2014-10-29, 18:13
Medlem
Mthrfckr13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somalidream
mannen, sen när snacka ja urspung?? ja säger bara vi blattar har heder o ni svennar har ingentin..ni väljer o prata bakom rygg för varje shono ni träffar först ni ler o lekker trevligt men den när ni sitter bakom era skärm o på flashback bajsar rasistskit på internet då ni visar era fula aniskten!!

Tur att man bor på ett vitt ställe där jag slipper såna där jävla spännisar som du. Slappna av skitneger och fatta att det är ingen jävel som bryr sig om såna som du. Åk hem till öknen och skjut lite med automatvapen så kanske du får heder och ära av likasinnade. Vi vanliga människor tänker inte som en urmänniska med tjock hår på ryggen. Jävla cp-apa.
Citera
2014-10-29, 18:18
Medlem
SonavGustavs avatar
Citat:
mannen, sen när snacka ja urspung?? ja säger bara vi blattar har heder o ni svennar har ingentin..ni väljer o prata bakom rygg för varje shono ni träffar först ni ler o lekker trevligt men den när ni sitter bakom era skärm o på flashback bajsar rasistskit på internet då ni visar era fula aniskten!!

Och du menar att ursprung inte påverkar vilket fack, blatte eller svenne, du är i? Stolpe ut!

Jag är alltid trevlig mot folk jag möter, oavsett hudfärg, ålder eller kön. Men om en mindre begåvad människa, som du, skulle vara otrevlig mot mig utan anledning, eller pga att jag är svensk, då lovar jag att jag inte skulle le och "lekka" trevlig.

Jag har noll respekt för dig och andra som tänker som du. Jag är inte rädd för dig, och tycker inte synd om dig. Du finns inte i normala människors värld, vi bryr oss inte om dig.
Senast redigerad av SonavGustav 2014-10-29 kl. 18:30.
Citera
2014-10-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mthrfckr13
Tur att man bor på ett vitt ställe där jag slipper såna där jävla spännisar som du. Slappna av skitneger och fatta att det är ingen jävel som bryr sig om såna som du. Åk hem till öknen och skjut lite med automatvapen så kanske du får heder och ära av likasinnade. Vi vanliga människor tänker inte som en urmänniska med tjock hår på ryggen. Jävla cp-apa.

aaa bo på ditt fucking svenneställe jävla rasistjävel...ni kommer gråta som små flikor när vi blattar tar över
Citera
2014-10-29, 19:32
Medlem
Citat:
aaa bo på ditt fucking svenneställe jävla rasistjävel...ni kommer gråta som små flikor när vi blattar tar över
Jag är orolig för om muslimer börjar piska alla andra i Sverige blodiga - för vad då vet jag inte.

Är du en muslim, somalidream?
Senast redigerad av EnStoltFegis 2014-10-29 kl. 19:35.
Citera
2014-10-29, 19:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
aaa bo på ditt fucking svenneställe jävla rasistjävel...ni kommer gråta som små flikor när vi blattar tar över :yes:

Tar över? Hur? Du kommer i bästa fall flippa burgare på donken eller om du är riktigt jävla ambitiös så kan du köra taxi. Vad ska du ta över? Ingen vill anställa dig, du är outbildad och neger. Du är en nolla i samhällets ögon och saknar all form av makt. Oavsett hur du känner när du misshandlar någon för en värdelös mobil. I det stora hela är du så maktlös och betydelselös som du kan bli faktiskt. Jag låtsas nu att du är på riktigt men jag börjar starkt tvivla.
Citera
2014-10-29, 19:52
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:

Det enda du möjligtvis kommer ta över är kiosken nere på torget om du har tur. Du och alla dina landsmän har IQ 80 och är nog den nationalitet i Sverige som har flest arbetslösa..möjligtvis zigenare som har fler arbetslösa än er.
Diggar många invandrare men ni somalier är totalt värdelösa och luktar skit.
Du kommer aldrig bli något under din livstid och omgivningen kommer alltid anse att du är värdelös och en belastning. Hur känns det att va ett stort misslyckande från dagen din kat-tuggande mamma födde dig?
Citera
2014-10-29, 21:44
Medlem
Enzymes avatar
Jag är född i Tyskland så jag känner viss samhörighet med andra germaner. Inget konstigt med det!
Citera
2014-10-29, 22:26
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnStoltFegis
Jag är orolig för om muslimer börjar piska alla andra i Sverige blodiga - för vad då vet jag inte.

Är du en muslim, somalidream?

Nej, han är inte en muslim han är en dåligt trollande Sverigedemokrat. Och somalier är förövrigt inga "blattar" de är "negrer."
Senast redigerad av Himmler! 2014-10-29 kl. 22:29.
Citera
2014-10-29, 22:29
Bannlyst
Citat:
aaaarrrggghh får fan huvudvärk av att läsa.

Lär dig SVENSKA för i helvete
Citera
2014-10-30, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Nej, han är inte en muslim han är en dåligt trollande Sverigedemokrat. Och somalier är förövrigt inga "blattar" de är "negrer."
En SD-neger?
Jaha, tack.
Alla sätt är bra,...

Citera
2014-10-30, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Det enda du möjligtvis kommer ta över är kiosken nere på torget om du har tur. Du och alla dina landsmän har IQ 80 och är nog den nationalitet i Sverige som har flest arbetslösa..möjligtvis zigenare som har fler arbetslösa än er.
Diggar många invandrare men ni somalier är totalt värdelösa och luktar skit.
Du kommer aldrig bli något under din livstid och omgivningen kommer alltid anse att du är värdelös och en belastning. Hur känns det att va ett stort misslyckande från dagen din kat-tuggande mamma födde dig?

aaa men tittaaa en till svennebanan som e tjock lessen för hans sueidi blond brud dumpa han fö blatte kuk...ni svennejävlar e heeeeeeeeellt lost..gå iväg du o snacka väder medan vi knulllar era brudar o sprida gener me heder!!
Citera
2014-10-30, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tar över? Hur? Du kommer i bästa fall flippa burgare på donken eller om du är riktigt jävla ambitiös så kan du köra taxi. Vad ska du ta över? Ingen vill anställa dig, du är outbildad och neger. Du är en nolla i samhällets ögon och saknar all form av makt. Oavsett hur du känner när du misshandlar någon för en värdelös mobil. I det stora hela är du så maktlös och betydelselös som du kan bli faktiskt. Jag låtsas nu att du är på riktigt men jag börjar starkt tvivla.

mannen driveru eller??? ni fega fucking stela sueidis ni fattar ingenting!! vi skiterrrr i era skitjobb vi skiteri va samhälle säger förståru?? vi blattar vi jobbar 1000 gånger bättre än någon av er fucking svennar vikkken dag som helst o de som kämpa de bara får skit...varför?? ja därför herr svennebanan e en fucking smygrasist i kostym..vi blattar tar över en vaker dag o då walla mammas död ni kommer få blattekuk!!! la ilaha il ALLAH jevla jude gris!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in