2014-10-29, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hur får man igen sina pengar utan att röja sin identitet? Följ nu ursprunglig plan och skicka kortet.
Jag har gjort vad jag kan för att se till att FUP blir tillgänglig för alla men många klagar o gnäller o vill att någon skall stå på ett jävla bibliotek o scanna o jag ville killen skulle få en riktig scanner för vi e hundratals som vill läsa men tydligen inte lika många som vill bidra.
Jag skall köpa FUP o en Scanner själv o de som skickat pengar lämna PMA en adress till en granne eller mormor eller släkting i polen jag bryr mig inte jag har fått ta emot så mycket skit för att jag ville ordna detta så nu skiter jag i det.
De som klagat mest på mig kan säkert ta hand om insamlingen i stället så alla kan klaga på dem.
Vartenda krona finns kvar på kontot så pma mig vart jag skall skicka o belopp så gör jag det.
Alla vet vilka som har pressat mig att ha tappat lusten att göra detta o det e första o sista gången jag sticker ut hakan o är snäll för svin kryllar det av.
Så de som klagat mest kanske vill ta över insamlingen?
Jag behöver någon stans att skicka tebax pengarna eller en hänvisning till någon annan pålitlig som alla kan klaga på o kasta skit på sen
Citera
2014-10-29, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatarer
I bland undrar jag om folk e korkade.
Jag har länkat till en scanner som är lämpad jag har inte brytt mig om ideer om o gå o betala andra för o scanna när man kan göra det på nån timma själv.
Gör det mig opålitlig att jag har åsikter över att folk klagar o gnäller fast de inte bidragit med något så gör det bara att jag lackar ur.
Jag la 1200 för avsikt att kunna köpa en scanner jag har inte använt kortet därför kom jag in te ihåg koden o beställde ett nytt.
Nu klagar folk på mig som om jag vore någon jävla parasit när parasiterna är dem som bara sitter o gnäller o fan inte kan lägga 10 spänn till o bidra till förundersökningen.
Men bra jag köper scannern själv o FUP o de som anser att jag gjort fel kan begära igen sina bidrag så skall jag skicka dem för jag ville ha fup i 1 pdf o inte 1300 lösa pdf numrerade 1 2 3 4 5
Kan inte någon ringa runt o se vad det kostar på en reklambyro eller vad fan som hellst o se vad det kostar o få 1300 sidor inskannade till en pdf

Jag har tittat in bibliotekets scanner två gånger nu och det är nog det bästa alternativet vi har. En sån pjäs kostar rejält mycket mer än de flesta scanners som finns på marknaden. Det viktiga nu är att få upp den innan rättegången är över, helst innan helgen då väldigt många sitter och väntar på den.

Ang. filformatet så ordnar det sig, inte så svårt att skapa en pdf även om alla filer lägger sig separat

Jag uppskattar att du tänker på min komfort men jag vill bara som du o alla andra i tråden få upp den asap. Mig gör det ingen om jag får stå en stund och scanna skiten, bara 'an kommer upp!
Citera
2014-10-29, 23:08
Medlem
Iobberknolls avatar
Skärmdump på kallat vittne som Rami chattade med.....typ 26 sidor utskrift.

http://minfil.org/H3L4gdbfbc/image.jpg
Senast redigerad av Iobberknoll 2014-10-29 kl. 23:10.
Citera
2014-10-29, 23:10
Medlem
Citat:
Edit: hon kan vara anledningen till att madis förhållande till Rami försämrades under våren 2014, och Yara därmed blev mera utsatt.

Jag tror som du.
Citera
2014-10-29, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huberts
Jag har tittat in bibliotekets scanner två gånger nu och det är nog det bästa alternativet vi har. En sån pjäs kostar rejält mycket mer än de flesta scanners som finns på marknaden. Det viktiga nu är att få upp den innan rättegången är över, helst innan helgen då väldigt många sitter och väntar på den.

Ang. filformatet så ordnar det sig, inte så svårt att skapa en pdf även om alla filer lägger sig separat

Jag uppskattar att du tänker på min komfort men jag vill bara som du o alla andra i tråden få upp den asap. Mig gör det ingen om jag får stå en stund och scanna skiten, bara 'an kommer upp!

TACK!
Citera
2014-10-29, 23:12
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Edit: hon kan vara anledningen till att madis förhållande till Rami försämrades under våren 2014, och Yara därmed blev mera utsatt.

