2014-10-29, 23:07
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Saga var ju snyggare än henne iaf.

Orka hennes mellannamn,
Citera
2014-10-29, 23:08
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FukEmUp
Ja självklart, men synd han fick åka.

Men de är så jävla störande med dessa dramaqueens. Jag kan inte fatta hur deras mickrohjärnor ''tänker''. NOLL självinsikt.

Jag skrattade, högt, ensam i min soffa. Haha.

Det är lite tråkigt faktiskt. Alltid "gruppens bästa in mind", mer Paow åt folket! Och Kian kan åka hem.
Citera
2014-10-29, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nacional
Är det någon som har en förklaring på hur Ervin kunde skicka ut Smail på det sättet? Som sagt så ska ju detta hänt 4 dagar efter en näradöden upplevelse.. då måste man väl ändå vara psykiskt skadad om man kallblodigt ljuger den man har att tacka livet för rakt upp i ansiktet? Har jag missat något?

Hur vet man att den där händelsen är sanning då och inte fejk som allt annat i PH? Hur vet man att inte allt i PH är scriptat t.ex? Men visst, är det sant så är han sjuk i huvudet uppenbarligen.
Senast redigerad av peterj76 2014-10-29 kl. 23:11.
Citera
2014-10-29, 23:09
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Det märktes ju klart och tydligt när produktionen satte stopp när Calle försökte få ut honom.
Och i en annan parcermoni gjorde de en tvist där deltagarna inte fick stå vid deras befintliga partners, vilket fuckade upp Smails plan. Så, nej, jag skulle inte kalla det särbehandling.
Citera
2014-10-29, 23:10
Medlem
hahah smail kommer lätt tillbaka. Han är ju detta program.
Citera
2014-10-29, 23:11
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Och i en annan parcermoni gjorde de en tvist där deltagarna inte fick stå vid deras befintliga partners, vilket fuckade upp Smails plan. Så, nej, jag skulle inte kalla det särbehandling.

Så du menar att produktionen inte särbehandlar de mest populära/dramatiska spelarna?
För så väntar jag med spänning på nördarnas återkomst.
Citera
2014-10-29, 23:14
Medlem
needanewhearts avatar
Känns egentligen helt sjukt att deltagarna betraktar det som att döda folk att skicka ut dem ur en dokusåpa. Som Freddie i senaste avsnittet "Det känns som att du ska begå självmord". Okej, det vore inte hälften lika kul om de inte tog allvarligt på "spelet", men någon sorts verklighetsuppfattning och perspektiv måste man väl ha? Eller blir man totalpsykad av att ha kameror dygnet runt och leva sådär? Jag vet inte.
Citera
2014-10-29, 23:15
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Ylva är så sjukt stolt nu, men tjejen är ju korkad som inte fattar att detta var dåligt för henne.. Smail hade varit en trygg partner för henne, hon hade behövt honom helt enkelt.. nu lär hon åka snart.

Ja, spelar man ut någon av det motsatta könet ska det ju vara någon som har en själv lågt på sin lista.

Hon var typ Smails förstaval (?). Nu är hon Kians andraval (?) och kanske Ervins andraval (?) och långt ner hos de andra. Grymt spelat!
Citera
2014-10-29, 23:16
Medlem
Rifter666s avatar
Vad har Ylva för problem med sin kropp. Duschar med kläderna på och har sex med kläderna på.
Citera
2014-10-29, 23:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Vad har Ylva för problem med sin kropp. Duschar med kläderna på och har sex med kläderna på.

Tror bara det är så att hon inte vill visa tuttarna i Tv.

Det är väl för övrigt bara Paow och Saga som visat brösten av alla tjejer där inne?
Citera
2014-10-29, 23:25
Medlem
belieberns avatar
Evelina är ju totalt bombad. Hon måste ju säga till innan så Kalle vet om vad som händer och så hon kan påverka hnm.

Kommer sakna Smail. Han var den enda som helhjärtat gått in för att spela 100% och kunde gå över lik för att vara kvar. Nu kommer det ju bli ett jävla kollo.

Såg ut som Abdi kommer in nästa vecka.
Citera
2014-10-29, 23:25
Medlem
Ganonitos avatar
Smail kommer ju helt klart att få komma tillbaka. Kan sätta en tusenlapp på det.

Evelina kan ju inte ha många hästar i huvudet. Vad fick henne att tro att Calle skulle välja henne? Han har ju knappt snackat med henne sen Paow kom in.

Märks att Saga och Ylva är så bra vänner. Lika falska dubbelmoraliska fittor båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in