2014-10-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Med tanke på hur mycket han redan har tjänat på sin låt som spelats över en miljon gånger på Spotify och även på iTunes känner jag rent spontant inte att han behöver gå tillbaka till jobbet än, han klarar sig nog gott och väl ett tag.
Du tror han fått mycket pengar för det eller
Citera
2014-10-29, 20:04
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Med tanke på hur mycket han redan har tjänat på sin låt som spelats över en miljon gånger på Spotify och även på iTunes känner jag rent spontant inte att han behöver gå tillbaka till jobbet än, han klarar sig nog gott och väl ett tag.

Han har möjligen fått 50000 från Spotify, men då ska det sociala avgifter och inkomstskatt alternativt bolagskatt och utdelningsskatt på det, och sen inkomster från itunes och youtube - men i vilket fall så har de pengarna knappast betalats ut ännu. Vill dessutom minnas att han lagt upp bilder på IG där han är på jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Såg nyss måndagens avsnitt av ph och fick känslan att sexet va lite manus?? Kändes som dem tvingat saga att om hon ska få komma tebax igen måste du ligga typ. Tyckte också de va lite mkt ställningsbytande i sexet men antar att dem har klippt ihop de. Hade de väl mer än en gång antar ja Men va tror ni??

Mja, Saga har ju inte direkt tvekat inför sex innan hon åkte ut, så jag tror faktiskt inte hon behövde övertalas - sen är det inte bara sexet som drar tittare till henne utan snarare att hon har ett så märkligt tänk och ställer till bråk osv.
Citera
2014-10-29, 20:53
Medlem
FJLGs avatar
Är så trött på Ylva, måtte hon åka ut snart!
Citera
2014-10-29, 20:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
var det inte då allq började ana att smail var en spelare? vill minnas att innan det så var.smail ganska tystlåten lite som freddie?

kanske han var måste ju också komma ihåg detta var i avsnitt 6
Citera
2014-10-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Paow säger att folk cockblockar henne och Calle, men vafan, om dom vill ligga utan att bli störda så kanske de ska göra det i ett rum och inte vid poolen där alla hänger? Ologiskt. Klart folk kommer dit mitt på ljusa dagen.

Hahah ja, hjärnverksamheten är inte hög hos henne!
Citera
2014-10-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Kristian fick den svarta nålen under voodoveckan vilket innebar att han ALDRIG skulle kunna ha den partnern igen. Vid det tillfället var han partner med Evelina.

Åh, då förstår jag! Märkliga regler i Paradise Hotel.
Citera
2014-10-29, 22:06
Medlem
Grodaifickans avatar
Citera
2014-10-29, 22:11
Medlem
elpirros avatar
Spoila vem som åker nån då
Citera
2014-10-29, 22:12
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan

det betyder?
Citera
2014-10-29, 22:22
Medlem
Cringear varje gång Calle snackar, dum som en sten.
Citera
2014-10-29, 22:24
Awaiting Email Confirmation
Smail borde väl förstå att han får komma tillbaka åtminstone en gång.

Att folket där inte lär sig.
Citera
2014-10-29, 22:24
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Haha stimpengar är ett skämt.

http://www.expressen.se/noje/lady-gaga-tjanar-1150-kronor-pa-spotify/

Ser du inte att artikeln är skriven för fem år sedan? Någon måste lära sig källhantering..

Hänger du med i svängarna så vet du att Spotify är ett väldigt framgångsrikt företag som gjort ohyggligt stora vinster de senaste åren och utdelningen är långt ifrån 1150 kronor nu. Häng med, för fan.

Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Förklara för mig hur man "klarar sig gott och väl ett tag" på 1 miljon spelningar på Spotify och jag tar tillbaka allt jag skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Du tror han fått mycket pengar för det eller

För de pengar han har tjänat på Spotify och iTunes samt barturnén så räcker det åtminstone ett halvår för att kunna leva bra utan att jobba vid sidan om. Vi är bekanta så detta grundar jag inte på spekulationer. Räkna också med att en 2:a mitt i centrum av Umeå går på en fjärdedel så mycket som en lägenhet mitt i Stockholm, och nu bor han inte ens i centrum. Det är inte svårt att klara sig ett halvår i Umeå på vinsten han har gjort sedan Paradise Hotel började sändas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in