Citat:
Ursprungligen postat av
Jaakompis
Det är alltså relevant att Tanja, som Krille har varit tillsammans med för något år sen, har benzo på recept? I ett mordfall?
Ja, jag röker ibland. Men är inte pundare för det. Ses
Eftersom Krille och hans gäng så länge jag vetat alltid endast hållit på med sprit som max så är det faktiskt ganska intressant. Halkade han in på benzo efter 20-årsåldern? Att Tanja tagit det skiter jag i, hon verkar haft en jobbigt uppväxt med fosterföräldrar som kanske inte varit dom absolut snällaste (vad jag hört från bekanta så har hon gått igenom ett extremt jobbigt liv), men om Krille tog Benzo kan vara intressant.
Att skära halsen av någon krävs ofta mer än sprit, då han misshandlat folk tidigare men aldrig tappat kontrollen som denna gången. Så ja, det kan vara intressant. Att din vän Tanja nämns är inte så konstigt, men jag förstår om du tycker det är jobbigt. Hoppas hon kan gå vidare och inse att detta inte handlar om henne, men hon kommer självklart nämnas i en tråd som handlar om att hennes (ex, men folk verkar inte ha fattat det) pojkvän oprovocerat skar halsen av en kille 15 meter från en krog i centrala Piteå. Som tur är heter hon ju inte Tanja i verkligheten, så att byta namn igen borde inte vara några konstigheter.
Mina tankar går ut till alla anhöriga, även till GM.