2014-10-29, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag vill se Smail kasta ut Ylva som han gjorde mot Natalie i början av säsongen. lätt det bästa på säsongen

var det inte då allq började ana att smail var en spelare? vill minnas att innan det så var.smail ganska tystlåten lite som freddie?
Citera
2014-10-29, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Här är Kristians flickvän (som han först dumpade när han kom med i PH)

https://www.facebook.com/olivia.reinholdsson/photos

http://blogg.improveme.se/oliviarein/

(tjejer som heter Saga verkar vara hans grej... )

Ja hon var fin, verkligen. Men har jag förstått allt rätt nu, Kristian och Olivia blir tillsammans och han gör slut för att delta i PH, där han solar, dricker, knullar och hånglar och när han åker ut tar hon tillbaka honom direkt? Är det en normalt kvinna denna Olivia?
Citera
2014-10-29, 15:25
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeckansErbjudande
Ja hon var fin, verkligen. Men har jag förstått allt rätt nu, Kristian och Olivia blir tillsammans och han gör slut för att delta i PH, där han solar, dricker, knullar och hånglar och när han åker ut tar hon tillbaka honom direkt? Är det en normalt kvinna denna Olivia?

Hon är nog Kristian i det där förhållandet
Citera
2014-10-29, 15:55
Medlem
potatislandets avatar
Hon ser ut att vara typ 18 år. Sitter man uppe i Umeå (?) har man väl inte så mkt annat att se fram mot? Ryktet säger att Kristian tog tjänstledigt för att vara med i programmet och fortsatte sen vara tjänstledig i väntan på barturné och s k "kändisskap". Oklart om han har ngt jobb att komma tillbaka till.
Citera
2014-10-29, 17:00
Medlem
Det var skönt att se Kian få lite skit i Pandoras. Avskyr hur smart och skön han verkar tycka att han är, vilket han absolut inte är varken eller. Synd bara att Calle har en vokabulär som en 9-åring som växt upp med ett annat modersmål än svenska.
Citera
2014-10-29, 17:24
Medlem
Weeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Det var skönt att se Kian få lite skit i Pandoras. Avskyr hur smart och skön han verkar tycka att han är, vilket han absolut inte är varken eller. Synd bara att Calle har en vokabulär som en 9-åring som växt upp med ett annat modersmål än svenska.

Haha spot on. Calle låter både låter och agerar som en liten busunge, en av dom där problembarnen i skolan men som man ändå var polare med för dom var snälla och påhittiga. Älskar när Calle och Kristian beter sig som småpojkar när Calle berättat att han knullat Paow och så vidare.

Förövrigt hoppas jag på en riktig fistfight mellan killarna. Hade gett mycket för att se Calle eller Smail banka ner äckel-Kian!
Citera
2014-10-29, 17:34
Bannlyst
man märker att kian försöker leka smail men han misslyckas så grovt. Fan killen tål verkligen inte kritik så fort någon säger åt honom på skarpen så börjar han böla och försöka hävda sig
Citera
2014-10-29, 17:35
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Hon ser ut att vara typ 18 år. Sitter man uppe i Umeå (?) har man väl inte så mkt annat att se fram mot? Ryktet säger att Kristian tog tjänstledigt för att vara med i programmet och fortsatte sen vara tjänstledig i väntan på barturné och s k "kändisskap". Oklart om han har ngt jobb att komma tillbaka till.

Med tanke på hur mycket han redan har tjänat på sin låt som spelats över en miljon gånger på Spotify och även på iTunes känner jag rent spontant inte att han behöver gå tillbaka till jobbet än, han klarar sig nog gott och väl ett tag.
Citera
2014-10-29, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Med tanke på hur mycket han redan har tjänat på sin låt som spelats över en miljon gånger på Spotify och även på iTunes känner jag rent spontant inte att han behöver gå tillbaka till jobbet än, han klarar sig nog gott och väl ett tag.

Haha stimpengar är ett skämt.

http://www.expressen.se/noje/lady-gaga-tjanar-1150-kronor-pa-spotify/
Citera
2014-10-29, 18:06
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare

Förklara för mig hur man "klarar sig gott och väl ett tag" på 1 miljon spelningar på Spotify och jag tar tillbaka allt jag skrev.
Citera
2014-10-29, 19:20
Medlem
Såg nyss måndagens avsnitt av ph och fick känslan att sexet va lite manus?? Kändes som dem tvingat saga att om hon ska få komma tebax igen måste du ligga typ. Tyckte också de va lite mkt ställningsbytande i sexet men antar att dem har klippt ihop de. Hade de väl mer än en gång antar ja Men va tror ni??
Citera
2014-10-29, 19:28
Medlem
Paow säger att folk cockblockar henne och Calle, men vafan, om dom vill ligga utan att bli störda så kanske de ska göra det i ett rum och inte vid poolen där alla hänger? Ologiskt. Klart folk kommer dit mitt på ljusa dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in