2014-10-28, 22:51
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Jag äcklas av Kristians naivitet.
Citera
2014-10-28, 22:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nacional
Han skötte parceremonin riktigt snyggt, fick nog medhåll av alla trots att han är den som ligger bakom all skit.

Smail är starkast och har produktionen i ryggen så det kan mycket väl hända!

hoppas Ylva är skit.
Citera
2014-10-28, 22:55
Medlem
Hunden007s avatar
Stackars Kristian blir kär i en Hora
Citera
2014-10-28, 23:16
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Så du tycker det är okej att utnyttja "svagare" personer för egen vinning på sättet hon gör?

Ibland när man är "kär" eller tycker om någon väldigt mycket ser man inte lika klart som vanligt, tyvärr.
Jag tycker precis som det jag skrev innan, han får skylla sig själv för att han inte skärper till sig.
Citera
2014-10-28, 23:22
Medlem
Weeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FukEmUp
Bra förebilder paow å saga är för alla fjortisar där ute som tittar
Finns inte en enda jävla vettig människa där inne, Evelina är väl närmast normal. Tycker det är hemskt om ungar/ungdomar 12-17 tittar på detta och tror att det går till såhär. Att det är såhär man ska bete sig mot varandra.

Kanske börjar bli gammalmodig.
Citera
2014-10-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Finns inte en enda jävla vettig människa där inne, Evelina är väl närmast normal. Tycker det är hemskt om ungar/ungdomar 12-17 tittar på detta och tror att det går till såhär. Att det är såhär man ska bete sig mot varandra.

Kanske börjar bli gammalmodig.

Evelinas "normalhet" måste vidare ifrågasättas. Kvinnan är ju uppenbarligen instabil. Senast idag så attacker hon Calle igen som hon enligt egen utsago byggt upp en connection med - hon missar dock att Calle inte har skänkt en enda tanke till henne de senaste 10 avsnitten - vilken värld lever hon i?

Vidare är hennes personlighet dötråkig, och hon står stark med en annan totalt ointressant person, vars personlighet man inte riktigt kan analysera på så bristfällande material. Förstår inte riktigt vad hon har att göra i TV eller med någonting som stavas uppmärksamhet. Hon passar nog bäst bakom kassan i närmaste dagligvaruhandel, där slipper hon prata.
Citera
2014-10-28, 23:51
Medlem
Oformads avatar
Kollar på "Pandoras ask" och Ervin gnäller på att Smail försökte spela ut honom förra veckan.

Någon som kommer ihåg vad som hände?

Har ett minne av att Smail i slutändan "såg till" att Ervin skulle få Michelle och Jorge få Ylva. Och Kalle är den som ryker (ställer sig bakom Michelle.). Dvs. både Ervin och Jorge klarar sig, om inte Michelle väljer fel.

Men Ervin fuckar Jorge genom att säga till Kristian att gå till Ylva istället för Paow.

Håller Ervin på och mindfuckar alternativt går "retard mode" när han säger att han inte kan lita på Smail, eller kommer jag ihåg fel?
Senast redigerad av Oformad 2014-10-28 kl. 23:53.
Citera
2014-10-28, 23:51
Medlem
harems avatar
Dateade en brud som påminner om Saga förut.

Bipolär var hon (fick reda på det efter att vi började träffas).
Jag tänkte med kuken och eftersom att hon har ett rykte av sig att vara en riktig slampa så anade jag att hon tänkte detsamma. Nakenbilder kom efter ~3 timmars konversation över SMS innan vi träffades, det bådade gott.

Några dater gick och hon kärleksförklarade mig, pratade om barn osv. och jag backade helt, sa som det var att jag fan inte är redo för det och att vi skiter i allt.
På nätterna ringde hon mig och kallade mig, precis som Saga gör för "Äcklig" och kallade mitt beteende "äckligt och patetiskt" bla bla.
Därefter på mornarna efter kom alltid gråten, "Jag har betett mig så jävla dumt åt" precis likt Saga.

Detta jävla humörsvängandet är identiskt. Hon blev även fruktansvärt kåt på fyllan och var på mer eller mindre varenda kille på fester vi gick på, tillslut när vi kom hem vart det åka av x antal gånger.

När jag dumpade henne efter en kort period gick hon direkt över till första bästa kille och hade sex med honom, trots att hon fortfarande bestämde mig för att ringa mig på nätterna när jag skulle jobba osv. och jag verkligen förklarat att jagi nte vill ha henne.

Såna kvinnor använder män som "safecards" för sin egen bekräftelse. De vet med sig att de ser bra ut och kan få ut sex med killar, men samtidigt vet de att de har värdelösa personligheter så de utnyttjar sexet och sprider det till många killar, har de som bekräftelsemedicin, lockar in de med hat och "äcklig du är" till kärlek, vissa faller för det tyvärr.

Lider med Kristian.
Citera
2014-10-29, 00:03
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Kollar på "Pandoras ask" och Ervin gnäller på att Smail försökte spela ut honom förra veckan.

Någon som kommer ihåg vad som hände?

Har ett minne av att Smail i slutändan "såg till" att Ervin skulle få Michelle och Jorge få Ylva. Och Kalle är den som ryker (ställer sig bakom Michelle.). Dvs. både Ervin och Jorge klarar sig, om inte Michelle väljer fel.

Men Ervin fuckar Jorge genom att säga till Kristian att gå till Ylva istället för Paow.

Håller Ervin på och mindfuckar alternativt går "retard mode" när han säger att han inte kan lita på Smail, eller kommer jag ihåg fel?

han fick immunitet och deras plan gick i lås. dessutom så såg smail till att inte Kristian fick välja henne..
Citera
2014-10-29, 00:28
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
han fick immunitet och deras plan gick i lås. dessutom så såg smail till att inte Kristian fick välja henne..

Javisst ja, tack.

Men hade Smail lovat Ervin något efter att Kristian "fick" immuniteten? Vid det läget var det ju uppenbart för alla att det stod mellan Ervin och Jorge. Och Jorge var ju ett uppenbart förstaval, helt baserat på tiden i huset. Varför bli lack på Smail?
Citera
2014-10-29, 00:47
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Javisst ja, tack.

Men hade Smail lovat Ervin något efter att Kristian "fick" immuniteten? Vid det läget var det ju uppenbart för alla att det stod mellan Ervin och Jorge. Och Jorge var ju ett uppenbart förstaval, helt baserat på tiden i huset. Varför bli lack på Smail?

han försökte väl mest rädda han sig själv redan innan så började han se att Smail var för stark.

lägg där till att Smail rädda hans liv dagen innan
Citera
2014-10-29, 01:02
Medlem
dunias avatar
Varför nämner ingen Kian? Vilket avskum till as.

Ylva? Varför behandlar hon Smail så dåligt? Vad har han gjort mot henne? Om något borde hon vara tacksam. Kian kommer kasta ut henne vid det första bästa tillfället. Så tragiskt.

Jag hoppas verkligen att Smail kan se igenom de två dumma idioterna och skapa en underbar plan som får ut Kian och Ylva, de mest jävla tragiska människor som skådats i tv:s historia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in