Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-11-07, 09:49
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Dessutom har han ju inte "lämnat" utan mest tagit en paus (kallas väl "time-out" om man bor på söder). Han vill tillbaka så fort som möjligt men vill att saker ska lugna ner sig lite först.
Han är tvångsomhändertagen, en jävla skillnad.
Citera
2014-11-07, 10:00
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Han är tvångsomhändertagen, en jävla skillnad.
Pa vilket vis forandrar det faktumet att han tagit en "time-out" han har fortfarande en dator dar han befinner sig och skulle kunna arbetat.

Men jag forstar att du kanner ett hat mot honom, da han trots sin ohalsa ar "twice the man you are" - som amerikanerna skulle ha sagt.

Och med det sagt sa vill jag onska dig en otrevlig helg, din osympatiska skit som hoppar pa bra nationalister som hamnat i skiten.

/Micke
Citera
2014-11-07, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Straybullet var inte arbetslös utan han arbetade som journalist. Har du inte ens koll på infon dina AFA-polare grävt fram?

Nu är jag ju inte ens "AFA" eller "röding" utan snarast opolitisk då jag slutat rösta i dom senaste valen. Men jag vet att det tillhör reglerna i SvP-sekten att kalla alla för "rödingar" som inte dunkar er i ryggen.

Hålla koll på infon? Tja, större skvallercentral än Nationell.nu eller tråden om Svenskarnas parti på Flashback går nog inte att hitta. Verkar som att nationalister idag har fullt upp med att kasta skit på varandra än att jobba för Sveriges framtid.
Citera
2014-11-07, 13:04
Bannlyst
Christopher Pedersen en av SvPs trotjänare som hängt med sen NSF-tiden hoppar av partiet.

http://www.nationell.nu/2014/11/07/christopher-pedersen-lamnar-svenskarnas-parti/
Citera
2014-11-07, 13:57
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milan.Sevo
Christopher Pedersen en av SvPs trotjänare som hängt med sen NSF-tiden hoppar av partiet.

http://www.nationell.nu/2014/11/07/christopher-pedersen-lamnar-svenskarnas-parti/
Mycket tråkigt, men förståeligt eftersom han inte längre känner att partiet är rätt väg. Är det där på nationell.nu det enda han öppet skrivet? I sådana fall kan jag inte uttrycka mig tydligare än såhär tillsvidare, men jag pratade med honom några timmar efter att han lämnat och förstår honom, även om jag tycker att han borde ha stannat kvar och försökt påverka partiet.
Senast redigerad av Bjornserkr 2014-11-07 kl. 14:02.
Citera
2014-11-07, 14:45
Medlem
NirvanAs avatar
SvP..sjunkande skepp? Imploderar snart?
Citera
2014-11-07, 14:50
Medlem
baggebo1s avatar
Expo skriver om SvP. Om det stämmer att man inte skickade med valsedlar i de 200.000 utskicken man gjorde är det ju helt otroligt dumt. Det var ju bland det viktigaste av allt - att få ut valsedlar:
Citat:
Källor inom partiet uppger att många anser att det var en stor miss av ledningen att inte valsedlar följde med utskicken. Kritikerna menar att många partisympatisörer är benägna att poströsta.
http://expo.se/2014/stukat-nazistparti-haller-hostkonferens_6700.html
Citera
2014-11-07, 15:00
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Expo skriver om SvP. Om det stämmer att man inte skickade med valsedlar i de 200.000 utskicken man gjorde är det ju helt otroligt dumt. Det var ju bland det viktigaste av allt - att få ut valsedlar:
Mycket konstigt om man inte gjorde det. Det fattar väl alla att om man skickar information om ett parti inför ett val så ska ju valsedlar med.
Citera
2014-11-07, 15:11
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Låter ju otroligt märkligt om det skulle visa sig stämma.
Citera
2014-11-07, 15:16
Medlem
MrSkargards avatar
Det är kul att Expo används som källa av påstådda nationalister. Därmed inte sagt att deras påstående är felaktigt men vill ni veta om det är det bör ni kontakta partiet istället för att utgå från en Expo-artikel.
Citera
2014-11-07, 15:17
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milan.Sevo

Jag är ganska säker på att en kraftig majoritet av Gyllene Grynings medlemmar och företrädare är kristna, så trots att det partiet är väldigt framgångsrikt tycker jag att alla svenska nationalister tydligt och klart bör gå ut och ta avstånd från dessa dårar!

Nu är ju Nationell.nu en skvallerblogg som mest skriver en massa skit, men om det stämmer att anledningen till hans avhopp är att Jonas De Geer och Magnus Söderman är kristna så tycker inte jag att det är någon större förlust för Svenskarnas parti och svensk nationalism.
Citera
2014-11-07, 15:18
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det är kul att Expo används som källa av påstådda nationalister. Därmed inte sagt att deras påstående är felaktigt men vill ni veta om det är det bör ni kontakta partiet istället för att utgå från en Expo-artikel.
Får man fråga vad som fått dig att fatta beslutet att avveckla ditt "engagemang inom Svenskarnas parti (SvP) och den så kallade rörelsen" ?

Är det det misslyckade valresultatet som får dig att lägga ner eller handlar det mer om alla intriger och icke-konstruktiva konflikter och skitsnack inom rörelsen?
Senast redigerad av Potenza.adeguata 2014-11-07 kl. 15:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in