2014-11-02, 11:27
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Inte fan vet jag. Inget som angår mig egentligen men gillar honom bara inte.
Det var väl det jag trodde... Varför säger du saker du inte har någon aning om och tror att andra ska bry sig?
Citat:
Tycker inte Boork gjorde några större avtryck när han var hos er sist. Vad jag minns fick han till och med kicken. Och vad han gjorde med Modo behöver jag väl inte ens nämna?
Hur mycket minns du av Leifs tid i Modo? Eller är detta också bara något som du inte har någon aning om?
Citera
2014-11-02, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Det var väl det jag trodde... Varför säger du saker du inte har någon aning om och tror att andra ska bry sig?

Hur mycket minns du av Leifs tid i Modo? Eller är detta också bara något som du inte har någon aning om?
Min poäng är att Boork är jävligt överskattad som tränare. Liksom Wikegård har han aldrig nått några större framgångar. Dom må vara extremt kunniga men deras meriter talar för sig själv. Dom gör bäst i att hålla till i rutan. Personligen föredrar jag Boork framför besserwissern Wikegård men det är som att välja mellan pest och kolera.
Citera
2014-11-02, 11:33
Medlem
Citat:
Inte fan vet jag. Inget som angår mig egentligen men gillar honom bara inte. Ni kan ju alltid hoppas på att få in den avdankade skäggmannen men så länge han har kontrakt med damlandslaget så är det knappast troligt. Tycker inte Boork gjorde några större avtryck när han var hos er sist. Vad jag minns fick han till och med kicken. Och vad han gjorde med Modo behöver jag väl inte ens nämna?

Boork var i Modo 94-97. Vad var din ålder då?

Utveckla gärna vad han gjorde för fel i Modo.
Citera
2014-11-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Boork var i Modo 94-97. Vad var din ålder då?

Utveckla gärna vad han gjorde för fel i Modo.
Jaja, han har väl inte gjort mig något personligen. Men han har helt enkelt aldrig lyckats som tränare. Han lever på att han var stenhård i båset och tvingade Djurgårdens spelare att äta daggmask och att han har ett jävla humör. Om man jämför med Wikegård har han nog lyckats bättre som tränare men ingen av dom har vunnit något och Boork är avdankad och vet inte ens att en hockeymatch pågår i 60 minuter. Det är bara att titta tillbaka på VM i våras.
Citera
2014-11-02, 11:40
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Min poäng är att Boork är jävligt överskattad som tränare.
Japp, ditt första inlägg skriker verkligen "Boork är jävligt överskattad"...
Citat:
Visst skulle Boorken kunna rätta till saker och ting och få dom att börja spela hockey igen och åtminstone hitta en struktur, men är inte så säker på hur sugen han är på att träna ett SHL-lag igen.

På vilket sätt tycker du att Leif är överskattad? Kan du peka på något inlägg här, eller någon annanstans som har överskattat Leifs förmågor som tränare?
Citera
2014-11-02, 11:40
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Du verkar ju ha missuppfattat helt vad han säger.

Både Bert och Hans vill alltid måla upp Skellefteå som underdogs och att andra lag är favoriter.

Dom är bra på det också, Bert tar det alltid ett steg för långt dock med sina emotionella utspel.
Citera
2014-11-02, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Japp, ditt första inlägg skriker verkligen "Boork är jävligt överskattad"...

På vilket sätt tycker du Boorken är överskattad? Kan du peka på något inlägg här, eller någon annanstans som har överskattat Boorkens förmågor som tränare?
Tycker jag gjort en lång utläggning om detta och är inte sugen på att dra det en gång till. Hänvisar till tidigare inlägg.

Boork är en slipsnisse som hör hemma i rutan där han passar alldeles utmärkt som linslus.
Citera
2014-11-02, 11:49
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Inte fan vet jag. Inget som angår mig egentligen men gillar honom bara inte. Ni kan ju alltid hoppas på att få in den avdankade skäggmannen men så länge han har kontrakt med damlandslaget så är det knappast troligt. Tycker inte Boork gjorde några större avtryck när han var hos er sist. Vad jag minns fick han till och med kicken. Och vad han gjorde med Modo behöver jag väl inte ens nämna?
Boork räddade Brynäs från konkurs. Utan Boork hade vi harvat i HA eller värre idag.
Citera
2014-11-02, 11:51
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Tycker jag gjort en lång utläggning om detta och är inte sugen på att dra det en gång till. Hänvisar till tidigare inlägg.

Boork är en slipsnisse som hör hemma i rutan där han passar alldeles utmärkt som linslus.
Du menar inlägget där du kallar Leif "extremt kunnig"? Varför vill du inte ge exempel på när Leif är överskattad? Du vet att han har ett högre guld-snitt än Modo va? Finare meriter har han också.
Citera
2014-11-02, 11:54
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Både Bert och Hans vill alltid måla upp Skellefteå som underdogs och att andra lag är favoriter.

Dom är bra på det också, Bert tar det alltid ett steg för långt dock med sina emotionella utspel.
Håller inte med om att de lägger över favorittrycket på andra och han säger ju heller inget sådant på presskonferensen.
Senast redigerad av tcfmog 2014-11-02 kl. 11:57.
Citera
2014-11-02, 12:28
Medlem
Haha Bert, Stolt över att bära oket!
Citera
2014-11-02, 12:48
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
http://play.shl.se/video/10503502/ Hans Wallson, herregud. Konstigt prick dedär.
Har inte sett matchen men efter Robertssons tal till nationen så framgår det att Skellefteå förlorade på grund studsande puckar och en dålig målvakt. Inget av detta syns dock på highligthsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in