2014-10-30, 23:03
Medlem
EvilGuys avatar
Säger bara en sak: www.tailorstore.se
Citera
2014-10-30, 23:07
Medlem
Vagnsleres avatar
Tailorstore var ju faktiskt inte så dumt, 500 spänn skjortan är ju inte så illa; ska nog beställa några själv!
Citera
2014-10-30, 23:34
Medlem
EvilGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagnslere
Tailorstore var ju faktiskt inte så dumt, 500 spänn skjortan är ju inte så illa; ska nog beställa några själv!

Finns allt mellan 299:- (+ ev. tillval) till en bra bit över tusenlappen. Men för 5-600:- får man ett bra tyg.
Citera
2014-10-31, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Min bättre hälft lider av samma problem, hon har hittat http://www.bravissimo.com/pepperberry/products/tops/shirts-and-blouses/ men inte handlat ännu då hon vill prova i affär och då är det london eller åtminstone england som gäller.

Den kedjan verkar åtminstone ha insett att vackra kvinnor har kurvor som behöver välsittande kläder.

Det finns vackra kvinnor utan kurvor också. Annars var det ett bra tips!
Citera
2014-10-31, 17:15
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annsofi72
Det finns vackra kvinnor utan kurvor också. Annars var det ett bra tips!

Nej, i jämförelse med oss män så har precis ALLA kvinnor vackra kurvor

Kedjan verkar väldigt vettig ja, man får bara räkna om till engelska storlekar, ta hänsyn till deras speciella storlekstabeller, beställa några få plagg första gången och vara beredd på att behöva ta smällen med returfrakt om det är helt upp åt väggarna fel.

Peppar peppar ta i trä, det är faktiskt få (herr)plagg jag köpt online som inte har suttit ok när jag varit noggrann med måttbandet. Idag hittar jag nästan bättre bland de engelska storlekarna än de vanliga vi har i sverige, utbudet är så mycket större i england och priserna väldigt mycket bättre oftast.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in