en annan sak jag lagt märke till däremot är att vi svenskar har fått en starkare sammanhållning dom senaste åren som jag aldrig sett innan.
som liten när den första invandringsvågen kom var många oroliga hur det skulle sluta och många var emot det. skinheads fanns överallt på 90-talet, dessa dårar sågs som riktiga idioter av vanliga svenskar, med tiden i slutet på 90 talet/början på 2000 talet dog skinnskalle kulturen helt o hållet, kan inte minnas när jag såg en skinnnskalle sist ialla fall, större delen av 2000 talet hörde jag inte så mycket gnäll om blattarna som jag gjorde på 90 talet och som jag gör idag.
för att när vi klev in på 2000 talet så va blatten redan här för att stanna för gott och vi hade vant oss hyffsat vid andra kulturer och motsättningarna mellan svenskar o blattar som den va på 90 talet hade försvunnit. vi hade alla nån polare/arbetskamrat/skolkamrat som va invandrare o ändå jävligt sköna så dom första motsättningarna som var hade suddats ut kraftigt.
2000 talet flöt på och vi hade accepterat dom första invandrarna och har fått skratta mycket åt typiskat osvenska betenden åtskilliga ggr. men sen mot 2000-talets slut så har vi fått veta att mer och mer invandrare kommer till sverige från syrien somalia o andra länder, och att så som det ser ut nu kommer våra politiker bara ösa in mer och mer flyktingar, som det är nu 100-150 000 om året, är man något funtad i huvet och typ kan gånger tabellen så inser man ganska snabbt att allt för eller senare kommer gå åt helvete och att vi kommer inte kunna ge dessa människor ett värdigt liv i sverige, då det helt enkelt inte finns tillräkligt med jobb och bostäder, enkel matematik som våra politiker konstigt nog inte verkar förstå.
den allvarligaste konsekvensen på sikt kommer bli att vi kommer bli minioritet i vårat eget land så småning om om sisodär 30-40 år. vi som fattar var det håller på o barka åt har börjat diskutera detta på arbetsplatser o i olika miljöer när inte ni eller några vänstermänniskor finns i närheten, inte för att vi är rädda för er utan vill inte bli anmälda eller få sämre status på jobbet.
många av svenskarna har börjat se det som ett hot mot landets framtid, viklket det också är, vi har börjat inse att ni blir bara fler o fler för varje dag som år vissa områden städer redan 50/50 eller till o med majoritet.
ingen ovanlig situation att man sitter på en buss i dagens sverige med fullt med blattar o 2 andra svenskar när vi är i såna situationer, tror du inte vi känner sammanhållning då?? det kan jag lova dej att vi gör men det är väldigt nytt, har inte upplevt det så ofta förr som nu, exempelvis om det står en arab på bussen o börjar skrika över hela bussen på chauffören för att han inte öppnat dörren tillräkligt snabbt. araben är galen o tar sej på stort allvar, sitter det en svensk mitt emot mej tittar vi på varandra och garvar för det är inte så man uppför sej i ett civiliserat samhälle, kanske i bagdad men inte här...blir bara löjligt, precis som svenskar höggljuda på fyllan...
så nånting positivt har det faktiskt kommit med invandringen som jag ser på det. för förr kunde jag avvundas blattars starka gemenskap men inte idag för den finns inte på samma sätt som förr.
däremot vi svenskar som vaknat och insett att det kommer gå åt helvete en vacker dag har fått en gemenskap, vi är inte renodlade rasister , kanske lite fördomsfulla givetvis efter egna erfarenheter av olika blattar, men är så jävla trötta på den här invamdringspolitiken, att vi har blivit satta i samma båt och vi är riktigt oroliga över vårat lands framtid, vi vet att blattarna kommer bli fler o fler och det gör att vi kommer hela tiden få ett starkare band mellan oss ialla fall mellan oss som vaknat.
men en sån som du skiter fullständigt om ni blattar blir fler än oss svenskar i sverige, det är ju bara bra så slipper du känna dej ensam i klassen så är det 3-4 svennar i varje klass o 20 blattar som gör allt för att göra livet surt för dessa svennar som är så dumma o äckliga som äter gris...men problemet är att sverige inte bara kommer bli ett nytt mellanöstern land utan det kommer kollapsa ekonomiskt för eller senare också, vi har inte nytta av 2 miljoner pizzabagare och städare vi behöver entrepenörer som startar stora företag o då snackar jag inte ali babbas stor livs eller nån pizzeria.
och såna grejer fixar ni inte det har ni visat nu i över 20 bast. så era barn barnbarn kommer inte få nån bra framtid i detta land om det fortsätter som det gör, den som lever får se...
sen att ni har sån fin gemenskap och älskar era hemländer så mycket varför flyttar ni inte tillbaka till era hemländer och hjälper till o bygga upp det igen istället för o bo här hela livet och betala skatt till svennarna... har aldrig riktigt riktigt förstått det, har ändå sett en del lyckats en del med affärer osv men dom flyttar sällan hem, nu snackar jag om länder som för tillfället inte är i krig.
jag menar många har möjligheten och sticka tillbaka till sina hemländer med en 500 lax eller en miljon och investera i en butik eller mindre resturang, men det gör dom inte, bättre o stanna i svenne landet o gå o svära o klaga på hur kallt det är o att maten inte smakar nåt o svenskarna e kalla. men lik förbannat ska dom va kvar år efter år....
hade jag varit tvungen att fly sverige så hade jag återvänt och velat vara med och bygga upp landet igen inte fan hade jag varit kvar i mellanöstern om det hade varit dit jag flytt.
så därför är ni riktiga landsförrädare som pissar på era hemländer, det enda ni gör det är o åker hem var annat var tredje år o visar era släktingar o vänner därnere som har det taskigt ställt att ni minsann har lyckats i sverige, genom o bränna pengar visa bilder på facebook på familjens nya bmw/resturang i sverige, så jävla äckliga är ni,
men i sverige ska ni minsann visa att ni har sammanhållning. haha jag dör av garv nya generationens blattar ni är största töntarna, ni vet inte hur "svennigt" ni egentligen beter er..
nej åk tillbaka till jordens rövhål (mellanöstern) eller va du kommer ifrån om det inte passar för där slipper du ju o känna dej ensam ialla fall
trevlig helg