Är det du som är kompisen, eller? Som jag skrev behöver du nämna vad värdet ligger på. Går inte att ställa det i relation till något utan ett faktiskt värde, det begriper du väl själv?
Är det du som är kompisen, eller? Som jag skrev behöver du nämna vad värdet ligger på. Går inte att ställa det i relation till något utan ett faktiskt värde, det begriper du väl själv?
Tja! har en snabb fråga här, kollade runt på ie och IU och blev lite förvirrad, tänkte införskaffa HCG till min Testo kur på 500mg.
Såg att 500i.e 3 ggr i veckan var på ett ungefär för den dosen, det jag tänkte beställa är då 5000 i.e vialer med 1 ml Vatten, så när jag blandar tar jag då och suger upp vattnet och sedan ner i vialen, hur många ml är då 500i.e? om jag kollat rätt får jag det till 0.1 ML= 500i.e. Nu kan jag ha fel och reserverar mig för det och det är därför jag frågar! jag undrar också om jag ska köra IM injektion vad för nål man ska köra med?
Tackar för alla svar MvH Alex!
Tja! har en snabb fråga här, kollade runt på ie och IU och blev lite förvirrad, tänkte införskaffa HCG till min Testo kur på 500mg.
Såg att 500i.e 3 ggr i veckan var på ett ungefär för den dosen, det jag tänkte beställa är då 5000 i.e vialer med 1 ml Vatten, så när jag blandar tar jag då och suger upp vattnet och sedan ner i vialen, hur många ml är då 500i.e? om jag kollat rätt får jag det till 0.1 ML= 500i.e. Nu kan jag ha fel och reserverar mig för det och det är därför jag frågar! jag undrar också om jag ska köra IM injektion vad för nål man ska köra med?
Tackar för alla svar MvH Alex!
Blandar du 5000ie med 1ml vatten blir självklart 500ie 0,1ml. Kör du ej med insulinspruta blir det nog krångligt att sätta 0,1 ml. Köp till extra vatten isf! Blå nål funkar bra.
Jag gick in på apoteket, och frågade om Nolvadex, då dom började ställa ganska många frågor om det, sa att min farsa jobbade på apoteket i stan och rekommenderade det. Någon hemsida man kan beställa det ifrån, eller så tips man kan tänka på?
På amerikanska sidor rekommenderar de ofta att ta både Clomid och Nolvadex under pct. Det händer sällan på flashback, hur kommer det sig?
Undrar jag med. Jag körde igång min kur helt utan erfarenhet för över ett år sen o inte gått av än. Börjar inse att jag varit en idiot o lyssnat på idioter till vänner. Nu börjar tankar på att gå av ploppa upp i skallen men vilken pct bör jag köra? Legat på testo e/cyp med ett snitt på 500-600mg/ew. Sen kört deca totalt 24v,tren 10v och EQ 10v. Lär dippa sjukt mycket om jag inte kör en riktigt bra pct. Jag vet redan att jag är en idiot som hoppade på tåget utan erfarenhet och kunskap. Men lite tips till en idiot vore snällt.