2014-10-29, 23:27
Medlem
Nu har jag förlorat hoppet om PH alltså. Alla som har någonting innanför pannbenet åker ju ut och de hjärndöda trashet får stanna
Citera
Medlem
Abdi med den stora dikten.. haha!
Citera
Medlem
Framförallt så gjorde hon ju klart för Calle att hon var hans andraval.
Hennes kompis fick låna hennes förstaval.

Klart Calle tar den som har honom som förstaval då.
Citera
2014-10-29, 23:28
Medlem
ojojros avatar
Produktionen har ju tagit tillbaka typ 3-4 onödiga karaktärer hittills så ser ingen anledning att inte låta underhållningen själv komma tillbaka AKA "smail" huehuehue
Citera
2014-10-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Evelina är ju totalt bombad. Hon måste ju säga till innan så Kalle vet om vad som händer och så hon kan påverka hnm.

Kommer sakna Smail. Han var den enda som helhjärtat gått in för att spela 100% och kunde gå över lik för att vara kvar. Nu kommer det ju bli ett jävla kollo.

Såg ut som Abdi kommer in nästa vecka.

Hahaha Abdi, det hade varit något
Citera
2014-10-29, 23:31
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Så du menar att produktionen inte särbehandlar de mest populära/dramatiska spelarna?
För så väntar jag med spänning på nördarnas återkomst.
Absolut, därför har de ju också tagit tillbaka t. ex. Saga eftersom hon gör bra TV. Likaså beslutet att ta tillbaka Erik efter att han åkte. Men jag har inte märkt att de har särbehandlat just Smail.
Citera
2014-10-29, 23:31
Medlem
Oformads avatar
Evelina sitter och snackar skit i Studio Paradise nu.

Hur svårt kan det vara att förstå att hon ju i samma stund som hon ställer sig bakom Kalle visar att hon inte är att lita på. Vafan, att satsa på att spela ut hans etta/tvåa för en tjejs skull är ju så efterblivet illojalt.

Trodde hon var hyfsat vettig i tanken, men hon inser ju inte ens efteråt vad hon gör för fel utan "är" fortfarande sur på Kalle!
Citera
2014-10-29, 23:38
Medlem
haha

Ervin kommenterar:

"Smail räddade mitt liv och han är en jättegod vän till mig. Jag ville verkligen inte skicka ut honom, men jag var tvungen. Han var ett hot i spelet och alla var överens om det. Men det var jobbigt. När Smail hade åkt låg jag och grät i solorummet. Det tog jävligt mycket på mig, säger han."

Killen tycker alltså det var viktigare att hålla sig kvar i svenska paradise hotel än att vara ärlig mot killen som räddade hans liv! hahaha fyfan, det är ju ändå smått fantastiskt vilka sjuka människor produktionen har attraherat till programmet...all cred.
Citera
2014-10-29, 23:39
Medlem
Ha, där drog anledningen till att kolla på detta. Någon kanske kan PMa mig när Smail kommer in igen.
Citera
2014-10-29, 23:42
Medlem
htdgs avatar
Har aldrig gillat Smail men tycker det är lite sorgligt nu när han är väck. Jaja, han kommer nog tillbaka nästnästa vecka.
Citera
2014-10-29, 23:45
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htdg
Har aldrig gillat Smail men tycker det är lite sorgligt nu när han är väck. Jaja, han kommer nog tillbaka nästnästa vecka.
Skulle gissa på att han och "snygg" Eric kommer tillbaka samtidigt. Nya deltagare är ju faktiskt ganska överskattat.
Citera
2014-10-29, 23:50
Medlem
Fijks avatar
Helt jävla otroligt att Kristian inte har släppt Saga än
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in