2014-11-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriksam
Åsså.

Förhör med Adnar (stackars pojk behöva se sånt)

http://minfil.org/q4O6gcb5b8/Forhor_Med_Adnan.pdf

Och pojken pekar klart ut mamman som ensam GM. Det kom blod på Yara för att mamma slog henne. Var det någon annan som slog henne? Nej, bara mamma.
Citera
2014-11-04, 11:13
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Får hela tiden tankar i huvudet att Rami våldfört sig på flickan med Madis goda minne.

Samma tanke här (usch usch)! Med tanke på bitmärket på bröstvårtan och på skinkan. Man vill ju "förstöra" en människa ibland efter övergrepp, eller i fall där kvinnan vill förstöra det som "tog" mannen ifrån henne..
Citera
2014-11-04, 11:15
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meowgrrr
Hon hade en kroppstemperatur på 33 gr, kom de fram till vid undersökningen på akuten.
Fy fan vilken skrämmande läsning. Öppen knäfraktur, mängder med sår och frakturer. Vad den stackars flickan måste ha lidit. Så fruktansvärt vidrigt!!

Då hade hon varit död i ett par timmar alltså, oavsett om de duschade henne eller inte. Sen beror det på vad Yara hade i normaltemp i vanliga fall. Men det kommer nog att uppdagas alla lögner hoppas jag innerligt! Att döda ett barn så bestialiskt är ett barnmord för mkt, ingen ska slippa undan.
Citera
2014-11-04, 11:17
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPlayCSToGetaGF
Detta är väl ändå något väldigt ovanligt. Tycker snarare hans sysslande med banken osv tyder på att han inte har pengar. Kanske självmedicinerar med röka och inte hade råd att köpa något den dagen?

Ja, kanske det att han inte hade pengar som du säger. Ja det fallet hos oss var ganska ovanligt för att vara hasch, i vanliga fall brukar de vara så av coctail med allt möjligt. Jag ville bara påvisa att det KAN ibland slå fel fast det aldrig tidigare gjort det..
Citera
2014-11-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IPlayCSToGetaGF
Detta är väl ändå något väldigt ovanligt. Tycker snarare hans sysslande med banken osv tyder på att han inte har pengar. Kanske självmedicinerar med röka och inte hade råd att köpa något den dagen?
Detta var månadens sista dag - jag antar att "halva världen" loggar in på banken då för att betala eller kolla räkningar, kolla saldot - hur mycket blev kvar? - osv. Det är inte ett dugg konstigt som jag ser det.
Citera
2014-11-04, 11:19
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriksam
Förhör med Ida samt chat med Rami

http://minfil.org/reO0g5b0b4/Forhor_Med_Ida_Samt_Chat_Med_Rami.pdf

Om det har någon betydelse kan man konstatera att Rami sannolikt facebook-chattar från en iPhone, inte en stationär dator.
Detta pga den vanliga felskrivningen på iPhone där det lätt blir ":kr" istället för "", eftersom "kr" sitter bredvid ")" på det svenska tangentbordet.
Citera
2014-11-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Då hade hon varit död i ett par timmar alltså, oavsett om de duschade henne eller inte. Sen beror det på vad Yara hade i normaltemp i vanliga fall. Men det kommer nog att uppdagas alla lögner hoppas jag innerligt! Att döda ett barn så bestialiskt är ett barnmord för mkt, ingen ska slippa undan.

Det var vad en av ambulanssjukvårdarna bedömde, flickan kändes kall när han tog i henne så han trodde att hon hade varit avliden i två timmar. Stackars, stackar...
Citera
2014-11-04, 11:24
Medlem
Sista sidorna från första delen av Fup, även kallad för "vit". Nästa del är grön på framsidan.

Förhör med grannar

http://minfil.org/sdOfgbb9bb/Forhor_med_Grannar.pdf
Citera
2014-11-04, 11:28
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Det var vad en av ambulanssjukvårdarna bedömde, flickan kändes kall när han tog i henne så han trodde att hon hade varit avliden i två timmar. Stackars, stackar...

Jag förstår inte vad som kan ha orsakat detta raseri. INGET barn kan göra ngt så hemskt för att förtjäna detta! Jag har själv 2 barn i trotsåldern, skrik o gap åldern just nu (4&2), skulle aldrig i hela mitt liv ens rycka ett hårstrå på dom eller straffa dom på ngt vis alls! HUR kan man göra ngt sånt?

Att Madi hade kort stubin vet vi, det har jag oxå och kan bli Lucifers enäggstvilling ibland men inte att jag skulle skada ett barn för det? Man kan aldrig klappa på ett oförsvart barn överhuvudtaget. Mår illa av att läsa alla förhör.
Citera
2014-11-04, 11:34
Bannlyst
Citat:
Hon hade en kroppstemperatur på 33 gr, kom de fram till vid undersökningen på akuten.
Fy fan vilken skrämmande läsning. Öppen knäfraktur, mängder med sår och frakturer. Vad den stackars flickan måste ha lidit. Så fruktansvärt vidrigt!!
Om det var något så när normal temp i lägenheten bör hon varit död ca två timmar vid mättillfället.
Citera
2014-11-04, 11:35
Medlem
Pethruss avatar
Och efter att läst utskriften av Idas chatt med Rami är det bara att konstatera att de som anklagat henne för att ha "flörtat med en gift småbarnspappa" hade helt fel. Det finns inte tillstymmelse till flörtighet i hennes meddelanden. Hennes avslutande "You're a sweetheart" är bara hennes kommentar då han skriver att han inte trodde att hon var mer än 25 år (hon är 40). Vilket lämpligen kan översättas med ungefär "du är snäll [som säger så]" eller "gulligt sagt av dig". I övrigt uttrycker hennes ord enbart allmänt, naturligt intresse för en person hon nyss lärt känna - ett intresse som blev ännu större då han berättade om sitt (sanna eller påhittade) arbete med människorättsfrågor.
Citera
2014-11-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Samma tanke här (usch usch)! Med tanke på bitmärket på bröstvårtan och på skinkan. Man vill ju "förstöra" en människa ibland efter övergrepp, eller i fall där kvinnan vill förstöra det som "tog" mannen ifrån henne..
Amani har ganska långa naglar ...
Vet man att det är märken efter tänder, eller kan det vara grymma nyp?
Amani vet nog var det gör ont ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in