Citat:
Ursprungligen postat av
Fiskfjoll
Ja det var på tiden att "Trollis" åkte ut. Man blir så himla trött på hans tjat om hur kunnig han är i psykologi och hur fantastiskt smart han är. Yeah right..Det där hotet han kom med, mot Michelle, hur fasen tänkte han där egentligen?

Det var i det läget jag fattade att den här killen inte är ok. Det var så annorlunda mot hur nån annan hittills förhållit sig till en annan person i huset. hans sätt att "kontrollera" spelet görs genom ångest och rädsla. Och han vet det antagligen inte själv. Efter hoten mot Michelle kunde jag inte se dom två utan att instinktivt känna kvinnomisshandel i parrelation. Han har en FÖRSKRÄCKLIG människosyn, en förskräcklig syn på relationer. Två exempel visar tydligt på detta. Dels: så som han framställer Paow i pjäsen. Det var så jävla osmakligt. Hon är så oändligt mycket mer än så. Att han också säger innan att han är utklädd til hora bara.. ah jag vet inte. Man blir ledsen och illa till mods. Han visar noll respekt och vet antagligen inte själv hur respektlös och osmaklig han är.
Sen att han ställer sig vid Saga i parceremonin för att tvinga Kalle att använda sin makt och visa att han försökt blåsa honom. Visst det är ett spel men det draget hade ju inte gjort någon skillnad. Det var lite som att han ifall han skulle åka också skulle smutskasta Kalle i fallet, som lovat (visserligen en lögn) att inte svika. Nä, han har en obehaglig aura kring sig.