Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-11-05, 18:56
  #21901
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Men ni måste förstå att det är deras avsikt. Genom att ljuga och överdriva får de personer att hoppa in i diskussionen och rätta dem. På så sätt får de reda på helt onödig information som de sedan kan skvallra vidare om på antifa.se och socialism.nu

Folk gör bäst i att ignorera de röda skvallerkärringarna.

Själv tycker jag att vi bör ta sådana inlägg på största allvar, för vilken nationalist känner inte väldig vrede efter att ha läst om hur en sann kamrat behandlas. Jag kan bara instämma med Vitgardist som säger vad vi alla känner

Citat:
Riktigt jävla äckligt om du inte ljuger, men vad vill du uppnå med att delge följande dock? Ni framstår ju inte precis som den goda sidan? Eller det kanske inte spelar någon roll? Utan endast sprida triumferad skadeglädje, obevisad sådan, oavsett hur perverterade ni själva framstår?

Det är dock ytterst beklagligt att de enda som uttalar sig, och upprepat gottar sig i frågan här på Flashback är vänsterextremister.

Frågan som alla borde ställa sig är, hur länge ska vi tillåta dem att behandla oss nationalister på detta avskyvärda sätt? Denna gång är det vår käre Straybullet som har kastats till de blodtörstiga vargarna men nästa gång är det Du. Går det att ta reda på vilka personer som ligger bakom denna nedriga utpressning? Vi borde alla anstränga oss för att övertala sådana individer att snarast avbryta med sina kriminella handlingar. På samma språk som de talar till oss nationalister...
Citera
2014-11-05, 22:02
  #21902
Medlem
Nja det man kan göra om AFA eller dylika personer börjar utpressa en och djävlas är att djävlas tillbaka. Folk har alldeles för stor respekt för sådana där typer. Jag är själv ingen superradikal eller tuff person men om man inte ger tillbaka så slutar de aldrig. Oftast är de inte så tuffa en och en och det finnas mycket man kan göra för att djävlas utan att skada dem om man nu inte vill det.

Häng ut dem, ring upp deras arbetsgivare, lärare, eller idrottsföreningar och låt dem ta del av brottsregister o dylikt om det finns. I den mån de har jobb och är dömda så kan man ju informera arbetsgivaren om deras brottslighet eller varför inte trycka upp posters med deras fula nunor och sprid, komplett med info om domar och annat i deras bostadsområden.

Om de eldar upp din bil, elda upp deras bil osv och framförallt ringer de och hotar dig, ställer krav eller dyl så släng bara på luren men be dem dra åt helvete först.

Ofta ger de sig på personer som de anser som "lätta byten". Det finns ju nationalister som har varit offentliga i åratal och aldrig fått hembesök och vet ni varför ? Jo de är rädda för de personerna och vad de skulle göra om de gav sig på dem.

Det är ingen slump att personer såsom Curt Linusson, Klas Lund, Emil Hagberg, Pär Öberg osv aldrig någonsin har haft några som helst problem med dessa typer.

Curt sa väl uttryckligen i en intervju med pissmedia att han skulle ha ihjäl dem om de kom på hembesök hos honom och med tanke på hans militära bakgrund och lagliga vapeninnehav så tog de tydligen åt sig av det
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2014-11-05 kl. 22:11.
Citera
2014-11-05, 22:25
  #21903
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Det är ingen slump att personer såsom Curt Linusson, Klas Lund, Emil Hagberg, Pär Öberg osv aldrig någonsin har haft några som helst problem med dessa typer.

Jag har för mig att Öberg fick rökfacklor inkastade genom sina fönsterrutor. Några dagar efter den händelsen så brann vänsterlokalen Cyklopen ner till grunden.

