Citat:
Ursprungligen postat av
Razzle
Bra jobbat!!
Vilket jävla white trash kräk..
Ska tilläggas att några av de där personerna t.ex hans lillebror och två killar som jag direkt såg på bilderna är väldigt snälla personer som inte skulle göra en fluga förnär. Okej, han är fortfarande bror till KH och de har alltid umgåtts men han har ett större hjärta och väldigt begåvad. Gick i parallelklass med tre stycken på bilderna och dom killarna är väldigt trevliga. Krille var den som provocerade och var lättprovocerad. Ett skämt kunde göra att Krille en dag kom till skolan med vapen för att ge igen.
Vet att vissa grejer har tagits upp i tråden, t.ex när de snodde en bil och rånade Konsum på cigg och snus. Om jag minns det rätt så tog det inte många dagar/timmar innan dom greps. Slog även en liten kille på kanske 1.60 så att han bröt några revben.
Några från hans brors klass hade skämtat med hans bror och hans vänner på skoj, detta var i 7an kanske, då man inte direkt var jätteseriös och drev runt med alla. Slutade med att Krille skulle komma till skolan med en rakblad och hitta dem. Två andra incidenter som jag bara kommer på såhär på rak arm är när han och någon till snodde telefoner ur omklädningsrummen under en innebandyturnering. Det vart ett jävla liv men man kunde rätt snabbt ringa in förövarna.

Han och hans kumpan, som jag inte har en aning om vad han gör idag, tog även med sig järnrör till skolan och gömde undan för senare användning. Dom sprang in i ett klassrum tillhörande årskullen över och skulle slå sönder en kille som hade varit provocerande, att han var det tvivlar jag inte på, men KH och denne man skulle göra det värre såklart. Även här slutade det dåligt då två i klassen fick bära ut grabbarna.
På den tiden var detta gänget också strikt emot narkotika, så att Krille börjat knapra benzo känns konstigt men inte otroligt. Dock älskade dom att supa. Helst så stark HB som möjligt och så mycket som möjligt. Detta är nog så pass nära white trash man kan komma, och då HELT utan meth. Hur det livit så vet jag inte, men HB'n kanske gör sitt.
Som sagt, Krille alltid ute efter att slåss så att han har ihjäl någon är ingenting jag förundras över. Och om man frågar sig vad man kan göra åt saken så känns det hopplöst. Många gånger går detta i generationer, utan att direkt ha forskat i det. Epa, HB, silverkedjor i dussin, fula tatueringar, adidasjackor.. Allt som man får upp när man googlar på vitskräp och det tycks gå från förälder till barn tyvärr.