2014-10-29, 01:03
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Inte kollat på två veckor eller något sådant eftersom att jag tröttnade på skiten. Satte nu på senaste Pandoras för att slöglo lite, och ser då att både Kian och Saga kommit in igen? Seriöst? Vad är det här för skit? Har säkert tagits upp i tråden innan men blir det inte väldigt uppenbart att produktionen bad Kian att offra sig för Eric och Kristian den gången han åkte ut?
Citera
2014-10-29, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Har säkert tagits upp i tråden innan men blir det inte väldigt uppenbart att produktionen bad Kian att offra sig för Eric och Kristian den gången han åkte ut?

Varför skulle han offra sig när Evelina 100% hade skickat ut honom ändå? Det var bara något för att han skulle få lite extra uppmärksamhet och se ut som en hjälte.

Och varför är det så svinigt av Saga att ligga med Smail egentligen? Är saga o kristian tillsammans eller? Nää, och det var hälften Kristians fel att Saga åkte ut ju, han visste vad Paow skulle göra och sa inget.. Vad förväntade han sig liksom? Alla är inte lika naiva och toffliga som kristian själv.
Citera
2014-10-29, 01:47
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Varför nämner ingen Kian? Vilket avskum till as.

Ylva? Varför behandlar hon Smail så dåligt? Vad har han gjort mot henne? Om något borde hon vara tacksam. Kian kommer kasta ut henne vid det första bästa tillfället. Så tragiskt.

Jag hoppas verkligen att Smail kan se igenom de två dumma idioterna och skapa en underbar plan som får ut Kian och Ylva, de mest jävla tragiska människor som skådats i tv:s historia.

jag vill se Smail kasta ut Ylva som han gjorde mot Natalie i början av säsongen. lätt det bästa på säsongen
Citera
2014-10-29, 02:01
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Inte kollat på två veckor eller något sådant eftersom att jag tröttnade på skiten. Satte nu på senaste Pandoras för att slöglo lite, och ser då att både Kian och Saga kommit in igen? Seriöst? Vad är det här för skit? Har säkert tagits upp i tråden innan men blir det inte väldigt uppenbart att produktionen bad Kian att offra sig för Eric och Kristian den gången han åkte ut?
Nej det är inte "uppenbart".

Det skulle snarare vara helt ologiskt att produktionen lagt sig i där.
Citera
2014-10-29, 02:39
Medlem
Kian är ju den äckligaste människan där inne. Lever i sen egen värld där han är kung.
En Sned vänster på honom skulle sitta fint.

Sen kommer Saga!
Citera
2014-10-29, 03:37
Medlem
Jag gillar verkligen Kristian, men fy satan vilken toffel han är. Det kan inte vara hälsosamt att springa efter en tjej på det där viset. Det finns hur många fiskar i havet som helst.
Citera
2014-10-29, 04:19
Medlem
B´stards avatar
Här är Kristians flickvän (som han först dumpade när han kom med i PH)

https://www.facebook.com/olivia.reinholdsson/photos

http://blogg.improveme.se/oliviarein/

(tjejer som heter Saga verkar vara hans grej... )
Senast redigerad av B´stard 2014-10-29 kl. 04:30.
Citera
2014-10-29, 07:21
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Är hon typ 17 år eller?
Ser ju inte en dag äldre ut
Citera
2014-10-29, 07:29
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Varför nämner ingen Kian? Vilket avskum till as.

Ylva? Varför behandlar hon Smail så dåligt? Vad har han gjort mot henne? Om något borde hon vara tacksam. Kian kommer kasta ut henne vid det första bästa tillfället. Så tragiskt.

Jag hoppas verkligen att Smail kan se igenom de två dumma idioterna och skapa en underbar plan som får ut Kian och Ylva, de mest jävla tragiska människor som skådats i tv:s historia.
Kian är riktigt patetisk, stör mig något enormt på den snubben, löjligaste var när han "offrade sig" när han först åkte ut.

Rent av tråkigt att produktionen tar tillbaka nötter som Kian och Saga, de har skämt ut sig tillräckligt för nationen och jag tror såväl spelare som publik tröttnat på den sedan länge. Men visst de gillar att knulla i tv, woho.
Citera
2014-10-29, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Saga Scott ser ju ut som ett troll om man jämför..
Citera
2014-10-29, 10:54
Medlem
Pethuglins avatar
Jag har tittat ca 15 avsnitt av Paradise hotel Denmark och slås av hur mycket sunkigare den svenska Paradise Hotel verkar i jämförelse. Kanske är det därför att de svenska tjejerna är så negativa hela tiden och när man är negativ blir man ful.
Citera
2014-10-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avdunstning
Så, så ta det nätt! Självklart läste jag artikeln. Men ska alla jävlar som ser hans fula tatuering dra en parallell till en artikel som de inte har läst?
Det var inte snyggt!

Tror faktiskt inte han bryr sig om vad alla andra drar för paralleller sålänge han själv vet vad den står för.

Det är lite märkligt med alla som kommenterar Sagas beteende och tycker hon är vidrig eftersom hon vet att Kristian har känslor för henne. Jag tycker inte det spelar någon roll att han har känslor för henne och hon ändå ligger med någon annan, det hade väl kunnat hända vem som helst eller? Jag har varit kär i flera killar som inte varit kära tillbaka och därför legat med andra tjejer, de är väl inte äckliga och vidriga för det? Det som däremot är fult av Saga är att hon säger att HON har ömsesidiga känslor för Kristian i det läget och sen ligger med andra, men det verkar inte vara det som folk reagerar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in