Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Han är tvångsomhändertagen, en jävla skillnad.
Pa vilket vis forandrar det faktumet att han tagit en "time-out" han har fortfarande en dator dar han befinner sig och skulle kunna arbetat.
Men jag forstar att du kanner ett hat mot honom, da han trots sin ohalsa ar "twice the man you are" - som amerikanerna skulle ha sagt.
Och med det sagt sa vill jag onska dig en otrevlig helg, din osympatiska skit som hoppar pa bra nationalister som hamnat i skiten.
/Micke