Jag känner till åtskilliga händelser där rödingar gjort hembesök och liknade, vilket slutat med att samma procedur (oftast grövre) har skett hemma hos någon lokal antifa. Skillnaden är dock att nationella oftast inte har en manisk besatthet av att skryta om det på internet.
__________________
Senast redigerad av SvinFullGrek 2014-11-05 kl. 22:33.
Citera
2014-11-06, 18:19
  #21904
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Fast nu ljuger du ju. Ni bad honom avslöja vilka riktiga identiteter som gömmer sig bakom Realisten-skribenter. Han svarade att han inte visste det. Sedan skickade ni två mejl till som han inte har svarat på.

Vem/vad har han "golat" på? Att nämna att "det är Björn som vet det" är inte att "gola" eftersom den informationen inte är sekretesstämplad.

Bara för att klargöra så har jag inte varit ett dugg inblandad i outandet av någon eller är medlem i någon organisation utan råkar bara bo i närheten av Helsingborg och ha ett stort nätverk av kontakter i Småland och Skåne med omnejd.

Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Själv tycker jag att vi bör ta sådana inlägg på största allvar, för vilken nationalist känner inte väldig vrede efter att ha läst om hur en sann kamrat behandlas. Jag kan bara instämma med Vitgardist som säger vad vi alla känner

Frågan som alla borde ställa sig är, hur länge ska vi tillåta dem att behandla oss nationalister på detta avskyvärda sätt? Denna gång är det vår käre Straybullet som har kastats till de blodtörstiga vargarna men nästa gång är det Du. Går det att ta reda på vilka personer som ligger bakom denna nedriga utpressning? Vi borde alla anstränga oss för att övertala sådana individer att snarast avbryta med sina kriminella handlingar. På samma språk som de talar till oss nationalister...

Personen var uppenbarligen inget annat än en internetkrigare. Tuff bakom skärmen men som ett småbarn när hen blev konfronterad i verkligheten. Alla hens polare ute på nätet har ju knappast varit och visat någon form av solidaritet utan har istället övergivit henom vilket lett till depression och golning.

Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Straybullet skrev ju att hans flickvän hade samma åsikter som honom, bara att hon var lite mindre radikal. Hon skulle också ha gillat Turner Diaries av Pierce.

Orkar inte bläddra igenom alla sidor för att hitta citeringarna, men han har helt klart skrivit detta på Flashback i någon form.

Kolla bara in hennes FB-konto. Gillar rätt så mycket vänstergrejer.

Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nja det man kan göra om AFA eller dylika personer börjar utpressa en och djävlas är att djävlas tillbaka. Folk har alldeles för stor respekt för sådana där typer. Jag är själv ingen superradikal eller tuff person men om man inte ger tillbaka så slutar de aldrig. Oftast är de inte så tuffa en och en och det finnas mycket man kan göra för att djävlas utan att skada dem om man nu inte vill det.

Det är ingen slump att personer såsom Curt Linusson, Klas Lund, Emil Hagberg, Pär Öberg osv aldrig någonsin har haft några som helst problem med dessa typer.

Curt sa väl uttryckligen i en intervju med pissmedia att han skulle ha ihjäl dem om de kom på hembesök hos honom och med tanke på hans militära bakgrund och lagliga vapeninnehav så tog de tydligen åt sig av det

Fast detta är ju typiskt internetkrigande. Hur jävla tuff var inte den numera outade personen när hen satt på sitt anonyma flashback-konto? Den outade personen har blivit ett bra exempel på vad som händer när de blir konfronterade i verkligheten. Det gäller 99,99% av nätkrigarna på flashback också.

Sedan så är det ju stor skillnad på namnen du nämner som är ökända för sin våldsamhet och brottslighet. Anledningen till att deras liv ser annorlunda ut är ju för att deras liv inte handlar om att sitta och skriva anonymt på flashback. De knäcker man inte lika lätt som anonyma internetkrigare.
Citera
2014-11-06, 19:04
  #21905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Kolla bara in hennes FB-konto. Gillar rätt så mycket vänstergrejer.
Länk?
Citera
2014-11-06, 19:17
  #21906
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Bara för att klargöra så har jag inte varit ett dugg inblandad i outandet av någon eller är medlem i någon organisation utan råkar bara bo i närheten av Helsingborg och ha ett stort nätverk av kontakter i Småland och Skåne med omnejd.



