Facebookgrupper (och även här) är antagligen extremt skadliga, det är helt enkelt folk med bräckligt psyke som peppar varandra till att inbilla sig att de är förföljda.[/QUOT
E]

Hehe....en djup suck!
2014-11-08, 18:17
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Nu lyckades du påstå att jag tydligen är en organiserad gangstalker som följer någon påhittad manual från Säpo, men du lyckades fortfarande inte på något som helst sätt visa att gangstalking förekommer. Märkte du det, eller är du för djupt försjunken i ditt påhittade tillstånd för att förstå när du påstår en massa saker helt utan belägg?

Intressant att du vill skydda anhöriga, vad säger de om dig? Håller de med om att du är stalkad? Hjälper de dig i din kamp mot världen? Du är tydligen inte tvångsadopterad och gangstalkad av hittepåmamma och hittepåpappa som RosaLotus, och det är väl i alla fall positivt antar jag..
Nej man behöver inte vara organiserad för att bete sig som du och det har jag heller inte påstått. Du har mer sannolikt andra problem i dina nära relationer som gör att du så notoriskt försöker hitta felet hos andra. Varken RosaLotus eller jag lär kunna hjälpa dig men får väl ändå vara tacksamma för det skolexempel på stalking du bjuder på.
2014-11-08, 18:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
[quote=Jarrou|51031773]
Citat:
Problemet med dessa grupper är ju att bevisen lyser lika starkt med sin frånvaro som här... Det finns helt enkelt absolut ingenting som talar för att gang stalking i dessa former är något annat än inbillning. Dessa Facebookgrupper (och även här) är antagligen extremt skadliga, det är helt enkelt folk med bräckligt psyke som peppar varandra till att inbilla sig att de är förföljda.[/QUOT
E]

Hehe....en djup suck!

Jag måste berömma dig för att det där var väldigt tydligt och utförligt förklarat..alltid kul att diskutera medfölj som kan argumentera för sin åsikt...
2014-11-08, 18:22
Medlem
Citat:
Eftersom "de styrande" är så högt över er i samhällskedjan och de är så effektiva i sin stalking av er drabbade att ni aldrig kommer komma åt dem? Då undrar jag bara.. Varför ens bry sig?

Betänk den frågan, så kanske ni kan komma ifrån era psykotiska tankar? Eller så drabbahs ni väl av en insikt som får er att begå självmord, men då sparar ni åtminstone er själva onödigt lidande, och i längden besparas även vi friska människor av galningar runt omkring oss?

Fan alltså va ni kämpar med o höja er...alltså så som jag förstått vilka det är som jobbar med detta o de som är enbart engagerade i detta är ju kort o gott övermogna miffoungar....naturarslen helt enkelt!
2014-11-08, 18:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej man behöver inte vara organiserad för att bete sig som du och det har jag heller inte påstått. Du har mer sannolikt andra problem i dina nära relationer som gör att du så notoriskt försöker hitta felet hos andra. Varken RosaLotus eller jag lär kunna hjälpa dig men får väl ändå vara tacksamma för det skolexempel på stalking du bjuder på.

Ja då har ni i alla fall bevisat för mig att GS inte finns annat än i er fantasi, alla andra som undrar kan ju ställa samma frågor som jag och inse att ni fantiserar när ni beskyller oss för GS
2014-11-08, 18:38
Medlem
one.zeros avatar
Citat:

Betänk den frågan, så kanske ni kan komma ifrån era psykotiska tankar? Eller så drabbas ni väl av en insikt som får er att begå självmord, men då sparar ni åtminstone er själva onödigt lidande, och i längden besparas även vi friska människor av galningar runt omkring oss?

Vad är din definition av en frisk människa och en galning?
2014-11-08, 18:47
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ja då har ni i alla fall bevisat för mig att GS inte finns annat än i er fantasi, alla andra som undrar kan ju ställa samma frågor som jag och inse att ni fantiserar när ni beskyller oss för GS
Du påminner mig om en vän Alf Susaeg som istället för att inse att han själv blivit stalkad av myndigheten som velat tysta ner hans fullt berättigade rättsanspråk och på alla sätt försökte driva honom till vansinne plötsligt gav sig på mig med de värsta anklagelser. De professionella medvetna GS som finns är nog inte särskilt många. De flesta är nog liknande offer som du och tvingade till att medverka i elakheterna för att själva få vara i fred.
2014-11-08, 19:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du påminner mig om en vän Alf Susaeg som istället för att inse att han själv blivit stalkad av myndigheten som velat tysta ner hans fullt berättigade rättsanspråk och på alla sätt försökte driva honom till vansinne plötsligt gav sig på mig med de värsta anklagelser. De professionella medvetna GS som finns är nog inte särskilt många. De flesta är nog liknande offer som du och tvingade till att medverka i elakheterna för att själva få vara i fred.

Är jag alltså tvingad av någon att följa säpos manual? Jag bara undrar för jag hade inte en susning om detta! Vad händer om jag vägrar följa manualen? HUR gör jag för att visa detta? Hjälp mig så ska jag genast "bryta mig loss" från detta statskontrollerade tvång.
2014-11-08, 19:13
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Är jag alltså tvingad av någon att följa säpos manual? Jag bara undrar för jag hade inte en susning om detta! Vad händer om jag vägrar följa manualen? HUR gör jag för att visa detta? Hjälp mig så ska jag genast "bryta mig loss" från detta statskontrollerade tvång.
Manualen är så utformad att det alltid finns sådana som du som i brist på självinsikt rent naturligt kan bete sig så som väntat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in