Citat:
Ursprungligen postat av
remove4ever
Jag är påväg in att börja handla amerikanska aktier med Avanza, erfarenheter av Avanza?
Vart handlar ni amerikanska aktier och varför med just det företaget?
Jag kör med Nordnet. Tycker de har proffsigare direktsupport för att köpa över telefon om man inte har tillgång till nätverk.
Provade både Avanza och Nordnet i början men la ner Avanza rätt så fort.
Då jag sysslar med aktier som en hobby för att få några extra tusenlappar i månaden så har jag inte tid att gå igenom hela hemsidan för att hitta siffror snabbt. Nordnet har väldigt bra upplägg med lättläst information och enkel design.