2014-10-30, 15:43
Medlem
Ajberts avatar
Även om jag blev lite besviken på att Calle valde Paow före Evelina så tycker jag ändå att han är riktigt skön. Som några andra har sagt så känns han så mysig när han är så pojkig tillsammans med Kristian. Som i det senaste avsnittet när Jasse berättar att hon sexdrömt om Calle och han kör sitt pojkflin mot Kristian. Nästan så att man önskar att man själv var polare med honom.
Citera
2014-10-30, 16:02
Medlem
ragingcows avatar
Få se om tjejerna kommer att nå nya bottenrekord i kommande kulturvecka med tanke på deras extremt pinsamma kunskaper som de visade under skolveckan när det var nån tjej som satte en nål på Danmark och sa "visst är det här Italien?".

Kian kommer nog försöka impa med sina kunskaper "Det var Da Vinci som målade Mona Lisa" så kanske Ylva säger "Fan Kian vad du är cleaver"

Jasse måste nog vara en av de vidrigaste personer som nånsin varit med i paradise hotel, hon tror att hon ser ut som en fotomodell, hon har sågat flera av killarnas utseenden längs fotknölarna, verkar helt iq befriad, startar konflikter mellan de olika deltagarna tex när hon drog att Kian har knullat Sirenen och det där ständiga cockblockandet av de andra som att hon är svartsjuk på att andra vågar ha sex men inte hon.
Citera
2014-10-30, 16:52
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Få se om tjejerna kommer att nå nya bottenrekord i kommande kulturvecka med tanke på deras extremt pinsamma kunskaper som de visade under skolveckan när det var nån tjej som satte en nål på Danmark och sa "visst är det här Italien?".

Kian kommer nog försöka impa med sina kunskaper "Det var Da Vinci som målade Mona Lisa" så kanske Ylva säger "Fan Kian vad du är cleaver"

Jasse måste nog vara en av de vidrigaste personer som nånsin varit med i paradise hotel, hon tror att hon ser ut som en fotomodell, hon har sågat flera av killarnas utseenden längs fotknölarna, verkar helt iq befriad, startar konflikter mellan de olika deltagarna tex när hon drog att Kian har knullat Sirenen och det där ständiga cockblockandet av de andra som att hon är svartsjuk på att andra vågar ha sex men inte hon.

Plus att hon (Jasmine) ser ut som en 12-årig pojke.
Såg man inte i trailern att Sveriges dummaste 25-åring, Saga, frågade "vad är kultur?"
Senast redigerad av NiggerNiggerson 2014-10-30 kl. 16:55.
Citera
2014-10-30, 18:27
Medlem
Grrr dom kan ju inte prata ordentligt? "Jag litar på han" är bara ett exempel av många..
Citera
2014-10-30, 18:31
Medlem
Weeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Även om jag blev lite besviken på att Calle valde Paow före Evelina så tycker jag ändå att han är riktigt skön. Som några andra har sagt så känns han så mysig när han är så pojkig tillsammans med Kristian. Som i det senaste avsnittet när Jasse berättar att hon sexdrömt om Calle och han kör sitt pojkflin mot Kristian. Nästan så att man önskar att man själv var polare med honom.
Haha ja exakt! Var jag som påpekade deras pojkiga bus-relation. Fullkomligt älskar när dom tittar på varandra och fnissar hysteriskt. Eller när Calle berättade för Kristian att han hade knullat med Paow, tittar på honom, öppnar munnen och ler sitt största och sen kastar sig över Kristian och brottar ner sitt ansikte i hans bröst. Som två kattungar. Underbart! Därför jag tusen gånger hellre hade hängt med Calle och Kristian än Kian och den jävla doucheligan.
Citera
2014-10-30, 19:13
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Såg nån sekund av att Saga hade sex topless i poolen. Var hittar man ett ordentligt klipp på det? Hittade bara nån halv minuts sammanfattning av vem som hånglade med vem när jag kollade klippdelen på tv3play.
Citera
2014-10-30, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tror bara det är så att hon inte vill visa tuttarna i Tv.

Vilka jävla tuttar?
Citera
2014-10-30, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Evelina sitter och snackar skit i Studio Paradise nu.

Hur svårt kan det vara att förstå att hon ju i samma stund som hon ställer sig bakom Kalle visar att hon inte är att lita på. Vafan, att satsa på att spela ut hans etta/tvåa för en tjejs skull är ju så efterblivet illojalt.

Trodde hon var hyfsat vettig i tanken, men hon inser ju inte ens efteråt vad hon gör för fel utan "är" fortfarande sur på Kalle!

Sant, Freddie var ju för fan hennes förstaval och hon var Freddies förstaval, skulle Calle offra hans partner då eller? Han skulle inte vinna ett skit på det. Hon får fan skylla sig själv. Evelina var verkligen inte i något krisande läge, hon trodde hon kunde få en del av kakan och äta den med.
Citera
2014-10-30, 20:43
Medlem
ragingcows avatar
Freddy verkar ju inte ett dugg intresserad av att tävla eller prata taktik han håller ju en låg profil i övrigt och kommer överens med alla.

Han kanske bara vill ha en gratis semester .
Citera
2014-10-30, 21:31
Medlem
Dest88s avatar
Kian ger mig fruktansvärda douche chills så fort han öppnar munnen.
Citera
2014-10-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Evelina är ju totalt bombad. Hon måste ju säga till innan så Kalle vet om vad som händer och så hon kan påverka hnm.

Kommer sakna Smail. Han var den enda som helhjärtat gått in för att spela 100% och kunde gå över lik för att vara kvar. Nu kommer det ju bli ett jävla kollo.

Såg ut som Abdi kommer in nästa vecka.

Nej... killen som kommer in nästa vecka är

Citera
2014-10-30, 22:45
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Synd att Smail åkte, men det är gansla låga odds på att han får komma in igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Naknna
Jag lägger ner det här nu tills Smail kommer in igen. Om han nu gör det.

Senast redigerad av Xfiles 2014-10-30 kl. 22:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in