2014-10-29, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Det finns goda skäl för min snålhet. Du är registrerad oktober 2014 och ber folk vitt och brett om att ge dig pengar, ju mer desto bättre, men har ingen trovärdighet alls. Vi får väl se om du håller vad du lovat eller om du skrattar hela vägen till banken. Ett dåligt karaktärsdrag är att du inte tål kritik. Det rimligaste vore att scanna in dokumenten på det billigaste sättet och inte ta emot mer pengar än vad som är nödvändigt. Du borde ha kollat upp vad det kostar att få FUP:en inscannad innan du uppmanade folk att ge dig pengar. Nu blir det istället Flashbacks medlemmar som bekostar din dyra scanner, och kanske bara får nytta av den en gång.
FEL scannern är till HUBERTS lär dig läsa
Citera
2014-10-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatarer
FEL scannern är till HUBERTS lär dig läsa
Det går att använda ångerrätten för scannern, när det nu visade sig vara otillåtet. Kan du inte ta ut dina egna pengar från kortet när du får pinkoden, och skicka kortet till Huberts, så löser han det och får en hacka för besväret.
Det var jättebra tänkt från början, sen körde det ihop sig, men det går att rätta till.
Citera
2014-10-30, 00:03
Medlem
Då alla valt att bara anklaga mig för stöld bedrägeri osv så kan någon skicka ett kontonummer till mig på PM jag vill inte bidra med mitt kreditkort med mitt namn på så skall jag föra över de pengar som samlats in förutom de jag själv bidragit med för jag känner mig trakasserad här och skall göra som alla som klagar o tanka hem FUP gratis utan o bidra vilket tydligen är helt ok.
Så gärna nån mod eller nåt pm ett kontonummer så kommer de pengar som samlats ihop för jag har inte medlemmarnas förtroende och då skall jag inte hantera deras pengar heller.
Skicka kontonummer oavsett bank så är de överförda före 10.00 i morgon bitti
Citera
2014-10-30, 00:04
Medlem
Citat:
Näe jag har inte lovat ett skit jag hade planer att samla ihop till FUP o en scanner men det har flera idioter sett till att jag vägrar pga att jag anklagas för 1511 skitsaker o då kan de ordna det själva jag ville vara snäll o jag ville själv läsa FUP men nu så tycker jag att många kan studsa åt helvete o det har inte med ekonomi o göra det har med sunt förnuft och hur man beter sig.
Ånej ,för att nu några kritiserar dig och undrar så för guds skull låt det inte gå ut över oss andra som bidragit samt tror på vad du sagt fullfölj det hela ser fram emot att läsa
Citera
2014-10-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Det går att använda ångerrätten för scannern, när det nu visade sig vara otillåtet. Kan du inte ta ut dina egna pengar från kortet när du får pinkoden, och skicka kortet till Huberts, så löser han det och får en hacka för besväret.
Det var jättebra tänkt från början, sen körde det ihop sig, men det går att rätta till.
Jag känner mig trakasserad och det är ett kreditkort med mitt namn på och jag hade gärna skickat det under normala förhållanden men inte efter alla klagomål o efter allt jag har kallats.
Citera
2014-10-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rettod1
Ånej ,för att nu några kritiserar dig och undrar så för guds skull låt det inte gå ut över oss andra som bidragit samt tror på vad du sagt fullfölj det hela ser fram emot att läsa
Jag hade betalt det som saknades för o köpa scanner o FUP pga att jag trodde jag gjorde en god gärning men jag fick skit för det o då förlora jag intresset
Citera
2014-10-30, 00:09
Medlem
Citat:
Om alla snåljåpar som inte bidragit med annat än klagomål kniper käft så har jag inget emot o ge killen en bra scanner som tack för hjälpen men kommer 1 miljon krav då kan jag dra mig ur o skicka det insamlade beloppet till någon som ni anser pålitlig att jag själv lägger kanske 3000 för att jag bryr mig så kan jag påstå att ju mer klagomål jag får desto mindre bryr jag mig o lägger lika mycket som gnällspikarna dvs 0 kr

Jag kan inte mycket om regler, men jag vill ha FUPen.

Jag blir ledsen om du känner dig sårad, för du har bara varit tjänstvillig och menat väl. Det bästa är att inte bry sig om det som är ovidkommande. De som är mest bekymrade över pengarna är de som inte betalat...

Läs Hamilkars inlägg för han kan reglerna, och sen måste du gilla läget. När det finns regler måste man följa dessa och bita i det sura äpplet.
Citera
2014-10-30, 00:12
Medlem
Nu har jag inte läst allt,men vad ska alla skicka pengar till?

De senaste inläggen handlar ju bara om det.
Citera
2014-10-30, 00:12
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Jag hade betalt det som saknades för o köpa scanner o FUP pga att jag trodde jag gjorde en god gärning men jag fick skit för det o då förlora jag intresset

Ingenting blir ju bättre av att du beter dig så här. Allra värst blir det om du ger upp.

Det bästa är väl att slutföra uppdraget du har antagit och som vi har gett dig förtroende för.
Citera
2014-10-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Nu har jag inte läst allt,men vad ska alla skicka pengar till?

De senaste inläggen handlar ju bara om det.
FUP
Citera
2014-10-30, 00:15
Awaiting Email Confirmation
DrOopyMDs avatar
Citat:
Jag scannade 10 sidor med min flatbädd scanner det tog 10 min undrar vad 1300 sidor hade tagit för tid

Vad tror du om 1300 min? Lär dig räkna.
Citera
2014-10-30, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det här med scannern är helt ditt påhitt i efterhand. Insamlingen var inte till någon scanner, och en insamling till en scanner strider mot regel 1.01 så det visslar om det. Alla penninginsamlingar via Flashback är skitförbjudna, det finns bara ett mycket specifikt undantag för insamling av pengar till FUP som inte tillhandahålls till ett för den enskilde överkomligt pris. Vi som har betalat in pengar har gjort det för att så fort som möjligt få tillgång till FUP, inte av något annat skäl. Varje dag som vi missar gör FUP:en mindre värdefull. Jag vill mycket starkt uppmana dig att skicka kortet med befintliga pengar till huberts i morgon, så att vi får den här saken ur världen på det sätt som den var tänkt.
Du som är noga med att regler följs.
Du vet att det är olagligt att överlåta ett kreditkort till en annan person?
Tex du får inte ens låna din frus kort o ta ut 300 kr på bankomaten.
Det står till och med på baksidan på kortet att det är personligt och inte får överlåtas
Så även där så hade jag förberett ett lagbrott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in