2014-11-03, 17:17
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Läste att Himelfarb inte var villig att vara kvar i Leksand så det är nog kört för er där.
Källa? Inte läst det någonstans. När AB och DT frågade var svaret "jag vet inte". Eller är detta ännu ett exempel på din bristande läsförståelse?

Salo skämmer ju ut sig själv gång på gång. Vad är det för fel på honom?
Citera
2014-11-03, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Källa? Inte läst det någonstans. När AB och DT frågade var svaret "jag vet inte". Eller är detta ännu ett exempel på din bristande läsförståelse?

Salo skämmer ju ut sig själv gång på gång. Vad är det för fel på honom?
Har för mig det stog i Expressen. Minns dock inte exakt vad det stod, men han var enormt missnöjd över hur klubben behandlat honom och var inte sugen på att vara kvar. Men Salo lyckas väl på något mirakulöst sätt lösa situationen över en kafferast i vanlig ordning.
Citera
2014-11-03, 17:29
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Har för mig det stog i Expressen. Minns dock inte exakt vad det stod, men han var enormt missnöjd över hur klubben behandlat honom och var inte sugen på att vara kvar. Men Salo lyckas väl på något mirakulöst sätt lösa situationen över en kafferast i vanlig ordning.
Står inget om att han inte är sugen på att komma tillbaka eller dylikt.

Förstår honom dock. Salo beter sig som ett jävla miffo, svälj stoltheten och be om ursäkt. Börjar fan tröttna lite på honom.
Citera
2014-11-03, 17:35
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Okej, men det räcker ju med att kolla ni Luläfans posthistorik här på FB för att få fram hård empirisk fakta som stödjer mitt konstaterande. Då kan du förneka det hur mycket du vill, det blir bara pinsammare.

Men så länge du inte presenterar någon statistik så är det ju bara dina subjektiva åsikter.

Ska vi prata "empiriska fakta" så vill jag att du:

1. Definierar vad domargnäll är för något.

2. Sammanställer alla "posts" som Luleåfans skrivit här en given tidsperiod (perioden måste ju förstås vara relevant) och sen räknar ut andelen domargnäll i inläggen.

3. Räknar det totala antalet inlägg om domargnäll här i forumet under samma tidsperiod och räknat ut för hur stor andel Luelåfansen står för vad gäller domargnället.

Men någon sådan statistik har du ju såklart inte.

Det är ju som att jag skulle säga att det finns vetenskapliga belägg för att du är en idiot.
Citera
2014-11-03, 17:48
Medlem
Citat:
Står inget om att han inte är sugen på att komma tillbaka eller dylikt.

Förstår honom dock. Salo beter sig som ett jävla miffo, svälj stoltheten och be om ursäkt. Börjar fan tröttna lite på honom.
Nja, det är väl media som blåser upp det i vanlig ordning men samtidigt så förstår jag om han inte vill vara kvar efter hur han blivit behandlad. Är en tidsfråga innan alla spelare han vill värva nobbar er när dom får veta om hur Salo behandlat sina klienter.
Citera
2014-11-03, 17:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Men så länge du inte presenterar någon statistik så är det ju bara dina subjektiva åsikter.

Ska vi prata "empiriska fakta" så vill jag att du:

1. Definierar vad domargnäll är för något.

2. Sammanställer alla "posts" som Luleåfans skrivit här en given tidsperiod (perioden måste ju förstås vara relevant) och sen räknar ut andelen domargnäll i inläggen.

3. Räknar det totala antalet inlägg om domargnäll här i forumet under samma tidsperiod och räknat ut för hur stor andel Luelåfansen står för vad gäller domargnället.

Men någon sådan statistik har du ju såklart inte.

Det är ju som att jag skulle säga att det finns vetenskapliga belägg för att du är en idiot.

Jag tror att man kan fråga nästan vilken annan användare som helst som skriver eller läser SHL matchtrådarna som inte är Luläfan, och dom skulle säga att i 9 fall av 10 så gnälls det på domarinsatsen när Lulä förlorar.

Jag har alldeles för mycket att göra för att sammanställa några siffror men som sagt, fråga vem som helst här på forumet.
Citera
2014-11-03, 17:54
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Är en tidsfråga innan alla spelare han vill värva nobbar er när dom får veta om hur Salo behandlat sina klienter.
Haha, knappast Hela situationen har blivit jävligt konstig bara, vi vet inget hur Salo tänker eller agerar.
Citera
2014-11-03, 17:57
Medlem
von_Ss avatar
Jag håller med om att Salo betett sig jävligt konstigt ett bra tag. Ang Himelfarb skulle det vara ytterst intressant att få veta exakt vad som hänt. På ett sätt hade det varit rätt åt Salo om himelfarb kört en klassisk Winston Bogarde, om nån minns honom.
Citera
2014-11-03, 17:59
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Jag tror att man kan fråga nästan vilken annan användare som helst som skriver eller läser SHL matchtrådarna som inte är Luläfan, och dom skulle säga att i 9 fall av 10 så gnälls det på domarinsatsen när Lulä förlorar.

Jag har alldeles för mycket att göra för att sammanställa några siffror men som sagt, fråga vem som helst här på forumet.

Och det är dina kriterier för "empiriska fakta", att fråga runt lite?
Citera
2014-11-03, 18:03
Medlem
Citat:
Haha, knappast Hela situationen har blivit jävligt konstig bara, vi vet inget hur Salo tänker eller agerar.
Salo har uppenbarligen en och annan skruv lös har man ju fattat nu. Man börjar undra om han är jävligt inskränkt eller hög på något sätt. Om han på fullt allvar tror att han kan styra laget på det här sättet så tycker jag uppriktigt synd om honom.
Citera
2014-11-03, 18:06
Medlem
Giggsys avatar
http://www.corren.se/sport/lhc/lhc-overens-med-backstjarna-7477133.aspx

Äntligen börjar det hända nåt.
Senast redigerad av Giggsy 2014-11-03 kl. 18:08.
Citera
2014-11-03, 18:10
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Och det är dina kriterier för "empiriska fakta", att fråga runt lite?

(FB) SHL Omgång #10 + HA - 11/10

(FB) SHL Omgång #12 forts. + HA 18/10

(FB) SHL Omgång #12 forts. + HA 18/10

(FB) SHL Omgång #15 + HA 25/10

(FB) SHL Omgång #16 + HA 28/10

(FB) SHL Omgång #17 + HA - 30/10

Detta är sen omgång 10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto