Citat:
Ursprungligen postat av
Fleshsuckforum
Också intressant hur Mohammed beskriver Madi. Oerhört dominant och inget får stå i hennes väg för det hon vill. Hon kan lura vem som helst enligt pappan. Jag förstår helt varför folk inte gillar henne.
Men före eller senare med en sån personlighet hade hon åkt på däng.
Madis personlighet är inte brottslig och det är som du skriver att nu åker hon på däng. Men av hela klanen, som hon också varit ett ankare för. Nu är Madi förbrukad. Jag har länge tyckt att beskrivningen av Madi, i förhållande till Rami, är
overkill. Madi är satan i förhållande till de flesta kvinnor, mammor och styvmammor, men inte i förhållande till Rami, och de personer som framför sitt omdöme om henne.
Jag är intresserad av Madis personlighet och livsöde, vilket måste ha framkommit av mina inlägg. Madi har varit längre i Sverige och är mer
förankrad, än övriga klanen i den svenska myllan.
Det betyder att hon som kvinna hade mer förväntningar på livet än den vanliga arabiska kvinnan från Gaza. Vad jag uppfattat så var det Madis anknytning och PUT som var, det Rami blev kär i.
Vi tiden då de gifte sig måste det ha varit en uppvaktning och en massa löften som nu är brutna. Madi var säkert imponerad av Rami och han la säker ut texten för henne också om sina drömmar som avocado och arbete med
mänskliga rättigheter.
Våldet hade en sexuell karaktär, och det gör saken komplex på ett sätt man inte kan bortse ifrån.