Citat:
Ursprungligen postat av
Klarabella79
Undrar egentligen när Yara kom till sverige och om man vet när sonen till Amani föddes. Den hon hade i magen under "hämta Yara resan". För 9,9 av 10 flygbolag tillåter inte att man flyger efter 7:e månaden..
Sen tänkte jag på duschen av Yaras kropp. Kan det va så att man upptäckte att kroppsfunktionerna släppte? Avföring och irin som läckte samt lukten? Därför dusch o parfym?
Eller om de egentligen "bara" skulle slå henne som vanligt men lite hårdare. Sen upptäcker de att det blev för mkt och tänkte " det här kommer aldrig gå, vi gör slut på henne så hon inte kan skvallra". Kväva henne till slut, sen leka ovetandes?
Eller att Rami misshandlar henne när hon stör lite i hans "charma,försöka få av henne trosorna,spela intresserad av annat chatten", Amani slår vidare för Yara stör Rami i "jobb" som hon tror att han söker.. Upptäcker sen att han flirtar,hämnas på Yara pga ilska. I duschen uttalar Rami "hur bla bla bla" som att försöka intala sig själv vad han gjort. Amani svarar: inte nu Rami, för hon är trött på hans mantra han rabblat hela tiden.
Men kvävning tror jag mest på att han gjort..
Misstänker att en i tråden är handhjärtasmärta eller vad daltbloggen heter..
Nu kan jag ha helt fel förvisso, med det här med parfym tror jag var ett upplivningsförsök, jag har arabiska vänner som använde sig av det knepet, tex, så slog en barndomsvän en gång huvudet hårt i en skåpslucka och däckade lite, då kom mamman springandes med parfym som hon smeta under näsan på polaren!
Men, ialla fall så tror jag de inte tänkte klart, de trodde de kunde återuppliva henne med dusch osv, kläderna är dock en gåta för mig!?