2014-10-29, 11:03
Medlem
peppargass avatar
Visdomen kommer inte lätt, men är lätt att leva efter.

Att vara en nostalgiker är inget fel... Tyvärr så passar inte din beskrivning in på personerna som just jag känner. Men lev du i illusionen som du själv har målat upp. Det är ju helt upp till dig.

Se aldrig ner på en människa om du inte är redo att hjälpa denne upp.
Senast redigerad av peppargas 2014-10-29 kl. 11:27. Anledning: Tillägg.
Citera
2014-10-29, 14:51
Medlem
En fråga till er som är mer insatta i MC-miljön i allmänhet och HA/R&W i synnerhet:

Tar HA och R&W in medlemmar som är dömda för lite "smutsigare" brottslighet? Jag syftar då på våldtäkt, pedofili, kvinnomisshandel osv.
Citera
2014-10-29, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Läste i en annan tråd om Malmös nattliga no go zones dvs invandrarrevir. Någon som vet om HA vågar sig in där efter mörkret eller är dom untouchtable?
I Holland ser man som sagt ensamma HA snubbar våga sig in varsomhelst
Ocksa dar man aldrig ser andra MC snubbar
Vet inte om dom är untouchtable, men dom jag sett var inte direkt biffiga
Citera
2014-10-29, 15:37
Medlem
johnthedickholmess avatar
öh? Om jag har förstått folk i den här tråden rätt så är HA i Sverige mest bestående av folk som jobbar. Säkert tuffa men mer likt gamla raggare typ. Framförallt Göteborg. Polisens 24/7 spaning på dem har väl lett till det. Ingen som har lust att skaka galler som har en fungerande vit verksamhet.

HA Amsterdam är väl om det jag läst något helt annat. Framförallt Nomads är väl ett gäng kallblodiga mördare mer eller mindre som levt på tung kriminalitet mer eller mindre i decennier. Kontrollerar väl både knark och horor.

Men det är som sagt vad jag läst. Någon som har koll och vet hur det är?
Citera
2014-10-29, 17:57
Medlem
edberg24s avatar
felpost
Senast redigerad av edberg24 2014-10-29 kl. 18:03.
Citera
2014-10-29, 17:59
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkarmedenpingvin
Fan va najs! Ska kolla upp det.

http://www.route81.com/
http://www.streetsof81.com/

Välj bara var och när du tänker använda kläderna.
Citera
2014-10-29, 18:03
Medlem
Hells Angels MC Support Merchandise . www.route81.com
Citera
2014-10-29, 18:50
Medlem
RefusedPoliticss avatar
snygga t-shirts! Får väl åka till Danmark och hämta några
Citera
2014-10-29, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nr8tta
En fråga till er som är mer insatta i MC-miljön i allmänhet och HA/R&W i synnerhet:

Tar HA och R&W in medlemmar som är dömda för lite "smutsigare" brottslighet? Jag syftar då på våldtäkt, pedofili, kvinnomisshandel osv.
De sparkar i alla fall inte ut dem. Gola går också bra. Och skulle du mot all förmodan bli tvungen att lämna står nästa gäng och tar emot dig med öppna armar. Allt beror nog på att rekryteringen går litet sisådär.
Citera
2014-10-30, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
De sparkar i alla fall inte ut dem. Gola går också bra. Och skulle du mot all förmodan bli tvungen att lämna står nästa gäng och tar emot dig med öppna armar. Allt beror nog på att rekryteringen går litet sisådär.

Nej jag blev lite fundersam. Har hört att de enligt stadgarna(?) inte tar in sådana och att man måste redovisa alla ggr man har haft med polisen att göra. Sen tog R&W Eastside här i Stockholm in en kille jag vet är dömd för samtliga dessa grejer, dvs våldtäkt, kvinnomisshandel och pedofili.
Citera
2014-10-30, 09:27
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant

Mig veterligen så är det endast kvinnomisshandlarna som dom valt att behålla..

Pedofiler? Golbögar? OM du har sån info så vill jag gärna att du visar mig den tack...
Citera
2014-10-30, 09:28
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nr8tta
Nej jag blev lite fundersam. Har hört att de enligt stadgarna(?) inte tar in sådana och att man måste redovisa alla ggr man har haft med polisen att göra. Sen tog R&W Eastside här i Stockholm in en kille jag vet är dömd för samtliga dessa grejer, dvs våldtäkt, kvinnomisshandel och pedofili.

Vilket miffo tog in honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in