Citat:
Ursprungligen postat av
Stukatj
Systern fick veta att hon lever

Så sant. Nu kommer hon gråta ut i Expressen
Pinsamt att se hur Luleå har domarna med sig. Precis som dom säger i C more. Domarna har bättre betalt i kväll. Rasisten Osten har betalat extra