2014-10-15, 22:51
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
4-färgs går att ändra till, finns i inställningar.

Edit: när jag kollade i inställningar så hittade jag "spelarprofil"-tabben, vad är egentligen vitsen med den? Ser ut som att det ska vara en lista med alla mina turneringar men den är helt tom...?

Kan vara turneringar i framtiden som du är reggad till. Är den tom så är du inte reggad till något. Antar att det fungerar som någons slags påminnelse om man har en turnering om flera månader inbokad.
Citera
2014-10-25, 23:02
Medlem
OleYellers avatar
Tänkte dra av en reguljär vinstnatt bland fyllespånen på SvS och ser till min fasa att det verkar stänga några timmar inatt. Finner ingen info om varför heller.. Någon som vet?

Varför väljer man att göra uppdateringar en helgnatt när vi har fem dagar i veckan med eko runt SvS pokerbord? Har det med tidsomställningen att göra?

En känns starkt befogad iaf.
Citera
2014-10-26, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Tänkte dra av en reguljär vinstnatt bland fyllespånen på SvS och ser till min fasa att det verkar stänga några timmar inatt. Finner ingen info om varför heller.. Någon som vet?

Varför väljer man att göra uppdateringar en helgnatt när vi har fem dagar i veckan med eko runt SvS pokerbord? Har det med tidsomställningen att göra?

En känns starkt befogad iaf.

Det undrar jag med, helt efterblivet..... även att det står mellan 2.30-4.30 så stänger dom ner 1.15 piss sida
Citera
2014-10-26, 01:36
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Det undrar jag med, helt efterblivet..... även att det står mellan 2.30-4.30 så stänger dom ner 1.15 piss sida

Var står det något om det? I lobbyn så låg 3.00-turneringen uppe som den första efter uppehållet men sen ändrades det.. Sämre skött sida finns inte. Man verkligen kämpar för att bli av med sina spelare.
Citera
2014-10-26, 17:08
Medlem
Karlxgustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Var står det något om det? I lobbyn så låg 3.00-turneringen uppe som den första efter uppehållet men sen ändrades det.. Sämre skött sida finns inte. Man verkligen kämpar för att bli av med sina spelare.

Jag spelade Lång Lördag igår och åkte ut strax innan stängning.
Döm av min förvåning när jag på morgonen går in i klienten och ser att LL är pausad
och inga prispengar har betalats ut.

Roligast av allt är när jag besöker svs forum och någon stackars moderator beklagar det hela och berättar att de ska, typ läsa sina regler och betala ut vinstpengar inom 48tim
Nu överlever jag utan mina 500kr men just tanken att de hoppades att turneringen ska vara slut innan tidsomställningen skriker idioti.

Nu hade de ju kortat ner strukturen från 15min till 12min och någon på svs bör väl kunna räkna.
Vill de inte att folk väljer svs att spela på? Online SM startar väl nästa vecka och sådana här incidenter lockar väl inte spelare.
Citera
2014-10-29, 18:01
Medlem
pok?s avatar
Nån annan som inte kan logga in?
Citera
2014-10-29, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Nån annan som inte kan logga in?

Alla turneringar är antingen pausade eller avbrytna
Citera
2014-10-29, 21:20
Medlem
hp-sauces avatar
Nu fungerar inte ens hemsidan.
Citera
2014-10-29, 22:14
Medlem
0ldMans avatar
Vad händer nu när man blev utkastad mitt i en pott? Ingen stor men ändå.
Citera
2014-10-30, 10:19
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Vad händer nu när man blev utkastad mitt i en pott? Ingen stor men ändå.
Om det är Svenska Spels fel så brukar man väl bli återbetalad. Är det dock något på din sida, internetleverantören, strömavbrott eller något så blir man ej återbetalad.
Citera
2014-11-01, 17:19
Medlem
Surt när man tänker lägga in en fet lördagsgrind så fukar server upp
Citera
2014-11-01, 17:36
Medlem
pok?s avatar
Man undrar ju vad i helvete de sysslar med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in