2014-11-03, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Lever älgen? (Ett annat original)
Han cycklade överallt, även mitt i vintern om jag inte minns fel.

Ja, han lever. Kan hända att han cyklade förr men nu förtiden går han.
2014-11-04, 07:18
Medlem
J*ns K*rlsson åkte mycket riktigt dit på 5,5 år blev sedan häktad 2011, i ett halvår, efter att han via sitt nätföretag sålde Spice. Blev dock, mor alla odds, friad. Men det stoppade inte honom som fortsatt att sälja denna drog och annat elände. Blir med jämna mellanrum tagen för olovlig körning med narkotika i blodet. Det ligger också några polisanmälningar mot honom om mindre smickrande företeelser mot barn hos polisen. Han är en jävel på att manipulera människor och skyr inga medel för att nå sina mål. Han är en bedragare av stora mått och utnyttjar alla som kommer i hans närhet. Främst kvinnor som får sina rykten förstörda och blir utnyttjade att både fixa hans droger och blir förda bakom ljuset. Han umgås med de "fina" pundarna på ön. Han är hjälplöst förlorad i destruktiviteten av droger och bedrägerier. Är skicklig på att mörka sin försäljning. Har inte tjänat en krona på hederligt arbete de senaste 10 åren. Lever på Spicet.

Älgen bor i ett litet hus utanför Henån och vandrar så gott som dagligen till Henån i ärenden. Ganska harmlös.

G*ran B*acklund är en annan stjärna som bosatt sig på Henåns bänkar med sina suparvänner.

Korva-Lars och hans anhängare är också ganska harmlösa idag och sitter mest i stugorna och super till eller röker på.
2014-11-04, 11:19
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittelstand
J*ns K*rlsson åkte mycket riktigt dit på 5,5 år blev sedan häktad 2011, i ett halvår, efter att han via sitt nätföretag sålde Spice. Blev dock, mor alla odds, friad. Men det stoppade inte honom som fortsatt att sälja denna drog och annat elände. Blir med jämna mellanrum tagen för olovlig körning med narkotika i blodet. Det ligger också några polisanmälningar mot honom om mindre smickrande företeelser mot barn hos polisen. Han är en jävel på att manipulera människor och skyr inga medel för att nå sina mål. Han är en bedragare av stora mått och utnyttjar alla som kommer i hans närhet. Främst kvinnor som får sina rykten förstörda och blir utnyttjade att både fixa hans droger och blir förda bakom ljuset. Han umgås med de "fina" pundarna på ön. Han är hjälplöst förlorad i destruktiviteten av droger och bedrägerier. Är skicklig på att mörka sin försäljning. Har inte tjänat en krona på hederligt arbete de senaste 10 åren. Lever på Spicet.

Är det narkotikaberoende medelklasskvinnor du syftar på?

Hur klär sig slöddret på ön, vilken typ av "stil"?
2014-11-04, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är det narkotikaberoende medelklasskvinnor du syftar på?

Hur klär sig slöddret på ön, vilken typ av "stil"?

Mycket piercingar, tatueringar, luvtröjor med häftiga tryck (gärna drogtema), på fötterna har man med fördel "skate-skor"

Vill du ha bättre close up än så så finns de alla på facebook Med undantag Olof då
Senast redigerad av Cari0ca 2014-11-04 kl. 12:25.
2014-11-04, 12:30
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cari0ca
Mycket piercingar, tatueringar, luvtröjor med häftiga tryck (gärna drogtema), på fötterna har man med fördel "skate-skor"

Vill du ha bättre close up än så så finns de alla på facebook Med undantag Olof då
Undrar om de är medvetna om denna "hyllningstråd"...

Heter han "Korva-Lars" på FB?

Finns det några sexualbrottslingar i gänget? Eller bögar?
2014-11-04, 13:43
Medlem
Man kan ju tro att J*ns K*rlsson bedrar medelålders pundarkvinnor. Dock är det inte dom han vill åt när han är på kvinnojakt utan dom som har bra rykte, är rena, högutbildade och har status. Det är bakom dessa kvinnor han gömmer sig. Naturligtvis hävdar han dyrt och heligt att han varit ren i många år och inte sysslar med brott. Han är skickligt manipulativ. Han är en anti-social personlighetstyp, en psykopat med enklare ord. Mellan sina relationer med helt vanliga och bra kvinnor har han lite slödder som tidsfördriv. Han borde komma med varningstriangel. Få är så charmiga som Herr K*rlsson. Det kan nog fler intyga.

Korva-Lars heter Lars Karlsson på FB. I hans vänlista hittar ni alla små godingar.
2014-11-04, 13:44
Medlem
Citat:
Undrar om de är medvetna om denna "hyllningstråd"...

Heter han "Korva-Lars" på FB?

Finns det några sexualbrottslingar i gänget? Eller bögar?

Ja, den ovan nämnde.
2014-11-04, 13:50
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittelstand
Ja, den ovan nämnde.
Våldtar J*ns K*rlsson både kvinnor och barn?

Hur många liv har han förstört?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2014-11-04 kl. 13:52.
2014-11-04, 14:07
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lauper
Om ni undrar hur det kommer sig att det bor så många...udda...personer på just Orust så finns det en enkel förklaring:

För länge sedan, när ön var obebodd, förliste ett skepp utanför ön och endast två överlevande spolades i land. De klassas som öns Adam och Eva och de var kocken och skeppsgrisen
Man får onekligen en lite annan syn på sin barndoms alla somrar på denna pittoreska ö...

Jag måste ha lyckats undvika alla byfånar under mina dagar där, förutom den underlige numera bortgångne tidningsförsäljaren kallad Sprängarn. Alla sommarturister har väl fyllt kvoten för umgänget. Det enda stökiga man hört talas om är nedbrända hus och enstaka knivslagsmål.
2014-11-04, 14:44
Medlem
Nu är jag visserligen inte så jättebevandrad inom ämnet men den här J*ens K'arlsson hade jag aldrig hört talas om innan. Ser dock att han kommenterar friskt i Kaviar-Lars facebookflöde.

hvita.nhegrer vadan denna tvångsmässiga undran om någon av dem är sexualbrottslingar? Mig veterligen har de aldrig gjort sig skyldiga till dylika brott, i alla fall inte enligt mina källor. Däremot är väl det det enda de inte gjort sig skyldiga till.

Det tragiska är ju att den generationen som diskuteras här inne vid det här laget har ynglat av sig varpå deras avkommor nu är i åren 15-16. Var till exempel inte en av ungarna, till personen med barn som nämns på föregående sida, med och knivhögg mannen som jobbar på macken i Svanesund? Då snackar vi en kökskniv som missade hjärtat med några centimeter under ett inbrott som gick fel

Sist jag var i trakterna runt Svanesund stod den en kille i tidig tjugoårsålder, tatuering i halva ansiktet, uppenbart hög och tjafsa med någon minst lika dekadent person mitt på ljusa dagen. Vilka är dessa tillskotten?
2014-11-04, 14:47
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cari0ca
Nu är jag visserligen inte så jättebevandrad inom ämnet men den här J*ens K'arlsson hade jag aldrig hört talas om innan. Ser dock att han kommenterar friskt i Kaviar-Lars facebookflöde.

Kan du länka dit?
2014-11-04, 15:06
Medlem
Citat:
Kan du länka dit?

Det skulle bryta mot flashbacks regler

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem