Citat:
Ursprungligen postat av
Quwerrt93
Rent teoretiskt ska ett fodral för iPad Air 1 passa även 2:an. Men hur mycket glapp det kommer bli vet jag inte. Har själv beställt ett fodral för 1:an till min nyinköpta 2:a. Men skulle det inte passa bra, så kostade det endast 140 kr på Amazon, är ju en struntsumma mot Apples egna som kostar 500 kr.
Vad jag har sett så förekommer det en del glapp. Borde komma mer och mer fodral nu när den har varit på marknaden ett tag.
Jag själv vill ju personligen undvika allt som har med fodral att göra så mycket som möjligt. Dock är jag ute efter något så att man kan ha den i väskan utan att vara orolig.
Har inte någon erfarenhet av Apples Smart Case eller deras Smart Cover, men får uppfattningen att det inte är lika smidigt och skönt att hålla i paddan som det vore utan fodral.
Apples kostar ju närmare 700-795 om jag inte har fel? Har inte siffrorna tillgängliga nu.
Lust att länka?

Kan ju vara bra att ha ett ifall man inte hittar något vettigare.
Vad har du och även ni andra valt för färg?

Jag själv velar om färgen och samt ifall jag kanske skall ha mini trots allt. Inbillar mig att Air kommer vara roligare för mig som vill skriva texter.