Personen var uppenbarligen inget annat än en internetkrigare. Tuff bakom skärmen men som ett småbarn när hen blev konfronterad i verkligheten. Alla hens polare ute på nätet har ju knappast varit och visat någon form av solidaritet utan har istället övergivit henom vilket lett till depression och golning.



Kolla bara in hennes FB-konto. Gillar rätt så mycket vänstergrejer.



Fast detta är ju typiskt internetkrigande. Hur jävla tuff var inte den numera outade personen när hen satt på sitt anonyma flashback-konto? Den outade personen har blivit ett bra exempel på vad som händer när de blir konfronterade i verkligheten. Det gäller 99,99% av nätkrigarna på flashback också.

Sedan så är det ju stor skillnad på namnen du nämner som är ökända för sin våldsamhet och brottslighet. Anledningen till att deras liv ser annorlunda ut är ju för att deras liv inte handlar om att sitta och skriva anonymt på flashback. De knäcker man inte lika lätt som anonyma internetkrigare.


Så anonyma nationella debattörer är fegisar medan de som ger rödingar betalt i den enda valuta de tycks begripa sig på, nämligen våld, är brottslingar. Det kan inte vara lätt att hantera all kognitiv dissonans i rödingars dikotoma värld.
Citera
2014-11-06, 20:30
  #21907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Sen var väl inte Straybullet särskilt "tuff bakom skärmen", utan mer saklig och diplomatisk.
Han har väl heller inte blivit fysiskt konfronterad och gett upp på grund av det. Det verkar snarare ha varit en "social chock" som (åtminstone tillfälligt) stoppat honom. Diskrepansen mellan hans privatliv och politiska engagemang på nätet var helt enkelt för stor och när de två världarna krockade blev det för mycket för honom att hantera. Tråkigt och olyckligt, men inte jättekonstigt även om det kanske hade gått att förebygga problematiken bättre.

Rent generellt finns det få fall där rödingar använder särskilt brutalt våld och många nationella är nog personligen beredda att ta ett par smällar och kanske få några blåmärken och brutna ben, det är snarare normalt än övermänskligt att överleva det och hantera det ok. Problemet brukar vara människor runtikring en (speciellt kvinnor) som inte delar ens åsikter och inte heller är insatt i hur saker funkar och kan se rationellt på det hela. Sådana människor kan titta på den hemskaste våldspropagandan från vänsterextremisterna och målar sedan upp skräckscenarion som är tio gånger värre och tror att de grejerna kommer drabba just den nationella individen de känner samt eventuellt de själva då de befinner sig i närheten av honom/henne. Tjafs, gnäll och bråk som uppstår i en individs omgivning grundat på dylika missförstånd är nog i många fall jobbigare än den fysiska hotbilden.
Citera
2014-11-06, 22:47
  #21908
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Kolla bara in hennes FB-konto. Gillar rätt så mycket vänstergrejer.
.
Fast många nationalister kommer ju från en vänsterbakgrund. De allra mest radikala (åsiktsmässigt) "nazisterna" här på flashback är ju ursprungligen vänster, och är nog det fortfarande; man har en i grunden kollektivistisk syn på samhället, står inte ut med orättvisor, ser ner på dekadent liberalism och vill slå uppåt.

Skillnaden på att vara "vänster" och nationalist är nog inte större än att om man är för bekväm av sig så kallar man sig "vänster" och om man är redo att på allvar utmana den rådande ordningen, så blir man nationalist.
Citera
2014-11-06, 22:48
  #21909
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Han har väl heller inte blivit fysiskt konfronterad och gett upp på grund av det. Det verkar snarare ha varit en "social chock" som (åtminstone tillfälligt) stoppat honom. Diskrepansen mellan hans privatliv och politiska engagemang på nätet var helt enkelt för stor och när de två världarna krockade blev det för mycket för honom att hantera. Tråkigt och olyckligt, men inte jättekonstigt även om det kanske hade gått att förebygga problematiken bättre.

