2014-10-29, 21:45
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Det säger som sagt ingenting. Be han återkomma.

"Testosteronvärden" gapar han om..
Citera
2014-10-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
"Testosteronvärden" gapar han om..

Är det du som är kompisen, eller? Som jag skrev behöver du nämna vad värdet ligger på. Går inte att ställa det i relation till något utan ett faktiskt värde, det begriper du väl själv?
Citera
2014-10-29, 21:54
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Är det du som är kompisen, eller? Som jag skrev behöver du nämna vad värdet ligger på. Går inte att ställa det i relation till något utan ett faktiskt värde, det begriper du väl själv?
Får återkomma
Citera
2014-10-31, 13:02
Medlem
Vart hittar jag novadex pct är det på Apoteket eller
Citera
2014-10-31, 13:13
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack

Vad ska du ha det till?
Citera
2014-10-31, 13:18
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:

Ja, dock efter avskaffandet av apoteksmonopolet finns det inte överallt.
Fråga efter "nolvadex pct" på apoteket så kirrar de biffen.
Citera
2014-10-31, 14:15
Medlem
Citat:

Vissa apotek har färdiga pct-kurer med nolva, clomid och HCG. Men det brukar vara billigare att köpa var för sig.
Citera
2014-11-01, 16:50
Medlem
Tja! har en snabb fråga här, kollade runt på ie och IU och blev lite förvirrad, tänkte införskaffa HCG till min Testo kur på 500mg.
Såg att 500i.e 3 ggr i veckan var på ett ungefär för den dosen, det jag tänkte beställa är då 5000 i.e vialer med 1 ml Vatten, så när jag blandar tar jag då och suger upp vattnet och sedan ner i vialen, hur många ml är då 500i.e? om jag kollat rätt får jag det till 0.1 ML= 500i.e. Nu kan jag ha fel och reserverar mig för det och det är därför jag frågar! jag undrar också om jag ska köra IM injektion vad för nål man ska köra med?
Tackar för alla svar MvH Alex!
Citera
2014-11-01, 17:01
Medlem
kenta1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerdie
Tja! har en snabb fråga här, kollade runt på ie och IU och blev lite förvirrad, tänkte införskaffa HCG till min Testo kur på 500mg.
Såg att 500i.e 3 ggr i veckan var på ett ungefär för den dosen, det jag tänkte beställa är då 5000 i.e vialer med 1 ml Vatten, så när jag blandar tar jag då och suger upp vattnet och sedan ner i vialen, hur många ml är då 500i.e? om jag kollat rätt får jag det till 0.1 ML= 500i.e. Nu kan jag ha fel och reserverar mig för det och det är därför jag frågar! jag undrar också om jag ska köra IM injektion vad för nål man ska köra med?
Tackar för alla svar MvH Alex!

Blandar du 5000ie med 1ml vatten blir självklart 500ie 0,1ml. Kör du ej med insulinspruta blir det nog krångligt att sätta 0,1 ml. Köp till extra vatten isf! Blå nål funkar bra.
Citera
2014-11-07, 13:20
Medlem
Jag gick in på apoteket, och frågade om Nolvadex, då dom började ställa ganska många frågor om det, sa att min farsa jobbade på apoteket i stan och rekommenderade det. Någon hemsida man kan beställa det ifrån, eller så tips man kan tänka på?
Citera
2014-11-13, 12:34
Medlem
Skittjacks avatar
På amerikanska sidor rekommenderar de ofta att ta både Clomid och Nolvadex under pct. Det händer sällan på flashback, hur kommer det sig?
Citera
2014-11-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
På amerikanska sidor rekommenderar de ofta att ta både Clomid och Nolvadex under pct. Det händer sällan på flashback, hur kommer det sig?

Undrar jag med. Jag körde igång min kur helt utan erfarenhet för över ett år sen o inte gått av än. Börjar inse att jag varit en idiot o lyssnat på idioter till vänner. Nu börjar tankar på att gå av ploppa upp i skallen men vilken pct bör jag köra? Legat på testo e/cyp med ett snitt på 500-600mg/ew. Sen kört deca totalt 24v,tren 10v och EQ 10v. Lär dippa sjukt mycket om jag inte kör en riktigt bra pct. Jag vet redan att jag är en idiot som hoppade på tåget utan erfarenhet och kunskap. Men lite tips till en idiot vore snällt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in