Citat:
Ursprungligen postat av
kuddenchristo
Vad är det för fel med Spielbergs regi i Munich? Jag tycker att han gjorde ett kanonjobb i den filmen.
Tycker själv inte att Spielberg varit relevant på bra länge och
Munich är inget undantag, senaste bra filmen han gjorde var
Minority Report,
Lincoln har jag inte ens orkat ödsla tid på. Han är ju en bra regissör men filmen kunde inte engagera mig och så vidare, rentav politiska filmer är inget som jag brukar att ha någon större vinning själv av att se på.