Rent generellt finns det få fall där rödingar använder särskilt brutalt våld och många nationella är nog personligen beredda att ta ett par smällar och kanske få några blåmärken och brutna ben, det är snarare normalt än övermänskligt att överleva det och hantera det ok. Problemet brukar vara människor runtikring en (speciellt kvinnor) som inte delar ens åsikter och inte heller är insatt i hur saker funkar och kan se rationellt på det hela. Sådana människor kan titta på den hemskaste våldspropagandan från vänsterextremisterna och målar sedan upp skräckscenarion som är tio gånger värre och tror att de grejerna kommer drabba just den nationella individen de känner samt eventuellt de själva då de befinner sig i närheten av honom/henne. Tjafs, gnäll och bråk som uppstår i en individs omgivning grundat på dylika missförstånd är nog i många fall jobbigare än den fysiska hotbilden.
Dessutom har han ju inte "lämnat" utan mest tagit en paus (kallas väl "time-out" om man bor på söder). Han vill tillbaka så fort som möjligt men vill att saker ska lugna ner sig lite först.
Citera
2014-11-06, 22:58
  #21910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Dessutom har han ju inte "lämnat" utan mest tagit en paus (kallas väl "time-out" om man bor på söder). Han vill tillbaka så fort som möjligt men vill att saker ska lugna ner sig lite först.


Vill tillbaka till vad?

Tillbaka till att skriva 16.000 inlägg på Flashback eller vad menar du?

Straybullet var en arbetslös nätkrigare som tillbringade större delen av dygnet på Flashback där han propagerade för SvP och någon form av nationalsocialism.

Om det är något han ska komma tillbaka till så är det ett normalt liv med ett riktigt jobb och så vidare.
Citera
2014-11-06, 23:42
  #21911
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Vill tillbaka till vad?

Tillbaka till att skriva 16.000 inlägg på Flashback eller vad menar du?

Straybullet var en arbetslös nätkrigare som tillbringade större delen av dygnet på Flashback där han propagerade för SvP och någon form av nationalsocialism.

Om det är något han ska komma tillbaka till så är det ett normalt liv med ett riktigt jobb och så vidare.

Det ser betydligt bättre ut att stå på den förtalade sidan i alla väder, och bidra med sina handlingar till kampen för frihet och rättvisa gentemot den ockuperade makten, dess finansbyrå samt dess parasitära "armé" även känd som vänsterknallkorkarna än motsatta. Sedan finns det ju de på fullaste allvar tror att en assimilering utav 800 000-1 000 000 icke européer är att förespråka och tror att det är endast lite kultur som skiljer en infödd neger med en etnisk svensk. Fascinerande att de gång på gång försummar eller saknar förmågan att förstå modern vetenskap.

Sedan skall det inte förringas att samma rotlösa hjon röstar på Greve Dracula i sin rätta skepnad till EU http://i.ytimg.com/vi/FhTaloC-E9M/maxresdefault.jpg.

Det är bara att tacka så mycket för det beska kaffet.
Citera
2014-11-07, 07:14
  #21912
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Vill tillbaka till vad?

Tillbaka till att skriva 16.000 inlägg på Flashback eller vad menar du?

Straybullet var en arbetslös nätkrigare som tillbringade större delen av dygnet på Flashback där han propagerade för SvP och någon form av nationalsocialism.

Om det är något han ska komma tillbaka till så är det ett normalt liv med ett riktigt jobb och så vidare.
Straybullet var inte arbetslös utan han arbetade som journalist. Har du inte ens koll på infon dina AFA-polare grävt fram?

Varför ska han ha ett "riktigt jobb"? Man har jobb av primärt en och sekundärt två anledningar:
1) för att försörja sig, och
2) för att uträtta något (t ex producera något (t ex snickare) eller skapa säkerhet för sina medmänniskor (t ex polis)).

Så länge han kan försörja sig är det bäst för alla vita människor om han sätter sig på Flashback igen och trycker hit 16 000 inlägg till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in