Citat:
Ursprungligen postat av
Iobberknoll
Tycker du Klarabella att det bara är prat eller tror du det finns någon sanning i att andra människor hatat henne, eller att det funnits fara för hennes liv i hemlandet?
Om hon hade varit så illa sedd, hade hon då kunnat göra stöldraid med Islam?
Hade hon ens varit välkommen att hälsa på hos Islams familj, med tanke på att hon åkte fast osv?
Du får gärna berätta hur du tror att de tänker utifrån dina erfarenheter.
Jag tror att allt det de berättade för att få PUT är lögn, många som fabulerar en massa snyfthistorier och myndigheterna tror på sånt skit. De vet ju att svenskar är "lättlurade och godtrogna", bara snyfta, hitta på en hemsk historia så får du stanna i landet.
Varför ville hon prompt till Sverige när hon kände sig hotad av alla? OM man nu känner sig hotad av alla för sitt leverne så följer man väl inte efter? Man flyttar dit ingen känner en.
Jag tror att människan ljuger om precis allt, hon lider inte av ngn som helst minnesförlust, hon vet att i sverige så daltas det med gärningsmännen, dra en historia om en tragisk barndom så är det plötsligt synd om GM. Så funkar det tyvärr i vårt land och inget att förneka. Alla kan spela teater och påstå sig inte minnas något, ingen kan påvisa att så inte är fallet. Sätt människan i en lögndetektortest så ska vi se hur mkt hon minns.
Nej, hade hon nu varit så hatad och haft ett sånt rykte skulle en annan muslimsk eller kristen kvinna av utländsk härkomst ALDRIG umgås med henne. För jag vet själv som arab att man ofta fick höra som barn : "umgås inte med den o den, deras föräldrar är si och så".. "De kan lära dig att bli en sån du också", "Folk kommer annars att tro att du också är en sån som dom".. Kom dock inte från min mamma, för hon har alltid varit UNDERBAR och skitit totalt i vad andra säger, hon kom till sverige och tog seden i sverige direkt. Vi döttrar växte upp som vanliga svenska flickor/kvinnor med alla rättigheter, med en ensamstående mamma med 4 små barn.
ALDRIG att min mamma hotade eller slog oss, fast hon var utmattad med 2 jobb för att försörja oss barn. Därav jag hamnade i rätten med hennes bror som är knäpp i huvudet och inte kunde acceptera att min mamma uppfostrade "horor", för han var ju familjens "överhuvud" då ingen pappa fanns med i bilden.