2014-11-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stubbstock
På en av sina bilder på Facebook så står den där Krille vid två gravar där två mycket unga personer ligger begravda. Han står tillsammans med en kille som också ser mycket kriminell ut.

Vilka är det som ligger begravda där? Hans syskon? Kan det ha med detta att göra? Är den andra killen som står bredvid honom GM nr.2?

KH har en lillebror som han sitter bredvid på den bilden du talar om. Några fler syskon har dom inte mig veterligt.
Citera
2014-11-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 27Slak
Jag kan bekräfta att det rör sig om ett klassiskt homosex-mord. Svartsjuka således.
Detta framgick tydligt för folk som varit i trions närhet under kvällen.

Är KH och RE homosexuella? Wut. Aldrig fått den uppfattningen av KH iaf. Om du känner till trion kan du ju berätta vem BO är ?

EDIT: Kopplade nu att du menar att offret ska ha varit homosexuell och därför blev utsatt för brottet...
Senast redigerad av Tehwhat 2014-11-02 kl. 13:32.
Citera
2014-11-02, 13:30
Bannlyst
Om jag förstått det rätt har båda MGM agerat i tron att 27-åringen ska haft en homosexuell relation med en kille som de två ansåg sig ha exklusiv rätt till.
Om det sen var så är en annan femma.
Det kan helt enkelt vara så att båda MGM haft helt fel i sin svartsjuka.
Citera
2014-11-02, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehwhat
Är KH och RE homosexuella? Wut. Aldrig fått den uppfattningen av KH iaf. Om du känner till trion kan du ju berätta vem BO är ?

Inte nödvändigtvis homo, men att dessa två frekvent förekommit i såna sammanhang finns det många som vittnar om.
Det kan ju röra sig om personer som gillar både och och håller det heterosexuella publikt.
Citera
2014-11-02, 13:35
Medlem
Ni verkar ju vara påtända allihopa i denna tråden.

Brottsoffer är enligt ryktet en snubbe från typ Arvidsjaur?

Misstänkta gärningsmän en "Krille" och en "Rasmus", två lokala hjältar?
Citera
2014-11-02, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stubbstock
På en av sina bilder på Facebook så står den där Krille vid två gravar där två mycket unga personer ligger begravda. Han står tillsammans med en kille som också ser mycket kriminell ut.

Vilka är det som ligger begravda där? Hans syskon? Kan det ha med detta att göra? Är den andra killen som står bredvid honom GM nr.2?

Den andra killen är hans bror och graven är sönernas.
Citera
2014-11-02, 13:42
Medlem
MadeInWombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eikd
Ni verkar ju vara påtända allihopa i denna tråden.

Brottsoffer är enligt ryktet en snubbe från typ Arvidsjaur?

Misstänkta gärningsmän en "Krille" och en "Rasmus", två lokala hjältar?

Jag har också hört detta, RE och KH är gamla pitebor som bott där länge.. KH satt på psyk för nån vecka sen efter att han kastat ut massa möbler från lägenheten samt dragit kniv mot poliser då dessa kom till lägenheten, det finns nån artikel i PT om det också. RE har jag ej hört mkt om på senare tid, men han sågs i Öjebyn där han bor förra veckan då han var ute och promenerade sin hund. Vet ej hur det ligger till med hans drogande utom att han höll sig ren för ca 1 år sen iallafall, då hade jag lite kontakt med honom. Enligt min uppfattning är han en rätt sjysst snubbe och verkade vid tillfällena då jag träffat honom bry sig om sitt liv och sköta sig.

Hörde däremot att han varit i en del slagsmål senaste året och skulle tydligen vara rätt våldsbenägen, detta kan jag inte bekräfta således eftersom jag inte rör mig i dessa kretsar mera.

Mannen från Arvidsjaur ska tydligen vara någon A*dr*s Y*i*ää, vet dock ej om detta stämmer till 100% och hittar ingen från facebook, han är tydligen inte pitebo iallafall.
Citera
2014-11-02, 13:43
Medlem
Stubbstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~Kikki~
Okej. Bra att du upplyser. Var inte min mening att dra in oskyldiga.
Citera
2014-11-02, 13:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~Kikki~
Vems söner?

Tre barn?
Citera
2014-11-02, 13:53
Medlem
MadeInWombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vems söner?

Tre barn?

KH's
Citera
2014-11-02, 13:56
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeInWomb
Jag har också hört detta, RE och KH är gamla pitebor som bott där länge.. KH satt på psyk för nån vecka sen efter att han kastat ut massa möbler från lägenheten samt dragit kniv mot poliser då dessa kom till lägenheten, det finns nån artikel i PT om det också. RE har jag ej hört mkt om på senare tid, men han sågs i Öjebyn där han bor förra veckan då han var ute och promenerade sin hund. Vet ej hur det ligger till med hans drogande utom att han höll sig ren för ca 1 år sen iallafall, då hade jag lite kontakt med honom. Enligt min uppfattning är han en rätt sjysst snubbe och verkade vid tillfällena då jag träffat honom bry sig om sitt liv och sköta sig.

Hörde däremot att han varit i en del slagsmål senaste året och skulle tydligen vara rätt våldsbenägen, detta kan jag inte bekräfta således eftersom jag inte rör mig i dessa kretsar mera.

Mannen från Arvidsjaur ska tydligen vara någon A*dr*s Y*i*ää, vet dock ej om detta stämmer till 100% och hittar ingen från facebook, han är tydligen inte pitebo iallafall.
Finns en med det namnet och ålder som stämmer som är skriven i Hortlax, men kan ju för det bo i A-jaur..
Citera
2014-11-02, 13:56
Medlem
BO kan tänkas va Andreas Ylipää. någon som kan bekräfta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in