2014-10-29, 22:59
Medlem
FukEmUps avatar
Sista man hör av Ylva nu också '' FALKSA MÄNNISKOR HÄR INNE '' .

Alltså. Vill bara slå in käften på henne
Citera
2014-10-29, 23:00
Medlem
BabyFFs avatar
Hur många gånger har inte Smail ljugit? Det är ju som sagt han som spelat spelet hårdast.
Hur många gånger har inte Calle ljugit?
Saga?
ALLA LJUGER! FÖR DET ÄR SPELETS REGLER!

Dessutom vet vi ju alla att Smail kommer komma in igen, just för han är produktionens lilla ögonsten.
Citera
2014-10-29, 23:00
Medlem
tj.s avatar
Trist som fan att Smail åkte ut. Han var en av få som har gjort säsongen intressant med sitt rävspel. Och Kristian är tillbaka på hundra procent toffelmode med Saga, härligt... Nåväl, det fanns i alla fall en trevlig överraskning - Ylva känner sig lurad av sina vänner, och det kan blir intressant hur det mynnar ut. Så självbelåten som hon var när hon tog ut Smail så förtjänar hon det.
Citera
2014-10-29, 23:01
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Dessutom vet vi ju alla att Smail kommer komma in igen, just för han är produktionens lilla ögonsten.
Jag har inte märkt att Smail har blivit särbehandlad.
Citera
2014-10-29, 23:01
Medlem
BabyFFs avatar
Och vaaaa? Fattade inte Ylva att de hade knullat? Vad fan lipade hon om hela tiden då när Sirenen var där?
Citera
2014-10-29, 23:02
Medlem
FukEmUps avatar
Citat:
Hur många gånger har inte Smail ljugit? Det är ju som sagt han som spelat spelet hårdast.
Hur många gånger har inte Calle ljugit?
Saga?
ALLA LJUGER! FÖR DET ÄR SPELETS REGLER!

Ja klart, Skillnaden är att han sprang inte runt å skrek, bölade å lipade på folk som äckel Saga/Ylva håller på med. Det är ju den stora skillnaden. Man kan ju inte agera på ett sett ena stunden å sen lipa sönder dagen efter på samma beteende som dem själva besitter.
Citera
2014-10-29, 23:02
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Jag har inte märkt att Smail har blivit särbehandlad.

Det märktes ju klart och tydligt när produktionen satte stopp när Calle försökte få ut honom.
Citera
2014-10-29, 23:04
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FukEmUp
Ja klart, Skillnaden är att han sprang in runt å skrek å bölade å lipade på folk som äckel Saga/Ylva. Det är ju den stora skillnaden. Man kan ju inte agera på ett sett ena stunden å sen lipa sönder dagen efter på samma beteende som dem själva besitter.

Fast hans min idag var ganska kul. Visst?
Citera
2014-10-29, 23:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Här är Kristians flickvän (som han först dumpade när han kom med i PH)

https://www.facebook.com/olivia.reinholdsson/photos

http://blogg.improveme.se/oliviarein/

(tjejer som heter Saga verkar vara hans grej... )

Saga var ju snyggare än henne iaf.
Citera
2014-10-29, 23:06
Medlem
Är det någon som har en förklaring på hur Ervin kunde skicka ut Smail på det sättet? Som sagt så ska ju detta hänt 4 dagar efter en näradöden upplevelse.. då måste man väl ändå vara psykiskt skadad om man kallblodigt ljuger den man har att tacka livet för rakt upp i ansiktet? Har jag missat något?
Citera
Medlem
FukEmUps avatar
Citat:
Fast hans min idag var ganska kul. Visst?

Ja självklart, men synd han fick åka.

Men de är så jävla störande med dessa dramaqueens. Jag kan inte fatta hur deras mickrohjärnor ''tänker''. NOLL självinsikt.
Citera
Bannlyst
Ylva är så sjukt stolt nu, men tjejen är ju korkad som inte fattar att detta var dåligt för henne.. Smail hade varit en trygg partner för henne, hon hade behövt honom helt enkelt.. nu lär hon åka snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in