Här är en skärmdump på hen. Jo, det var ju en del sidor med förhöret, men det kanske var utskrifter från någon slags facebook-chat? Och hen är ensamstående enligt merinfo

http://minfil.org/H3L4gdbfbc/image.jpg
Senast redigerad av Iobberknoll 2014-10-29 kl. 23:14.
Citera
2014-10-29, 23:14
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Bara så du vet så skiter jag i hela dig din snåla jävla parasit som skall ha allt på andras bekostnad
Det finns goda skäl för min snålhet. Du är registrerad oktober 2014 och ber folk vitt och brett om att ge dig pengar, ju mer desto bättre, men har ingen trovärdighet alls. Vi får väl se om du håller vad du lovat eller om du skrattar hela vägen till banken. Ett dåligt karaktärsdrag är att du inte tål kritik. Det rimligaste vore att scanna in dokumenten på det billigaste sättet och inte ta emot mer pengar än vad som är nödvändigt. Du borde ha kollat upp vad det kostar att få FUP:en inscannad innan du uppmanade folk att ge dig pengar. Nu blir det istället Flashbacks medlemmar som bekostar din dyra scanner, och kanske bara får nytta av den en gång.
Senast redigerad av buffalo 2014-10-29 kl. 23:20.
Citera
2014-10-29, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Du kan verkligen mycket om dessa saker, Nantale.Stämmer det att det svenska medborgarsskapet blir fördröjt om man döms för ett grovt brott under PUT-tiden?

Citat:
Ursprungligen postat av nantale
.

Ja, det stämmer.

Även en trasig klocka visar rätt två gånger per dygn.

Medborgarskapet dröjer, men det har ingen betydelse om inte Sveriges asylpolitik och lagar genomgår en förändring. Man behöver inte medborgarskap eller PUT för att skaka galler!

De fick asyl därför att de påstod att det var strul med släkten/klanen. Nu har det blivit ännu mera strul, men samma juridiska grunder. Grunder som var åt helvete i ett asylärende, men gjort är gjort och vi andra medborgare får stå notan för denna bedrövliga hantering i ett ärende som gav dessa personer PUT.

Vi vet inte ännu om båda blir dömda, hur länge de kommer sitta i fängelse och hur gamla sönerna kommer vara när föräldrarna kommer ut. Det är fullt möjligt att de inte ens får tillbaka sönerna, om åren rinner i väg och sönerna slår ankare i svenska myllan.

Om det nu skulle dömas till utvisning så blir det problem med verkställandet. Det kommer överklagas och det finns med som en surdeg, att de redan uppgivit att det var familjebråk som orsak till asyl. Ödets ironi är att lögnen blev sanning, och då har de fått ett positivt beslut som inte kan tas tillbaka!

Så Ramis advokat behöver inte gå och oroa sig i onödan. Vi är fast med dessa filurer som förvandlat sin lögn till sanning, där de flyr undan sin klans rättmätiga vrede. För nu är lögnen den sanna juridiska grunden för asyl. Och de har själva sett till att nu är de i en situation där de behöver skydd från klanen och Sharia lagar. Det är ganska mycket humor i detta. Eller hur, Natale?
Senast redigerad av Vresrosen 2014-10-29 kl. 23:25.
Citera
2014-10-29, 23:21
Medlem
Citat:
Så kan det vara, men det finns ju mer som körde ihop sig, t ex att föräldrarna inte kom som de hade planerat.
Citera
2014-10-29, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Det finns goda skäl för min snålhet. Du är registrerad oktober 2014 och ber folk vitt och brett om att ge dig pengar, ju mer desto bättre, men har ingen trovärdighet alls. Vi får väl se om du gör vad du lovat eller om du skrattar hela vägen till banken. Ett dåligt karaktärsdrag är att du inte tål kritik. Det rimligaste vore att scanna in dokumenten på det billigaste sättet och inte ta emot mer pengar än vad som är nödvändigt. Du borde ha kollat upp vad det kostar att få FUP:en inscannad innan du uppmanade folk att ge dig pengar. Nu blir det istället Flashbacks medlemmar som bekostar din dyra scanner, och kanske bara får nytta av den en gång.
Näe jag har inte lovat ett skit jag hade planer att samla ihop till FUP o en scanner men det har flera idioter sett till att jag vägrar pga att jag anklagas för 1511 skitsaker o då kan de ordna det själva jag ville vara snäll o jag ville själv läsa FUP men nu så tycker jag att många kan studsa åt helvete o det har inte med ekonomi o göra det har med sunt förnuft och hur man beter sig.
Citera
2014-10-29, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av huberts

Toppen!
Citera
2014-10-29, 23:24
Medlem
Citat:
Näe jag har inte lovat ett skit jag hade planer att samla ihop till FUP o en scanner men det har flera idioter sett till att jag vägrar pga att jag anklagas för 1511 skitsaker o då kan de ordna det själva jag ville vara snäll o jag ville själv läsa FUP men nu så tycker jag att många kan studsa åt helvete o det har inte med ekonomi o göra det har med sunt förnuft och hur man beter sig.
Jag hade redan beställt en dyr bra scanner o det räcker inte de insamlade pengarna till ta ca 4000 minus 2600 för förundersökningen sen 4500 för scannern.
Det skulle jag betala nu när jag sett hur jag behandlas så vill jag inte bidra med 10 öre för dessa snåla jävla gnällspikar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in